Blue Bird Blog

ponedjeljak, 29.08.2005.

Počelo je...

... subota ujutro.. buđenje oko 8.40h.. naravno tko bi nas drugi probudio nego moj stari a to je jedini dan skupa s nedjeljom kad malo duže pajkimo moj mali pišonja i ja.. i dok me netko jednom probudi za mene nema više spavanja.. protrljali oči i polako se digli.. ali prije nego se mali digao veli on meni:
- "mama ge kak mi je vejiki!"
ja se dignem i zavirim u kinderbet i primjetim mali jarbolčić kako strši preko piđamice i nekako se snašla nabrzinu i rekla:
- "sad ćemo malo pričekati da se spusti i idemo piškiti" .. nisam se niti snašla u tom trenutku.. a eto postaje već mali muškarac moj..
i nakon toga me opet pitao:
- "mama a kad bu mi opet vejiki?".. a ja samo odgovorila: "vjerojatno opet ujutro.."

i tako.. počelo je.. e sad bi meni dobro došla muška pomoć, koje naravno nema.. al sve je to dio života.. radosti i ludosti počele.. :)
ajme, pa šta me čeka onda poslije....

- 11:10 - Vaši mali komentari :) (5) - Ispis - #

<< Arhiva >>

Blue Bird Blog

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
  • ... my story morning glory ...
Linkovi
Meni najdraži
Ostale, bitne i nebitne stvari :)
  • "I would rather live my life with you as a friend rather than live my life without you in it!"

    "Jezik ljubavi nalazi se u očima"

    "To see a world in a grain of sand and a haven in a wild flower, hold infinity in the palm of your hand and the eternity in an hour." written by someone special.



    Piši i riši na bm_irna_w@yahoo.com

    ICQ 284967269