“Naturally, but in essence divided?”

utorak, 15.04.2008.

eto da i ja wowo kaaj?

iati. ona mene jebe u mozak jer nezna, sta je iati. neznam da se futur tvori tha + aorist bez augmenta s nastavcima za prezent. ma steraj se u kurac.


-----
Rider in the sky. says:
         ×          brandy says:
muka mi je od svega
         ×          brandy says:
place mi se
         ×          brandy says:
i bijesna sam
         ×          brandy says:
i neznam zasto
sam kaj on nije reko da je bjesan
xd
eto
da to i moja baka kaze
da vrijeme lose utjece zadnjih par dana na raspolozenje
da..da..
a zna moja baka. ona je pametna. radi ulja od trava nekih njenihxd





XD IRA debilu jao.<3

eto vam jos jedan u nizu dubokoumnih posteva.

uz duboki naklon i poruku nasih sponzora

KARAM UBIJAM PALJIM.

ostavljamo vas u toplom okruzenju doma. ugodan vam ostatak dana.

over & out




EDIT

Irzebija mutacho oprosti.
sam da znas da te volim i da podrzavam ono iako mislim da nije zdravo za tebe. vt





o&o
- 23:22 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

0