Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da or Ne

Dizajn : The Trooper

Opis bloga

...
- Dominik...
- live in Belišće City
- slušam metal i rock...
- rođen 11.08 u Našicama

Banner by: The Trooper
animirani JA ... sretan
banner by : The Trooper

blog s dizajnima je na ovoj adresi...pa posjetite... :D

....preglavni blogovi.... rofl

Black Widow
Lina
Sweet Marilyn
Sweet Child
Sebo
Krle
Leona
Layla Jesse
Miha
MHband
Tena
Katarina
Tanja
Otrovna Shelly
BoNzO
Icca
Ina
Jane
Jamie
Lorna


i evo...ko treba...(ak treba)...moj msn :
the_trooper_969@hotmail.com


bruce dickinson

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
steve harris

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dave murray

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nicko mcbrain

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
janick gers

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
adrian smith


Image Hosted by ImageShack.us

axl rose

Image Hosted by ImageShack.us

slash

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
duff

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
steven

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
izzy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
james hetfield

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kirk hammett

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
lars ulrich

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
robert trujillo

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us









Created by Crazyprofile.com


Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> < )

Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko koji voli gledat horore. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jack Daniels...:D

Image Hosted by ImageShack.us

w.a.s.p

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tama :P

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Iron Maiden

Image Hosted by ImageShack.us

axl

Image Hosted by ImageShack.us

i opet...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

...svašt...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Guns n' Roses

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Steven Adler

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Steve Harris

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...ja...u mladim danima...hahah

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ovo isto...lol

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


maj heir..

Web Counter
Web Counter

Banner by : The Trooper

srijeda, 30.04.2008.

mogu te nešt pitat...??

LooL ... E ovo mi pitanje već polako ide na živce ... zapravo,oduvijek....nema ekonomske računice...hoho...
kad nekog pitaš jel te mogu nešt pitat...to već činiš...i onda nema svrhe da to uopće govoriš...jooj ...
baš ne kužim... sretanal baš stvarno...uf...e da i baš prije par dana razmišljam o tom da to nisam napravio šta bi se onda dogodilo...skoro cijeli dan bi bio drugačiji... sve bi se izmjenilo...da mi nismo bili iza škole...možda nas nebi 2 policajac uhvatio(duga priča)...ugl..o rakiji...zuboda se nismo ponovno vraćali u pekaru vjerojatno nas nebi 2 uhvatio..a sjeb...baš je...
specijalno...baš je..
al dobro...NIJE DOBRO...!!!...al se to tak kaže...da se ljudi ne opterećuju...i u petak nas 2 put policeman...isti oba dva puta...drugi put zbog tog što smo vozili po centru bez svjetla..a de mogo nam je oba dva puta kazne ...
on nama pamet u glavu..mi...da ... bok,bok... ccc
de mi onda gurali bicikle...mouthwash
i sutra opet išli u valpovo...i idemo kroz centar...BEZ SVJETALA...dobro,bio je dan..hehe
i opet vozimo...i kad smo skužili na pol puta da opet vozimo...onda je već bilo gotovo pa smo nastavili...
ugl...bilo glavno....
napiso lektiru fino...danas nastava u 10:30 do 12:50...30 min. sat i imamo 4 sata...predobro i preglavno...
i bili u subotu na MHbandu(na probi)...i bilo isto glavno...baš je...
i ja napiso post neki....Isto Glavni...
i komentirajte i uživajte...
i Pozdravljam..!!
mahmahmahmahmah

- 08:57 - Komentiraj (260) - Printaj - #


četvrtak, 24.04.2008.

Obama VS. Hillary... Street Fight ...njami

kao što možete primjetit...obriso sam igricu(iz sigurnosnog razloga)nemogu ju više gledat...greedy
eo ovaj post vjerojatno neće bit dugačak kao prošli jel nemam puno za obavjestit...cerekugl...napravio sam još par dizajna...bannera...i tak...
i dobio kolac iz matematike... tuzan
sad su mi ocjene 5,5,5,5,5,,3,1,1...namcor
sranje... dead
ovih dana opet usrana kiša...lud..al,bilo je i lijepih dana...bilo predobro...
ovih dana nisam imo neke kriminalističke-horror snove..zapravo,uopće ih nisam ni imo...mouthwashal volim sanjat...grr...
sutra nejdem u školu...neg tam u emaus...tam ćemo imat neko sranje...
bolje sranje...neg škola...smokinak trebate banner il nešto...recite u komentarima...vi uživajte...
do slušanja...
il do pisanja...kako kom...fino...
thumbupaj idem...Pozdrav...!!

