Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

<--Malo o meni-->
IME:Ivan
PREZIME:Ravlić
ZANIMANJE:Tuner automobila,učenik
GODINE:16
ŠKOLA:Prometna
MJESTO STANOVANJA:Kaštel Gomilica

MSN:Ivan1.Ravlic@public.CARNet.hr





Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

hraweb.hr
Jedan od najboljih foruma za tuning(potrebna preporuka za registraciju)

Titlovi.net
Titlovi za filmove

pcekspert.com
Forum za sve obožavatelje osobnih računala

402 street race
Sve o street raceu

Tuning oprema
Jedan od najboljih dućana u hrvatskoj za tuning opremu

Satelitski sajt
Jedan od najboljih foruma za satelitsku televiziju.Forum sa dušom

Prijatelji
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Vic dana i slika dana

Evo poneki vic,pa ako ste neraspoloženi da vas bar malo razvedri koja slikica danaroflsretan

- Što je zajedničko policajcu i psu?
- Obojica gledaju kao da te razumiju.


Pricaju dva policajca
Kaze prvi: Znas da u Americi svaka 3 dana jedna zena biva pregazena
A ovaj drugi odgovara: Jebla majku jes izdrzljiva


Policijski pas
Razgovaraju dva policajca:
Kakav ti je to pas?
Policijski?
Pa, baš mi ne izgleda kao policijski pas...
Ništa neobično, ovaj je pripadnik tajne policije..
.




sve za vaš blog

Free Counter





Free Image Hosting at www.magnat.com
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




četvrtak, 20.09.2007.

Stigla ople Tigra

Evo sinoć dolazim iz škole,ka ono ugledan u garaži ople tigru,kad mi je otac rekao da ju je uzeo ja nisam mogao virovat,ja mu kažen pa nisi ti žensko haharoflrofl,a on kaže a šta ću što san sve stariji to san luđi.Ajde ja kažen nema veze,auto je malo razbijeno,hauba i farovi,triba dat oko 2000kn za to napravit.Ajde jedva čekan da se sredi pa ću van baci koju slikicu.Eto moram polako u školucrycrycry:,čujemo se sutra.wavewave



| komentari (17) | print | # |

srijeda, 19.09.2007.

Audi A7

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sa ljubilarni 6000 posjeta novi post,mada nevolim pisat o špekulativnim modelima ali ovaj put ću napraviti iznimku jer se radi o AUDI-ju koji uvijek ima nešto novo a opet drugačije od konkurencije,dakle Audi trenutno radi na razvoju kupea sa 4 vrata koji bi bio pozicioniran između najvećeg A8 i nešto manjeg A6 modela. Radi se o modelu koji će vjerovatno nositi oznaku A7, a biće direktan rival Mercedesovom CLS-u i verovatno BMW-ovoj finalnoj verziji CS koncepta. Ponuda motora biće bogata i uključivaće najbolje i najjače primerke iz FSI I TDI familije, a naravno radi se o 6-clilindričnim i 8-cilindričnim motorima.Sportska S7 verzija imaće V10 motor zapremine 5,2 litra iz modela S6. Posebnu pažnju privlači informacija da će biti ponuđena i RS7 verzija koju će pokretati skoro predstavljeni biturbo V10 motor sa 580 KS koji je svoje mesto našao u najnovijem RS6 karavanu. Pa evo i slika zaista bez komentara ako ovo bude finalni dizajn to će biti najveća revolucija poslije R8.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (0) | print | # |

Evo mene opet danas

Dobro jutro svima.Evo nas opet,i danas će uslijediti neke bove lekcije.Ali prvo da malo poričamo.Nažalost nisam išao na koncert na poljud :(:(,sad mi se ne da nabrajat razloge.I evo nam napokon malo zahlađenja,neka je ona vrućina više prestala.Eto to je to od mene za sada,a sada kreću lekcije i poneke vijesti,ali neće ih biti puno jer mi ih se ne da pisat :D:D.Eto nadam se da će te uživat.



| komentari (0) | print | # |

utorak, 18.09.2007.

To je to za danas

Evo malo smo danas obrađivali neke lekcije iz tuninga,pošto danas nemam više vremena završit ću i neću danas više ništa pisat,jer mi je prokleta škola popodneburninmadburninmad,ali jedino dobro što je danas skraćen zbog humanitarnog koncerta na poljudu za poginule vatrogasce,tako da će mi danas ranije završit škola i onda ravno na koncert na poljud,eto to je to i čujemo se sutrawavewave

I za kraj evo vam jedna pjesma za oraspoloženje



| komentari (6) | print | # |

Većina automobila ima već ugrađene zvučnike u vratima ali to su obično serijski koji su lošije kvalitete zvuka i male snage. Ako se odlučite za ugradnju većih zvučnika ili pak basova koji trebaju veći kompresijski prostor dolazi do problema zbog nedostatka mjesta. U tom slučaju se rade novi paneli u koje se stavljaju zvučnici.

