Navigacija

homepage AKpad
Digimon page DLD
journal kitsune_aoi
MSN blog BlueFox

slušam:














naj pjesma:
McFLY ~ All About You <bgsound src="http://www.silverblood.net/AKPad/online/bloghr/allaboutyou.mp3">


blog!prijatelji

Kitsu čita mudre riječi ovih ljudi:
Danči
Saya

Želiš li me linkati?

BlueFox 0.1.hr

23.06.2005., četvrtak

Zvijezdnata večer za rastavak

It's All About You by McFLy, Tom, Danny and Dougie. Evo me, slušam McFly i pitam se kud me to život vodi. Ovo mi je posljednja večer u Ljubljani i... moram reči da mi je teško. Nisam nikad mislila da ču se navezati na ovaj grad, još mi se i gabio ma početku. No, sada dolazim kuči. Gdje me čeka poaso. Da, primili su me u web design u lokalnoj firmi Editor d.o.o.. U ponedeljak dobijem prvi projekt. Bude im se sviđao moj prijedlog možda me prime za stalno, što bi zbilja bilo super.

Tata više ne živi kod nas. Stalno me je maltretirao i mentalno masirao da moram završiti arhitekturu... no pošto NE MOGU jer mi se gabi, i hoću upisati lingvistiku i diplomaciju, stalno me zivao imenima i govorio da neču uspijeti... i nije prestao sve dok me 25 sata na dan njegovog vikanja nije dovelo u bolnicu. Hiperventilacija i aritmija srca. Ne osječam dva prsta na desni ruci i ne mogu crtat ni pisat uopče...

Od kad su me doveli opet kuči nisam ga uopče vidjela. Mama kaže da neče više dolaziti kuči. Ne znam što se to u stvari zbiva, ali meni je uredu ovako. Da bar nikad došao natrag.

Pišem tu jer znam da neču više moči biti online toliko. Ostavljam Belu Ljubljanu i internet i arhitekturu i život kojeg sam vodila dosada iza sebe. Nadam se da če se ova godina, kako i budučnost,završiti bolje naspram kako su bili do sada.

~Kitsu


- 21:23 - A što ti misliš? (2 misli.) - Isprintaj - #




<< Arhiva >>

< lipanj, 2005  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

BlueFox

ime: Andreja
nicks: Kitsu, Kitsune Aoi, Foxy
rođena: 15. 3. 1985 u Karlovcu
živim: Nova Gorica, Slo
studiram: arhitekturu


hobby:
* crtanje
* pisanje
* web design
* moderiranje
* RPgaming

Quote:
"If the other three McFly boys were girls, I'd go out with Tom. I like it when he calls me baby."
~ Danny Jones