Angels...they fell first...but I'm still here...

utorak, 31.10.2006.

Noć vještica / Samhain...

Možda mnogi od vas neznaju alinoć vještica je tzv. vještićja nova godina ili samhain...

Pa evo ukratko...
31. listopad...Valokog Boga više nema,ali ne zauvijek nego će se ponovno roditi kada dođe Yule (Zimska ravnodnevnica). To je vrijeme kad duše napuštaju ovaj svijet i kada se reinkarniraju. Ovaj praznik se smatra Vještićjom Novom Godinom,prredstavljajući puni krug godine...
Sad je vrijeme da se sjetimo naših predaka i svih onih koji su već pokojni...Vjeruje se kada se na Noć Vještica zapali nova Narančasta svijeća i pusti se da izgori do jutra, da to donosi sreću...Ali loša sreća može doći ako se kruh peće na taj dan ili ako se putuje nakon zalaska sunca...Crne svijeće se upotrebljavaju da bi otjerale negativitet i loše utjecaje.
Vještičje tradicije...bacanje runa,rezbarenje bundeva i stajanje pred ogledalom i zaželite tajnu želju...
-Hrana: jabuke,bučnica,lješnjak,kukuruz,pita od brusnica,pivo i biljni čajevi
-Tamjan:jabuka,heliotrop,metvica,oraščić i kadulja
-Svijeće:crna i narančasta...

evo sad sam vam malo pojasnila kaj halloween znači za vještice..iako je u Americi to običan dan veselja,maskiranja,strašenja ljudi dok se iza svega zapravo skriva praznik...vještičji praznik...

evo to je to...happy halloween!

Image Hosted by ImageShack.us

p.s.-danas bu zakon ja i tena imamo super plan apdejt sljedi...baj...
- 07:43 - Komentari (7) - Isprintaj - #

subota, 28.10.2006.

If you be the one to cut me...I'll bleed forever...

evo...new post...
kao što većina zna prekinuše s emačom...mislim ono emo je ipak jeftina imitacija gothica a to sam saznala u pjesmi "i must be emo" na youtube-u...ako hoćete odite pogledati pjesma je :D...

ma da...i tak...
ali nisam u bedu ni ništ takvog...mislim ono u zadnje vrijeme češće odlutam ali prekid nije razlog...nego samo neka moja razmišljanja...

to je to...pozdravljam sve koje znam...blessed be...

Image Hosted by ImageShack.us

An angelface smiles to me
Under a headline of tragedy
That smile used to give me warmth
Farewell - no words to say
Beside the cross on your grave
And those forever burning candles

Needed elsewhere
To remind us of the shortness of our time
Tears laid for them
Tears of love tears of fear
Bury my dreams dig up my sorrows
Oh Lord why
The angels fall first?

Not relieved by thoughts of Shangri-La
Nor enlightened by the lessons of Christ
I'll never understand the meaning of the right
Ignorance lead me into the light

Yesterday we shook hands
My friend
Today a moonbeam lightens my path
My guardian...
- 10:52 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 21.10.2006.

If you read this line, remember not the hand that wrote it...Remember only the verse, songmaker`s cry the one without tears...

evo napisat ću i ja new post...iako nemam baš neku temu al ajde oke...svi znaju novu vijest i neznam dal je potrebno to još objavljivat na netu...ko hoće nek veli u komentarima...

u mojem životu se događa svašta...kao prvo nagle promjene raspoloženja...mislim da je to pms...malo sam happy malo u bedu malo živčana itd...zadnjih par dana mi često pozli a neznam zbog čega...možda viroza nekšna...al ne vjerujem...

i to je to kaj imam za reći...