Dimenzije gume se sastoje od tri broja i slova R. Primjer dimenzije gume je 185/60 R 14. Gdje broj 185 označava širinu gume označenu u milimetrima. Broj 60 je visina gume, profil gume, izražen kao postotak širine gume.Nove felge? Koju dimenziju odabrati? Npr. 60 označava 60% od 185 mm, što iznosi 111 mm. Slovo R označava da je guma radijalne dužine. Broj 14 označava da je unutrašnji promjer gume 14 izražen u colima. Znači da bi izračunali ukupni promjer kotača moramo zbrojiti promjer felge izražen u centimetrima, njega ćemo dobiti da broj cola pomnožimo sa 2,54, te njemu pribrojimo visinu gume izraženo u centimetrima. Kod povećanja kotača za jedan col u praksi se stavlja guma koja šira za 20mm od serijske te 10% nižeg profila. Npr. Ako umjesto felge i gume 155/75 R 13 želi staviti 14 colna felga, moramo koristit gumu 175/65 R 14.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I za kraj se možete poslužiti kalkulatorom za izračun dimenzija guma na na stranici Izračun dimenzija guma



| komentari (0) | print | # |

Karburator ili Injektori?

Nekad davno svi automobili su imali karburator. Nije bilo izbora! Tada nisu postojali injektori, već nekoliko različitih metoda mehaničkog ubrizgavanja i posebnih sistema za trkaće automobile, no to sve se nije primjenjivalo na cestovna vozila.
Karburatori funkcioniraju začuđuje dobro usprkos njihovoj izvedbi. Kroz niz godina doživjeli su razne promjene. Imaju neke vrlo velike prednosti u odnosu na injektore, koje su vrlo značajne za ljude koji se bave tuningom.

Prednosti:
- Jeftin, jednostavan princip rada, lagan
- Mlaznice se lako zamijenjuju što pridonosi karakteristikama ubrizgavanja.
- Nema nikakve elektronike.
- Može se vrlo lako primjeniti s jednog motora na drugi.
- Bolji odziv na paučicu gasa.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nedostaci:
- Može doći do smrzavanja.
- Nemaju preciznu kontrolu miješanja zraka i goriva kao injektori.
- U ljetnim mjesecima gorivo može ishlapiti ili se vrlo jako ugrijati te tako otežati paljenje.
- "Venturijeva" teorija ograničava protok zraka što rezultira smanjenjem maksimalne snage

Injektori su u današnje vrijeme gotovo u svakome automobilu novije proizvodnje. Najveći razlog tome jest zakon o emisiji štetnih plinova koji zahtjeva katalizator. Stoga su se oni vrlo brzo proširili po čitavoj automobilskoj industriji, no nažalost nisu se mogli "uklopiti" sa karburatorom. Naime, karburator ne može postići vrlo preciznu smjesu (zraka i goriva) kao injektori, pa je uvijek bogatija smjesa prolazila katalizatorom i uništavala ga. Primjenom moderne elektronike u automobilima te pomoću injektora mogla se je dobiti zadovoljavajuća smjesa.

Prednosti:
- Bolja smjesa;
- Nije potreban čok;
- Pouzdanost;
- Nema smanjenja maksimalne snage kao kod karburatora.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nedostaci:
- Kompliciranost;
- Manje mogućnosti za prilagođenje;
- Promjena injektora je nemoguća;
- Uz injektore je potrebna i elektronika, pumpa za gorivo, regulator itd.
- Manja mogućnost pronalaska kvara.

Poznatiji proizvođači karburatora su: Weber, Dellorto, Holley, SU, Pierburg, Mikuni, Stromberg, Bing, Solex, zenith i Edelbrock. Neke od navedenih proizvođača danas prizvode i injektore.



| komentari (0) | print | # |

Intercooler

Intercooler ili hladnjak zraka, kako mu ime govori, služi za hlađenje zraka koji motor dobiva za sagorjevanje. Hladni zrak u cilindrima bolje sagorijeva i sadrži više kisika od toploga. Montira se nakon turbine jer se zbog izpušnih plinova turbina zagrije pa zrak koji struji prema motoru tj. usisu preuzme dio te topline.
Kod motora sa kompresorom intercooler se ne treba stavljati, jer kompresor uzima vanjski zrak koji je hladan i nema doticaja sa toplim djelovima motora.

