< rujan, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI YeS Or No

by SaRiTiCa

Opis bloga

...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 08.09.2008.

omfg mozda bude smak svjeta...

omfg ljudi ste culi dace sutra smak svjeta ??? kao citala sam da su izmislili neki stroj koi je vrijedan 44 milijarde funti i koi ce otvorit crne rupe u svemiru za koje potoji mogućnost dace ostat tj. dase nece zatvorit i dace narast i za određeno vrijemece narast toliko daće progutat i Zemlju i okolne planete....
i kao nekiznanstvnici se bore protiv tog projekta protiv suda ali nece uspjet...to cese napravit tai pokus na sto metara ispod zemlje negdje oko francusko-švicarske granice...a tai pokus bi trebao otkrit kak je nasto svemir i to...postoji mogućnost stvaranja nove dimenzije...Profesor Otto Rossler, koji predvodi oponentsku stranu podigao je na Europskom sudu za ljudska prava tužbu protiv 20 zemalja koje financiraju ovaj projekt.
'Vrlo je vjerojatno da će te male crne rupe preživjeti, narasti i pojesti cijelu planetu iznutra,' tvrdi profesor.
ljudi moi ak se nes dogodi sutra volim vas sve a pogotovo matiju, anu i ivanu...



| KomEnxY (2) | PriNtAj | !#! |

ponedjeljak, 01.09.2008.

kmme faking škola dns..

yo yo yo et pipli moi dragi ja prozivljavam zadnje sat svoje slobode crycrycry omfg kak je to zalosno...jos sam 3 i pol sata te spomenute slobode...ajme kak ce mi falit jooooj...i onda cim dodemo
docekat ce nas nas "predragi" razredik headbangheadbang:headban:..
e da jel mi dobivamo bujevića sad ???? hmmm ma ko g fak mislim ne bujevica neg..ma nvm smijeh...uff jase nadam dasam pogodila smjenu i vrijeme kad tream ic u skolu...a valjda jesam...jao jedva cekam trening dns mislim znam dacu pozalit kai sam ovo rekla al mi fale frendovi s treninga..joj joj joj kak cu ih izljubit hahaha kidding...uff koce sad tolke knjige dofurat doma uff ma tačke ću ja dofurat u skolu hahahaha...e pipli idem ja moram vidit kai cu obuc dns joj joj...ajd sretno wavewavewave



| KomEnxY (3) | PriNtAj | !#! |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.