- 13:46 - Komentiraj (53) - Printaj - #


nedjelja, 20.04.2008.

alo ljudeki,,,... =))

ajd da odma prvo zahvalim za komentare...=))
et,hvala vam,svima...!!...nadam se da ćete i dalje bit takvi,ili još bolji...zubo
(al ja to ne tražim)...nego..da krenemo na post...e da,sad ću počet pisat...
eo,eo...jučer
...ujutro se probudio,jeo svega i svačega...došo na komp...pogledo komentare na blogu,,cereki dalje ništ posebno...ma dosadio mi komp..=))
onda sam(neznam šta mi je bilo)htio stavljat laminat...wink...u jednu prostoriju di su prije živili moja baka i moj deda...(al su umrli)i tak onda sam krenio na posao..(naravno,ne sam..)greedya bilo je predobro...i završili smo isti dan..nije bila pretjerano velika soba,al...nije bila ni mala...i onda sam išo u Osijek(grad na dravi..haha)..i prvo bio mal po trgovinama...pa kod bratića...
tam smo mal kartali..ja i stari protiv bratića i njegove žene...dobili smo ih 2:1...
spasila me crvena x...imali smo zadnju 100 zvanja...i nijedan štih do kraja...i ta crv. x me onda spasila...ja joj zahvaljujem...smijehdošo sam doma u 11...bio na kompu do pol 1...zijevde umooran...zaspo i onda sanjo da sam bio na informatici,i da je tam bila Krle...(pogledajte njezin blog vamo)i u inf. bio neki frižider(hladnjak za neke)i meni nastavnica kaže da ju zatvorim u taj frižider i ona kaže dobro,i uđe...i tak ona bila par minuta tam...i odjednom na prozorima krv...i vani sve krvavo...ja otvorim frižider i nje nema...nono...ja gledam WTF???... i sad se ko kreten probudim...
HAHAHAHAHAHAH...al onda mi to nije bilo smiješno...
i pogledam na sat,a ono 15 do 9...LoL...uh...
i sad..sam se sebi divim kolki sam post napiso...=)).
uživajte,komentirajte..
Pozdrav svima...!!!!!!

- 08:54 - Komentiraj (92) - Printaj - #


utorak, 15.04.2008.

...eo downloadajte...LoL....!!!!

ajd ja se odlučio na novi post...sretan kao što vidite..stavio sam par dizajna na download,pa ako neko treba...nek downloada...deadnapravio sam dosta dizajna..(al nisam sve stavio)..ak neko treba nekakav drugačiji..nek kaže u komentarima...mouthwash...dizajni stoje desno gore u boxu(mislim da svi vidite)..et...dosta o tom...pričajmo malo o meni .... LOOOOL...!!!!!!!njami
a nemam ništ za reć više.... smokin
aj dobro....idem....
hvala na komentarima u prošlom postu...nadam se da ćete i sad bit tako kreativni...
LoL...!!
naručujte...i sve što je pisalo i na kraju u ostalim postovima... lud
pozdrav svima....!!!!!!fino

- 19:42 - Komentiraj (163) - Printaj - #


četvrtak, 10.04.2008.

Pppppp....Post...LoL...!