Način rada:Image Hosted by ImageShack.us

Nakon što turbina usiše zrak i pošalje ga prema motoru on prolazi kroz intercooler. Zbog rebrastog oblika povećava se "dodirna" površina zraka i metala intercoolera i zrak zbog zakona termodinamike (toplo tijelo prepušta toplinu na hladno...) dolazi do hlađenja. Hladni zrak tada putuje u usis motora i na kraju u cilindre. Budući da je hladni zrak gušći od toploga pri ulasku u cilindre i u samim cilindrima se dešava ekspanzija zraka zbog grijanja (povećanje volumena i smanjenje gustoće) tako da već samim time dolazi do nekog malog tlaka predpunjenja. Postoje dvije vrste intercoolera tzv. standardni i cross-flow. Kod standardnih ulaz i izlaz zraka su sa iste strana (manja moć hlađena). Kod cross-flow intercoolera ulaz je sa jedne strane, a izlaz sa druge (bolje hlađenje zbog veće površine kojom zrak prolazi).
Image Hosted by ImageShack.us

Montaža:
Image Hosted by ImageShack.us

Montira se obicno sa prednje strane vozila zbog većeg strujanja vanjskog zraka koji hladi taj isti intercooler da ne bi došlo do zagrijavanja metala.
Image Hosted by ImageShack.us

Montaža je relativno lagana. Potrebni su vam intercooler i cijevi. Cijev iz turbine prema motoru se prereže i doda nastavak do intercoolera, i zatim iz intercoolera do ostatka odrezane cijevi. Kod većine motora sa turbinom intercooler dolazi već u paketu tako da nije potrebno stavljanje.
Kod običnih atmosferskih motora intercooler nema nekog smisla jer motor dobiva već hladan zrak iz filtera.





| komentari (0) | print | # |

Turbopunjači ili Turbokompresori

Turbo punjač (popularno zvan "turbina" komprimira zrak da bi se poboljšala izvedba i smanjila potrošnja goriva uz smanjenu emisiju ispušnih plinova (vjerovali ili ne, ali jači turbo motori troše manje nego standardni iste kubikaže bez turbina).
Turbopunjač pokreću ispušni plinovi koji prolaze kroz kućište i dolaze na lopatice turbine. Lopatice turbine se nalaze na istoj osovini s lopaticama kompresora. Kada ispušni plinovi dođu na lopatice turbine, lopatice počnu simultano rotirati. Rotacija lopatica kompresora uvlači zrak i upuhuje ga u cilindre motora. Povećani dovod zraka u motoru stvara veću silu izgaranja i povećava snagu. Turbo punjači rade na vrlo visokim temperaturama i tlakovima te pri velikim brzinama.
Image Hosted by ImageShack.us

Zrak kojeg turbina upuhuje (dakle onih famoznih 0.5 - 1 bar) nije pritisak za koji se povećava kompresija u auto. To je tlak predpunjenja. Dakle, kada je cilindar u položaju 1 (nakon što se istisnu ispušni plinovi i uvlači novu smjesu zraka i benzina) usisni ventil je otvoren i turbina upuhuje tih 0.5 - 1 bar. Pri zatvaranju ventila počinje tlačenje smjese koja je već pod pritiskom i ukupno povećanje kompresije je veće nego sto turbina "upuše".
Image Hosted by ImageShack.us

Ugradnja turbine:
Ugradnja turbine je nešto što se treba prepustiti majstorima. Kod običnih atmosfernih motora turbina se može staviti, ali su potrebne neke preinake. Recimo spoj glave motora sa blokom. Zbog povećane kompresije bi moglo biti problema. Kod manjih pritisaka turbine (0.5-0.6) dovoljno je staviti malo deblju brtvu glave ali kod pravog tuniranja i izvlačenja svakog konja iz motora treba dodavati posebno napravljenu distancu za glavu da bi se smanjila maksimalna kompresija. I prije ugradnje turbine preporučuje se napraviti generalku na motoru. Zatim treba nab(pr)aviti usisnu i ispušnu granu te riješiti hlađenje turbine. Turbina se hladi uljem iz motora tako da treba staviti i hladnjak ulja.

Turbo daje do 20% više snage, a kod još nekih preinaka na motoru moze dati i više.



| komentari (0) | print | # |

Krilna vrata - Lambo Style Doors

I
mati vrata koja se otvaraju kao krila sve je popularnije kako zbog izgleda tako i praktičnosti, jer je ulaz i izlaz na tijesnim parkiralištima olakšan. LSD-Doors je firma koja radi pod okriljem KW automotive GmbH i nudi krilna vrata za mnoga moderna vozila.
Lambo Style DoorsU proizvodnom programu nalaze se vrata za: VW Golf III, IV, V, Audi A3, BMW Z4, Mercedes SLK, Ford Focus, Smart Roadster, Hondu Civic... Ugradnja je poprilično jednostavna, zahvaljujući trodimenzionalnom podešavanju, a o kvalitetu i sigurnosti govori TUV certifikat za sve proizvode.
Image Hosted by ImageShack.us

Jedna od najboljih tunerskih stvari meni,gledajte i čudite se.thumbupeekeek



| komentari (0) | print | # |

Kako poboljšati usis zraka?

