18.06.2013., utorak

Zašto?

Ne znam. Valjda mi nedostaje pisanje.

Nedostaje mi doduše puno toga i u prvom mi redu nedostaje pameti. Ali dobro to.
Čak i onaj monkey program kojeg sam koristila jedno ljeto.
Čudno kako besmislene stvari čovjeku padnu na pamet kad poželi nečem dati smisao.
Sjetim se tog monkey-a malo češće.
Mora da je neki kaos. A možda to i drugi rade.

Bojim se da sam izgubila ono nešto, ali više se bojim da nešto nisam nikad ni imala.
Sad se treba pojaviti moja draga najhrabrija od svih oblaka i razuvjeriti me oko nekih stvari. Ali voljela bih prvo raščistiti sama sa sobom te iste. Uvijek sam imala osjećaj da me smatraš boljom nego što jesam.

Trebala bi se ugledati na tebe. Spakirati najnužnije i pravac na put. Kad putujem, ja dugo putujem. Minus i minus daju plus. Izumit ću to za zbrajanje.

Inače, tako, puno previše razmišljam.
Ali i dalje se nadam.



- 02:23 - Komentari (4) - Isprintaj - #

  lipanj, 2013 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Srpanj 2013 (2)
Lipanj 2013 (6)

"Riječi su bile na putu, a kad stignu, Liesel će ih držati u ruci poput oblaka, i iscjedit će ih, poput kiše."
Marcus Zusak; Kradljivica knjiga

Ja nisam Liesel i ne znam cijediti oblake, ali volim ih kako se samo oblaci mogu voljeti.