E........
da sam odma obavijestim (dok nije kasno) ... dobio sam photoshop ... sretan
i počeo sam radit kosture svoje...još prije par dana...mouthwashnapravio sam par novih dizajna...npr...ovaj od slasha,whitesnakea,busha & bin ladena...dead
i tak...još se neznam koristit PS(skraćenica od PhotoShop)...al radim sa paintom...eeki et..kad naučim..onda ć s PS(sad već znate šta to znači)...xD...xD
i da....dobio sam novi program za bannere...mogu vam reknit da sam zadovoljan...naughty,,ugl..sad znate šta slijedi...cool
dakle...naručujte,,(ak vas volja,(meni nije problem))...eee...prie kraja,danas bilo preludo...nastavnica iz vjeronauka nam je pričala o tom ... kad ljudi čmare(puše,cigarete)pretvarju se u čmarove...xD...a mi se kočili(naravno ne od uboda nekog opakog insekta koji luta noću bez dozvole svojih bližnjih)..smijeh...i sad kraj...opet ponavljam :
dizajni i banneri...kaki god...(ak treate govorite)
i komentirajte...LoL...
I Pozdrav...!!

- 13:48 - Komentiraj (138) - Printaj - #


ponedjeljak, 07.04.2008.

oj ljudovi...!!

a et...ja odlučio za promjenu bit malo kreativan,pa sam počeo radit i bannere...(imate jedan desno u boxu)...eto...ako neko treba,bilo kakav...ostavite u komentarima opis od a do ž...tak da znam...napravio sam par dizajna,al od ovog dizajna kostur nije moj...al bit će i mojih...zubojučer sam mal gledo kak to ide i probo napravit...nie ispalo loše al nije baš ni dobro...cerek...ugl. znam kak ide,tak da uz malo truda ... smijeh e da...dobio sam danas kolac iz matematike(iz kontrolnog)...LOL...i eto...moram još skužit kak se stavlja link za download...eek...i...et
i ako neko treba bilo kakav banner ili dizajn...nek slobodno kaže...cijena dizajna je 500$,a banner je 99$...greedysmijehsmijehsmijehsmijeh...nemojte ništa da se plašite...ovo nije šala...
ccc...lol...
ALI...!!!!...ako naručite odma,dobijete oboje za samo 0.00$ + PDV...rofl...
uživajte,komentirajte,naručujte(iskoristite ovu neprihvatljivu ponudu)...
eto..čuli ste me...bio sam glasan...zubo
pozdravljam vas ... !!!!!!!!!!!!!!!!

- 15:51 - Komentiraj (12) - Printaj - #


nedjelja, 06.04.2008.

počeo sam radit dizajne...!!

pozdrav svima...eo ja počeo mal radit dizajne...(počeo učit radit)...ovaj mi je prvi,za početak je dobro...lazejoš ću naučit vald...zasad radim u paintu,headbangjel još nemam photoshop...al nadam se da ću dobit za par dana...kad još naučim,vjerojatno ću počet radit i po narudžbama...tak da ak neko treba,nek kaže sad ili zauvijek šuti....LOOL...naravno,dizajni nemoraju izgledat kao ovaj što sam napravio,ako neko treba nek opiše dizajn kak bi htio a ja ću se stvarno potrudit da ispadne što bolje...,ovo sam sad napravio sam tak da vidim kak bi to otprilike izgledalo...i eto...zadovoljan sam...jednim djelom...uvijek sam htio radit dizajne za blog,al uvijek kad krenem radit...nemam volje..eek...e pa jučer mi je bilo dosta već...sjeo sam i tak...počeo radit..par sati sam čito o tom i prčko po svemu u dreamweaveru i tim programima,pa sam mal obilazio stranice i tak...skužio sam,dost brzo...party...e od ovog sam ogladnio baš...njami...idem sad jest..pa se čuemo,komentirajte !!! ...
PoZdrav....!!....wavewavewave

- 11:43 - Komentiraj (10) - Printaj - #


srijeda, 02.04.2008.

...

evo napokon sam napiso jedan naslov kak spada...eek...stvarno neznam šta bi napiso..a baš mi se neda,uopće nemam nikakve ideje...zabloko sam..zujo

al ajd potrudit ću se da ispadne što bolje...
eto...počela je škola,počinjem bit ko prošle godine...neznam šta je ušlo u mene...headbang
ak ovak nastavim neć 4 imat...moram mal počet učit..tuzan...katastrofa...
eto ovih zadnjih dana je bilo jadno...nadam se da će bit bolje,mora...yes
uživajte,pozz...wave

- 10:17 - Komentiraj (17) - Printaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.