Image Hosted by ImageShack.us
Usisaj pa vidi.
Poboljšati usis? Ako stavite komad odjeće preko vaših usta i udahnete zrak, nećete imati veliki problem oko toga, no ako je odjeća mokra ili je dvoslojna, stvari počinju biti teže. Zračni filter je jako važan dio motora osim ako ne radite u laboratoriju pa je cilj dobiti efektivan zračni filter koji nije previše debeo i nije mastan od ulja ili prljav.
Najbolji filtri za protok su općenito napravljeni od spužve impregnirane tekućinom koja ju zamasti da bi zadržala nečistoće. Što je veća površina filtera to je bolji protok zraka. Današnji popularni automobili mogu imati cijeli kit za usis zraka koji kompletno zamjenjuje usisnu kutiju.
Prednost toga je puno bolji protok zraka pri čemu se stvara i određena razina buke, koja je u većini slučajeva atraktivna, ali ponekada zna biti i izluđujuća. Nekada može biti dosta teško dovesti hladni zrak (koji nosi više kisika) motoru gdje temperatura ispod haube može biti poprilično visoka, i 20 stupnjeva rastućih u temperaturi vas može pokrasti za nekih 15 KS! Tako da najbolji kitovi dolaze sa cijevi koja hladi zrak - najbolji kompromis između standardne usisne kutije i usisnog kita. Neki kitovi imaju dugačku cijev na čijem je kraju filter (tzv. gljiva) što jako doprinosi smanjenju buke i poboljšava usisnu temperaturu. (Nedjelja, 17 Travanj 2005.)



| komentari (0) | print | # |

Splitski Peugeot 307

Peugeot? Carzone? Platin? LED? 307?
Bile su to riječi na koje je naš reporter Frane reagirao. Ni jaka jutarnja bura i niske temperature nisu ga mogle natjerati da odgodi razgovor sa Tomislav i fotosession Puga 307. Lokacija Poljud, dan nedjelja, vrijeme nakon ranog ručka...
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Vanjski styling

- Xenon farovi
- LED štopovi FK Automotive
- stakla metalizirana u plavoj nijansi
- prednji i zadnji branici Carzone
- pragovi Carzone
- bočna proširenja Carzone
- zadnji spojler Carzone


Ovjes

- sportske opruge FK Automotive (-5cm)
- felge Alutec Storm Platin 17"
- gume Platin Diamant 215 40 R17

Motor

- 1.4 16v
- sportski filter
- ispuh sa 2 dupla auspuha

Unutrašnji styling

- original

ICE

- cd player VDO mp3 4<55w
- JVC elipse 300w 100rms
- JVC visokotonci 280w 90 rms
- prednji JVC 180w 60 rms

Planovi

- motor 2.0 rs (165KS)
- bojanje i tapiciranje unutrašnjosti (sivo plava kombiniacija)
- prtljažnik od fibera
- distance 20 mm

Kolega svaka čast dobro obavljen posao.thumbupthumbupsmokinsmokinpartyparty



| komentari (5) | print | # |

B&B Polo GTI Edition

Za novi VW Polo GTI Edition snage 180 hp VW & AUDI tuning kompanija B&B ima desetgodišnje iskustvo u tuningu Polovog 1.8 turbo motora, koji se nalazi u mnogim VW & AUDI modelima a koje je B&B uspješno pojačao.

Na samom početku snaga motora je povećana na 210 hp pomoću elektronike i to podešavanjem injektora. U početnim fazama motor je pojačavan na 220, 250 i 272 hp da bi na kraju bio 300 hp i 410 Nm u zadnjem stadiju, EVO Rstadiju. Da bi se to postiglo B&B tehničari su zamijenili standardni 1,8L motor s potpuno modificiranim B&B motorm s novim B&B specijalnim klipovima, klipnjačama, specijalnom glavom cilindara i turbopunjačem. Velike promjene su napravljene na hlađenju i injektorima.

Da bi se smanjila temperatura i tlak ispušnih plinova dizajniran je posebni ispušni sustav za Race-Polo s velikom završnom cijevi i sportskim katalizatorom. Temperatura ulja je uvijek optimalna a za to se brine Slim-Line hladnjak za ulje reguliran termoprekidačem. Polo GTI od 0-100 ubrza za 5.8 sekundi a maksimalna brzina je 254 km/h. Sigurnost vozača je također na visokom nivou, a za to se brine neovisni ovijes i visoko-kvalitetni kočioni sistem. Ekskluzivni naplatci od 17“ i 18“, mišićava karoserija i cijela vanjština odaju snagu malog ali masivnog i moćnog Pola GTI. (Četvrtak, 17 Kolovoz 2006)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



| komentari (0) | print | # |

U osam mjeseci 2007. godine: 7% više prometnih nesreća i 13% više nastradalih osoba

13. rujan 2007 - U osam mjeseci 2007. godine na području RH dogodilo se 40 846 prometnih nesreća što je za 7,1 % više prometnih nesreća nego u 2006. godini, kad se dogodilo 38 130 nesreća. Nepovoljan trend stradavanja u cestovnom prometu zabrinjavajući je jer je istovremeno ukupan broj poduzetih mjera u prometu od strane policije bio veći za 2%.

