Angels...they fell first...but I'm still here...

utorak, 27.06.2006.

Nymphetamine...

Image Hosted by ImageShack.uspa evo pišem novi post samo da napišem kako pizdim zbog ove vrućine...vani je full vruće...najradije bi sad da snijeg padne...al ipak ne...ili?lol...zanimljivo je kak ja brzo mijenjam mišljenja...ili nije?...ma neznam...danas sam bila na podijeli svjedodba...ccc imam 7 neopravdanih...i samo dve četvorke...bravo ja!i dobila sam diplomu zbog trećeg mjesta na gradskom natjecanju iz matke i priznanje za sudjelovanje na županijskom iz matke...moram se malo pohvalit...i tak...
zapravo razlog pisanja ovog posta je da stavim pjesmu...haha...pa evo vam pjesme...spotića...aj pozzić svima i kissych bahatu...cerek


pozz svima!wave
- 13:04 - Komentari (23) - Isprintaj - #

subota, 24.06.2006.

Wish I had an angel...

Free Image Hosting at www.ImageShack.usevo ljudi da malo popunim taj svoj prazni blog...jučer smo bili na bazenima...pa evo bili su:bahat(kiss),fifi,banac,đikić,šalvari,karlović archy i ja...bilo je lijepo i zabavno samo sam se nagutala puuuno vode...svi su me bar jenput potopili a đikić je imal nekakve čudne napadaje pa je pljuval na bahata i mene...i malo kasnije takav rat vodili su i archy i karlović...posle sam išla k zubaru i imam sve zdrave zube...tooooo...a posle smo išli van...i tak...curke su se sve vratile s maturalca i sve ih pozdravljam...i sad da stavim spotić za kraj...sve vas pozdravljam i svima vam šaljem pusu a naravno bahatu najveću (sry ljudi ali ipak on zaslužuje najveću...lol)
nightwish-wish i had an angel...
- 20:40 - Komentari (12) - Isprintaj - #

petak, 23.06.2006.

NEW BLOG!!

pa evo ppl napravila sam novi blog...novi postovi stižu!!!hehe kiss to jednoj spešl osobi koju jaaako vojim...bahatu...
- 23:27 - Komentari (10) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>