16

ponedjeljak

ožujak

2015

Ljudsko djelovanje nošeno snagom vjetra

Kad sam napisala prvi post sve se svelo na čin upoznavanja, htjela sam proučiti kako ljudski um djeluje u trenutku nekog događanja
( ovaj put na par napisanih riječi ), i svi odgovori sveli su se na ono što inače svi ljudi čine, zaokruže cjelinu onu njima bitnu, ostale naznake ni ne prouče. Ne zamjeram, istu stvar činim, to nas valjda čini čovjekom. Ali sam razaznala da vas je jako zanimala ta opsesija i što ona uopće predstavlja, i zadivili su me neki odgovori, dubokoumni, neki pjesnički. Iako slično opsesija i opsesivne misli daleko se razlikuju jedna od druge jer naime opsesija može biti neka stvar koju činimo u tom nekom trenutku kao što bi bilo tipa idem provjerit još jednom vrata, mada sam sigurna da sam zatvorila i krenete se popeti na kat...u mom slučaju; i govorite sebi jesam li ja zatvorila ta vrata? Ili već neki drugi naši afekti koje činimo u životu, a utjeću na ljudsko djelovanje tokom života. Opsesivne misli su bar po meni malo teža situacija jer sa našim fizičkim djelovanjem se uvijek možemo suočit, no misli su te koje zakompliciraju život. Jesam li jedina koja tako misli? I vjerujte nema veće stvari, trenutka kojem se radujem nego vašim odgovorima. I što je s ljudima koji su svjesni tih vaših misli? Svi se nosimo s tim mislima, iz trenutak u trenutak, iz mjeseca u mjesec, iz godine u godinu. Navela bih ovdje dvije skupine ljudi, ako mi dozvolite. Postoje ljudi čija je snaga ljubavi toliko velika da pravdaju svaku sitnicu, i iako sami ne uočite pogreške, i iako sami ne vidite da ste pogriješili i da je greška možda nanesena vašim djelovanjem. I postoje ljudi koji te greške ne pravdaju, cause it doesn"t matter how you feel kriv si. Ako sam nešto naučila u životu je da nitko ne odabrava vaše pogreške, možda majka ili otac, društvo vam to nikad neće oprostiti. Dobra priroda, al da prostite zajebano društvo!

A sad da prostite idem popit tu kavu, ohladila se od jutros.
Nema ništa od ponedjeljka, vratimo se u krevet.


14

subota

ožujak

2015

Obssesion




Vraćam svoju opsesiju ponovo u funkciju. Jedina vrijedna uspomena iz tog razdoblja svela se kraju, a stvorila na početku. Vjerujem da zamišljate kako je moguće privesti nešto kraju pa dignuti na početak ( ironija ).
Vjerujte, jednostavno je, samo je potrebno malo mašte sprovesti pod prstima i pod prigušenim svjetlom.
Jer mrak daje kontras pod prigušenim svjetlom, a pisac oživljava i vašu najskriveniju opsesiju.
A vjerujte, drugačiji naziv za ovaj efekt ( ironija ) nemam. Opsjednuta sam, a vi se udobno smjestite i dopustite da i vas uvučem u svoju opsesiju.




Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.