Primjerice, od ukupnog broja nesreća u 2007. godini, dogodila se 371 prometna nesreća s poginulim osobama ( 2006. godine u istom razdoblju poginula je 341 osoba ). U osam mjeseci 2007. dogodile su se 11 872 prometne nesreće s ozlijeđenim osobama ( 2006. godine u tom su razdoblju ozlijeđene10 443 osobe); u 28 603 prometne nesreće nastala je materijalna šteta ( dok se 2006. godine u tom razdoblju dogodilo 27 346 nesreća s materijalnom štetom).U ovim nesrećama ukupno je nastradala 17 531 osoba, što je za 13,4% više nastradalih nego u 2006. godini, kad je nastradalo 15 466 osoba.U odnosu na 2006. godinu u prvih osam mjeseci 2007. veći je i broj smrtno stradalih. Na prometnicama su tako stradale 423 osobe ( 2006. smrtno je stradalo 387 osoba). Istovremeno, ozlijeđeno je 17 108 osoba (2006. godine broj ozlijeđenih bio je 15 079).
Povećanje broja smrtno stradalih osoba, u odnosu na 2006. godinu, bilježimo na području PU Primorsko-goranske (13 smrtno stradalih osoba više), PU Splitsko-dalmatinske (12 smrtno stradalih osoba više), PU Ličko-senjske (10 smrtno stradalih osoba više), PU Osječko-baranjske (9 smrtno stradalih osoba više), PU Sisačko-moslavačke (9 smrtno stradalih osoba više), PU Krapinsko-zagorske (4 smrtno stradale osobe više), PU Vukovarsko-srijemske (4 smrtno stradale osobe više), PU Požeško-slavonske (3 smrtno stradale osobe više), PU Zagrebačke (3 smrtno stradale osobe više), PU Dubrovačko-neretvanske (2 smrtno stradale osobe više) te PU Istarske (1 smrtno stradala osoba više).

Policijski službenici će stoga ubuduće još intenzivnije sustavno nadzirati vozače kako bi se spriječio veći broj prometnih prekršaja koji dovode do prometnih nesreća s najtežim posljedicama. Policija je svjesna koliki značaj u ovom području ima sustavan preventivan rad i efikasno sankcioniranje prekršitelja prometnih propisa te će u sljedećem razdoblju posebno na to staviti naglasak.
Nadalje, kako bi se povećala razina sigurnosti prometa na cestama, napravit će se detaljna analiza stanja sigurnosti u cestovnom prometu. Kako bi se zaustavio nepovoljan trend povećanja broja prometnih nesreća i njihovih posljedica, provodit će se i preventivne mjere. S tom svrhom pokrit će se svi prometni pravci koji se statistički iskazuju kao ugrožavajući, a nazočnost policijskih službenika na cestama bit će vidljiva. Istovremeno, da bi se povećao nadzirani prostor, uspostavit će se što veći broj kontrolnih punktova. Ove ciljane aktivnosti, sukladno dobivenim pokazateljima, provodit će se na mjestima i u vrijeme kad se događaju najteže prometne nesreće.

Ukupne aktivnosti policija će usmjeriti na suzbijanje sljedećih prekršaja: nepropisnu i neprilagođenu brzinu, vožnju pod utjecajem alkohola i droga, nepropisno pretjecanje, nepoštivanje prednosti prolaska te nepropisno kretanje i zadržavanje pješaka na kolniku.
Posebnu pozornost obratit će na mlade vozače, recidiviste, vozače kojima je izrečena zaštitna mjera zabrane upravljanja vozilima, zatim na vozače koji upravljaju vozilima prije stjecanja prava na upravljanje te na prometne prekršaje koji utječu na pasivnu sigurnost, poput nekorištenja zaštitne kacige i nekorištenja sigurnosnog pojasa.

S obzirom da se približava vikend, ponovo upozoravamo sudionike u prometu da se neprestano povećava broj prometnih nesreća s vrlo teškim posljedicama. Prometna policija će stoga tijekom vikenda ciljano postupati prema sudionicima u prometu koji grubo krše prometne propise, ugrožavajući svoj život i živote drugih.



| komentari (0) | print | # |

Cannonball 8000

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Hostese su neizostavni dio Cannonball 8000 partyja (FOTO: Goran Katić/Net.hr)
Čak 130 skupocjenih automobila, 260 nabrijanih vozača, 3000 kilometara jurnjave, deset zemalja i bezbroj gradova u samo 72 sata. Sve je to vezano uz najpoznatiji reli bogatih i slavnih.

