Blokče F. Kobajaši

četvrtak, 18.05.2006.

Tu sam. Recimo.

Kompjuter ne radi samo kad je kod mene, kod onoga koji ga je trebao popraviti radi najnormalnije. Znak? Tko zna. Kako je jedini problem paljenje i gašenje par dana sam na teoriji negašenja. Onda imam filing da se on može gasiti i paliti samo mi se ne da. A zapravo ako ga ponovno ne bi mogla upaliti ne znam kako bi reagirala, vjerojatno agresivno, pa bolje ovako.

Palo mi na pamet danas šta mi je moj astrolog rekao prije dosta mjeseci. Uglavnom sam sve pozaboravljala, ali par stvari sam zapamtila. I stvarno je imao pravo. Puno toga se brzinski promijenilo i sve više izgleda spooky kako je čovjek, odnosno zvijezde, imao pravo. Rekao on sve nešto fino o ljubavi, a ja standardno sve nešto bila skeptična. Pa rekao da ću se baviti u životu sa hobijem, pa si nešto mislim kako je to vrlo moguće. Pa kad ti to sve zbrojiš, blago meni ako bude i ostalo tako kako je rekao. Na stranu kompjuterski problemi. On je ionako zapravo dobar i nimalo pokvaren.

Dobila sam sliku sa potpisom i stavila je iznad stola. Od jednog sportskog djelatnika, trenutno jako popularnog u gradu zbog dobrih rezultata. Poslao on to iz zajebancije. Kako sam se ja uvijek čudila ljudima koji traže nekog autogram smiješno mi to. Piše za Blokche i slikica. Pozira on. Možda je prodam, ako bude zainteresiranih. Nogometni fanatici, slobodno se javite.

Jeste bili kad na placi kad se čisti? Ja jesam slučajno. Fuj. I zalio me čovjek koji sa velikim crijevom čisti ostatke pomidora, zelene salate i koječega smrdljivog, i pritom ga nije briga tko prolazi. Majku mu milu da mu majku. A taman prošetala proljetni, bijele čarapice i suknjica look. Pa sad ti budi žensko.

18.05.2006. u 23:18 • 36 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis Bloga

Eh šta ti je moć navike...


blokche@gmail.com


online

Posebni:

Armin
Beštijica
Espa
James
Premica
Reina
Rock/Marvin
Zeko

...the earth turned to bring us closer
it turned on itself and in us
until it finally brought us together
in this dream..