Image Hosted by ImageShack.us

The sun is sleeping quietly
Once upon a century
Wistful oceans calm and red
Ardent caresses laid to rest

For my dreams I hold my life
For wishes I behold my night
The truth at the end of time
Losing faith makes a crime

Sorrow has a human heart
From my god it will depart
I'd sail before a thousand moons
Never finding where to go

Two hundred twenty-two days of light
Will be desired by a night
A moment for the poet's play
Until there's nothing left to say

pozdravljam sve koje znam,pusa jednom emaču i baj...blessed be...

- 11:54 - Komentari (19) - Isprintaj - #

subota, 14.10.2006.

Wish upon a star...

...nemam baš neku inspiraciju...
...a stari post mi ide na živce...

pa u mojem životu se sad ne događa puno toga...ou jea...ima nekih stvari ali to mi se neda pisat...


there is darkness all around no light is to be found.
shes lost in a black world
do you pity this tortured girl?
the haloless angel with black tattered wings
horid images such tragic things.
its so plain to see shes sick of everything.
chaining down hearts is where it starts but shes not the type to let it go that far.
i refuse to give in her beautiful shadow no longer locked within.
who i am is who i shall be but its not worth it.
what you regret with the rest going mad.
innocence asleep in its death behind these hazel eyes
lays the secret to your demise and this explains my every cry.

evo...to je to...e da...imam novost...
al sjebali ste se ak ste mislili da bum vam rekla...
*evil laugh*
o jes jes jes...ajde ljudi sve bute znali na vreme...pozz svima...hahahha...i pusa nekome...ali molim da se u komentarima još ne otkriva ko je to...thx...baaaaaaaaaj...
- 12:20 - Komentari (16) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.10.2006.

ak niste skužili ofo kaj je sad pred vama i u kaj gledate je new ost...aha...prosvijetliše vas ja...ou jea...

pa da...pomirila sam se s društvom...zapravo sam samo bila posvađana s davčom i karlovićem ali se s davčom pomirišeee...o jes jes jes...

u šuli je zabavno...koje mi bisere imamo...ou jea...

elika (inače moja frendica s kojom sedim...plavuša...): kaja nekaj mi kuca v glavi...nekaj mi je v glavi!!
ja:veruj mi eli nije...

ou jea...

bojka (s kemije tičerica):kad list padne na zemlju je to još uvijek list?
ja (afkors,pa ko drugi):ne to je onda...hmmm...aaa...to je...pa onda je to mrtvi list!

jea...

no dosta o školi...malo se bojim...čula sam da su učitelji počeli šlatat učenike...aha lucy tell them...:P

e ofo je zakon...to sam na netu našla...rofl...pogledajte...



no i tak...ajd sve vas pozrdafljam...ou jea...

joj da...slikaaaaaaaa...skoro zaboravih...

Image Hosted by ImageShack.us

baaaaaaaaaaaaaaaj...

- 21:26 - Komentari (23) - Isprintaj - #

petak, 06.10.2006.

sad mi je fakat dosta... svega... sebe... života... SVEGA!

pa dosta mi je...ajde nek mi neko veli koji je takav big deal??? to kaj sam ja rekla nekaj i kaj sad on izigrava žrtvu??? ma daj molim te... i nek ljudi prekinu zmišljavat da sam rekla nekaj kaj nisam rekla!!

ma ljudi...
dosta mi je...
fakat svega...
...........................ukratko.......................

my life sucks!!

I've been looking in the mirror for so long
That I've come to believe my soul's on the other side
All the little pieces fallen, shatter
Shards of me, too sharp to put back together
Too small to matter
But big enough to cut me into so many little pieces
If I try to touch her and I bleed, I bleed
And I breathe, I breathe no more

Take a breath and I try to draw from my spirit's well
Yet again you refuse to drink like a stubborn child
Lie to me, convince me that I've been sick forever
And all of this will make sense when I get better
I know the difference between myself and my reflection
I just can't help but to wonder
Which of us do you love so I bleed, I bleed
And I breathe, I breathe no
Bleed, I bleed
And I breathe, I breathe
I breathe, I breathe no more
- 20:21 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>