Jedan od najvećih automobilskih događaja u čitavom svijetu svoj je spektakularan završetak imao u Zagrebu. Na platou ispred hotela Regent okupilo se more atraktivnih ljepotana na četiri kotača.

Čak 130 ekskluzivnih automobila sudjelovalo je na ovogodišnjem Cannonball 8000 rallyju. Događaj koji se održava od 2003. godine, ovaj je put imao spektakularnu završnicu u glavnom gradu Lijepe naše, piše autoklub.hr.

Starčevićev trg ugostio je vozače koji su u 72 sata prevalili više od 3000 kilometara jureći kroz deset različitih zemalja, mjenjajući gradove češće nego brzine u mjenjaču.


Gotovo 300 pristiglih gostiju uglavnom su Britanci, koji su na ekspediciju krenuli u petak iz Londona. Vozeći kroz Englesku, Francusku, Belgiju, Njemačku, Nizozemsku, Švicarsku, Češku, Austriju i Sloveniju, nabrijani su sudionici u popodnevnih satima ušli u Hrvatsku.

Poteškoće koje im je na putu zadala njemačka policija, kada je zaplijenila čak 23 automobila i svim sudionicima naplatila astronomske kazne, nikoga nije pokolebala, te je atmosfera bila vrhunska.

Nakon Brussela i Praga, gdje su tulumarili prve dvije večeri, sudionici relija su upravo Zagreb izabrali za spektakularnu završnicu i nezaboravni party.

Aston Martini, Ferrariji, Lamborghiniji, Porschei, Audiji, BMW-i, Mercedesi, pa čak i Nissan Skyline GTR izazvali su iznimno zanimanje kod domaćih stanovnika.

Gomila je s divljenjem promatrala okupljene vozače te je zajedno s njima slavila oktansko božastvo – automobil, piše autoklub.hr.



| komentari (0) | print | # |

ponedjeljak, 17.09.2007.

Napokon da ima i brži od Veyrona

Evo napokon vijesti koja je srušila ssa trona Bugatijev Veyron

NAKON nekoliko neuspjelih pokušaja SSC je konačno uspio sa svojim najopakijim modelom oboriti svjetski brzinski rekord i tako iza sebe ostaviti dva remekdjela automobilske gradnje, Bugattijevog Veyrona i Koenigsegg CCR.

Najbrutalnija izvedba modela Aero iz ponude tvrtke Shelby Supercars (SSC) novi je svjetski rekorder u konkurenciji serijskih automobila. Brzina koju je postigao je 255,83 m/h odnosno nevjerojatnih 411,76 km/h. Tim rezultatom Aero je proglašen najbržim serijskim vozilom na svijetu što mu je priskrbilo laskavo mjesto u Guinnessovoj knjizi rekorda.

Prema službenom izvješću proizvođača, Ultimate Aero TT je na pripremljenoj (čitaj zatvorenoj i presvučenoj novim asfaltom, op. a) dionici autoceste 221 u državi Washington postigao prije spomenutu brzinu. Da budemo precizniji, u prvom prolasku automobil je postigao čak 257,11 m/h (413,82 km/h), ali je pri povratku ostvario nešto manju brzinu, "tek" 254,55 m/h (409,71 km/h), što je u konačnici rezultiralo prosječnom brzinom od 411,76 km/h. Prema izjavi vozača Chucka Bigelowa brzina bi bila veća da nije morao u S zavoju usporiti na 210 m/h (338 km/h).

Podsjetimo, prijašnji službeni rekord držao je Koenigsegg sa 242 m/h (389,5 km/h), dok je vlasnik neslužbenog rekorda bio Bugatti Veyron sa 253 m/h (407,2 km/h).

I za kraj koja riječ o automobilu. SSC Ultimate Aero TT pokreće 6.4 twin-turbo V8 koji razvija 1.200 KS pri 6.950 o/min i 1.483 Nm pri 6.150 o/min. Iz izloženog je jasno kako se radi o najsnažnijem serijskom automobilu koji udovoljava nacionalnim standardima cestovnog prometa.

SSC Aero teži svega 1.276 kg. Automobil ubrzanje do 96 km/h apsolvira za 2,78 sekundi, na 160 km/h je za 11,66 sekundi, a maksimalna brzina je (prema rezultatima ispitivanja u zračnom tunelu) preko 439 km/h.

Snimku s prijašnjih testiranja možete vidjeti u nastavku:


thumbupthumbup



| komentari (0) | print | # |

Mladić poginuo u prometnoj

Image Hosted by ImageShack.us

FOTO: Nina Đurđevic / Cropix
Mladić je vozio u smjeru Donje Zeline. U blagom zavoju je prešao na suprotnu stranu kolnika i sletio u putni jarak. Potom je prednjim dijelom auta udario u betonski most.

