Image Hosted by ImageShack.us



< siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (6)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






UkRatKo:

× ne_deprimirana@hotmail.com ×

party njami lud smokin pjeva laze wave - tolko o meni

Image Hosted by ImageShack.us


Kad bih ja bila ti, a ti da si ja, ja bih tada rekla tebi, odnosno sebi, da ja, ustvari ti, volim sebe, odnosno tebe više od sebe tj. tebe, ovaj mene, jebo majku, zbunih se.
rofl

.::Slovkajmo zajedno::.

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
¤ K-R-U-Š-K-A ¤
¤ D-O-N-A ¤
¤ G-N-O-M ¤
¤ S-A-NJ-A ¤
¤ R-O-M-A-N-A ¤
¤ S-A-R-A ¤
¤ P-A-R-A-Č ¤
¤ T-K-K-I-D ¤
¤ P-A-L-I S-U I-S-P-O-D Š-A-N-K-A ¤
¤ Č-I-Ć-A ¤
¤ B-E-N-Č-O ¤
¤ Đ-E-N-O ¤
¤ L-U-K-A-Č-I-C-A ¤
¤ S-M-O-T-A-N-K-A ¤

Meni nije potreban prijatelj koji se u svemu slaže i na sve klima glavom, jer to isto moja sjenka može da uradi još mnogo bolje.
Plutarh


Ako pri svakoj prijateljskoj usluzi odmah misliš na zahvalnost, onda nisi darivao, nego prodao.
Dostojevski


Ti se bojiš smrti; ali, zamisli šta bi bilo s tobom kad bi morao vječito da živiš onakav kakav jesi?
Tolstoj



"Zločin je mrziti djevojku koju si jednom volio; takav završetak priliči divljačnim duhovima. Dovoljno je biti ravnodušan: onaj ko mržnjom završava ljubav, ili još voli, ili će mu biti teško prekinuti."

"Čovjek može voljeti samo ono biće za koje je uvjeren da će biti prisutno kada mu zatreba."
Johann Wolfgang Von Goethe



Onaj kome povjerite svoju tajnu postaje gospodar vaše slobode.
Rochefoucauld


Želite li da se o vama dobro misli? Nemojte o sebi dobro govoriti!
Pascal


Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju.
K. Čapek


"Tek dah žene učini te čovjekom."
Jules Michelet


"Muškarci gledaju žene da bi ih vidjeli, žene gledaju muškarce da bi bile viđene."
Charles Dickens


"U ljubavi, kao i u ratu, pravo je uvijek na strani jačega. I zato će žena koju volimo uvijek biti u pravu."
Alfred de Musset


"Tjelesna ljepota je nešto životinjsko ako iza nje nema razuma."
Demokrit


"Dok su žene depresivne, ili jedu ili kupuju. Muškarci zarate sa susjednom zemljom."
Elayne Boosler


"Klonim se ljudi koji misle da je drskost hrabrost, a nježnost kukavnost. A klonim se i onih koji misle da je brbljanje mudrost, a šutnja neznanje."
Kahlil Gibran


"Život je avantura - usudi se"
Majka Tereza



"Ja sam se rodio u bijedi, pa ipak ne bih svoje djetinjstvo mijenjao za ono bogataških sinova. Šta oni znaju o porodičnoj radosti? Šta znaju o majci koja radi kao guvernanta, pralja, kuharica, učiteljica, a koja je ujedno i uzorna supruga?"
Andrew Carnegie









Sretna Nova

Blog budem nastavila pisala dok mi se vrati ono malo inspiracije kaj posjedujem.....
....

opet je sve po starom...svaki početak je težak...heh
PUSA
wave


03.01.2009. u 18:12

|...reči sad ili čkomi zanavek...(0) | ..ne isplati se.. | ...=)... |






<< Arhiva >>