ZAGREB – Dvadesetčetverogodišnji vozač Fiata Uno, zagrebačkih registarskih oznaka, poginuo je u nedjelju ujutro u mjestu Sv. Helena kod Zeline.

Mladić je vozio županijskom cestom 3016 kroz mjesto Brezovec Zelinski iz smjera Sv. Helene u smjeru Donje Zeline.

Dolaskom do blagog desnog zavoja u mjestu Sv. Helena nije prilagodio brzinu kretanja, pa je prešao na suprotnu stranu kolnika. Sletio je u lijevi putni jarak, a potom prednjim dijelom vozila udario u betonski most.

Dvadesetčetverogodišnji vozač je od zadobivenih ozljeda preminuo na mjestu nesreće, doznaje se u Policijskoj upravi zagrebačkoj.

Ja stvarno neznam što se danas dešava,nema dana kad nema neke prometne nezgode.



| komentari (0) | print | # |

402 Street Race

Ako neznate što je 402 street race,evo sada će te znat :D
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Street race, najpopularniji i najmasovniji automobilistički oblik natjecanja i zabave, od 2002 godine kontinuirano prisutan u Hrvatskoj najprofesionalnijem obliku pod nazivom 402 Street race.

Vozači željni dobre zabave i žestokog nadmetanja sa svojim automobilima natječu se u utrci ubrzanja na 402 metra pri od strane organizatora sigurnim uvjetima.

Natjecanje se odvija na način da startu pristupaju dva vozila, te je pobjednik onaj koji je ispravno startao i prvi prošao cilj.

Na utrku prepunu oktana, pristupaju sve punoljetne osobe sa vozačkom dozvolom i adrenalinom u žilama, bez ikakvih ograničenja na vozilima, skoro sve je dozvoljeno i nema zabranjenih dijelova i zahvata. Mjerenja vremena odvija se putem elektroničkih mjernih uređaja sa foto ćelijama na startu i cilju.

Sve što se očekuje od natjecatelja jest da se pravovremeno prijavi sa svojim vozilom, te će nakon kvalifikacijskih vožnji biti raspoređeno u jednu od natjecateljskih klasa.



| komentari (1) | print | # |

Bez komentara

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Svaka čast,lik je definitivno vješt vozač LOOLzuboroflrofl



| komentari (2) | print | # |

Kimi lako do pobjede u Belgiji


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kimi Raikkonen u slavljeničkom zanosu
Baš kao i na startu, drugo mjesto je uzeo Massa, a McLarenov dvojac je u sjeni špijunske afere stigao do 3. i 4. Tri utrke prije kraja Alonsu fale samo dva boda za novi naslov.

U sjeni špijunske afere koja je šokirala sportski svijet i tri utrke prije kraja sezone Formule 1, Ferrari je odnio pobjedu na VN Belgije, a McLarenov dvojac gotovo se bodovno izjednačio u borbi za naslov prvaka.

Konačni poredak najboljih bio je isti kao i na startu. Kimi Raikkonen je slavio, Felipe Massa bio je drugi, a Alonso i Hamilton treći i četvrti i sad ih dijele samo dva boda.

Najuzbudljivi trenutak dogodio se na samom startu kada je Alonso prvo sasvim zatvorio Hamiltona, a zatim mu ušao u putanju i izgurao ga sa staze. U sljedećem zavoju malo je nedostajalo da Lewis prestigne momčadskog kolegu, no prvak se s unutrašnje strane ipak uspio oduprijeti napadu.

Utrku je obilježio i dvoboj Kubice i Kovalainena, ali mladi je Finac ipak uspio odoljeti stalnim napadima upornog Poljaka.

Kako je momčad McLarena odlukom FIA-e izgubila mogućnost borbe za naslov u poretku konstruktora, preostaje veliki rat za naslov prvaka.

Hamilton prije Japana ima 97 bodova, Alonso 95, Raikkonen 84, a Massa 77 bodova.

Odlučit će utrke u Japanu, Kini i Brazilu. Bodove su još osvojili Nick Heidfled, Nico Rosberg te Heikki Kovalainen.

Slijedom kazne McLarenu, Ferrari je u Belgiji i matematički osigurao naslov među konstruktorima jer imaju nedostižni 161 bod, a drugoplasirani BMW Sauber 90.

Poredak VN Belgije:

1. Kimi Räikkönen (FIN/Ferrari) 308,176 km za 1:20:39.066 (prosječna brzina: 229,266 km/h)
2. Felipe Massa (BRA/Ferrari) + 4.695 sec.
3. Fernando Alonso (ŠPA/McLaren-Mercedes) 14.343
4. Lewis Hamilton (VB/McLaren-Mercedes) 23.615
5. Nick Heidfeld (NJEM/BMW Sauber) 51.800
6. Nico Rosberg (NJEM/Williams) 1:16.800
7. Mark Webber (AUS/Red Bull) 1:20.600
8. Heikki Kovalainen (FIN/Renault) 1:25.106
9. Robert Kubica (POL/BMW Sauber) 1:25.661
10. Ralf Schumacher (NJEM/Toyota) 1:28.574

Ukupni poredak:

1. Lewis Hamilton (VBR) 97 bodova
2. Fernando Alonso (ŠPA) 95
3. Kimi Räikkönen (FIN) 84
4. Felipe Massa (BRA) 77
5. Nick Heidfeld (NJEM) 56
6. Robert Kubica (POL) 33
7. Heikki Kovalainen (FIN) 22
8. Giancarlo Fisichella (ITA) 17
9. Nico Rosberg (NJEM) 15
10. Alexander Wurz (AUT) 13
11. Mark Webber (AUS) 10,0
12. David Coulthard (VBR) 8,0
13. Jarno Trulli (ITA) 7,0
14. Ralf Schumacher (NJEM) 5,0
15. Takuma Sato (JAP) 4,0
16. Jenson Button (VBR) 2,0
17. Sebastian Vettel (NJEM) 1,0

Poredak momčadi:

1. Ferrari 161 - svjetski prvak
2. BMW Sauber 90
3. Renault 39
4. Williams 28
5. Red Bull 18
6. Toyota 12
7. Super Aguri 4
8. Honda 2

Forza Feraricerekcerek



| komentari (0) | print | # |

VW koncept nadahnut Bubom

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Volkswagen je predstavio up!, najavu narodnog automobila za 21. stoljeće, sa stražnje ugrađenim motorom i stražnjim pogonom. Kao nadahnuće je poslužila legendarna Buba.

Koncept predstavljen u Frankfurtu jedinstven je po sustavu preklapanja i uklanjanja sjedala. Sva sjedala, osim vozačkoga, mogu se preklopiti ili posve ukloniti kako bi se oslobodio dodatni prostor za prijevoz tereta.

Izvađena sjedala moguće je pohraniti u prtljažnik sprijeda ili u stražnji teretni prostor. Konzolom dominira multifunkcionalni ekran osjetljiv na dodir, kojim se pristupa navigaciji, radiju, klimi i drugim sustavima. Drugi je ekran smješten ispred vozača i pruža najosnovnije informacije, poput brzine, temperature ili količina goriva u spremniku.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
up! je dugačak samo 345 i širok 163 cm, ali skromne vanjske dimenzije skrivaju unutrašnjost, koja je spremna primiti četiri odrasla putnika. Još uvijek nisu poznati detalji po pitanju mehanike, no očekuje se kako će up! pokretati turbobenzinac malog obujma.

Nijemci su odlučili igrati na provjerenu kartu. up! će prije svega konkurirati trojčekima – Toyoti Aygo, Citroënu C1 i Peugeotu 107.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Za uspjeh će, osim popularne značke, morati ponuditi više za najmanje podjednaku cijenu, no već sada budući mini Volkswagen djeluje primamljivije od navedenog trojca, piše autoklub.hr.



| komentari (0) | print | # |

Moć Golf 3 VR6

Ovaj video dovoljno govori o moći Golfa 3 VR6.Auto ima 580 konja.Jedan od meni najdražih auta.Gledajte i uživajtenjami



| komentari (0) | print | # |

Poginuo bivši svjetski prvak u reliju Colin McRae

Mislim da nema osobe na forumu koja nije čula za ovu legendu.

Bivši svjetski prvak u reliju Škot Colin McRae poginuo je zajedno s još tri osobe u padu helikoptera, koji je bio registriran na njegovo ime, blizu svog doma u Škotskoj, objavila je sinoć škotska policija.
Svjetski prvak bio je 1995., a drugoplasirani 1996., 1997. i 2001. Momčadi Subaru pomogao je da dođe do naslova momčadskog prvaka svijeta u reliju 1995., 1996. i 1997., a momčadi Citroëna 2003. Engleska kraljica Elizabeta II 1996. mu je dodijelila titulu MBE (Member of the British Empire).
Pokoj mu duši.nono

Evo i poneka slika,da se nikad ne zaboravi ova legenda Relija
Image Hosted by ImageShack.us



R.I.P



| komentari (0) | print | # |

nedjelja, 16.09.2007.

Evo i ja sam napokon napravio Blog

Poozdrav društvo.Evo napokon sam i ja skupio vremena i napravio svoj blog.Neznam hoću li ga redovno moć uređivat,ali trudit cu se da to bude redovito.Blog je posvećen svim ljubiteljima automobila i u tuning.Naravno bit ce tu i slika i malo tutorijala kako sredit auto i sl.Evo to je za sada od mene.Idem se malo odmorit i smislit sto cu dalje pisat.



Evo jedan primjer tuniranog auta.Audi A3 sa lamba doors.Fantastičnothumbup



| komentari (0) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.