body Don't worry, be happy!=) body

srijeda, 25.07.2007.

BOŽE KAKO SAM SREEEEEETNAAAAAAAAAAA!!!!! UPRAVO PRIJE 5 MIN MOJE ULJEPŠAN DAN!!=)

14:26 - Komentiraj ( 166 ) Print - On/Off

Malo mi je žal.....

Malo mi je žal zbog nekih stvari kaj sam jučer napisala. Mislim nije on kriv kaj nema love na računu.......
Ali kaj mogu... Uvijek sam takva dok sam u bedu ili živčana......

JOJ u petak moram baki.... A tako mi se neda...... UŽAS! Tam je tako užasno BORING!!! A stvarno mi se neda! Ali kaj mogu kad ak ne otiđem onda osjećam neku vrstu krivnje! Mislim pa stalno izbjegavam odlazak k njoj! Nisam tam već bila nekolko mjeseci! I ona poslovica kaj vele: "Kaj se mora nije teško!" uopće nije istina! Meni je teško! =)

13:54 - Komentiraj ( 1 ) Print - On/Off

utorak, 24.07.2007.

Crnilo

Nemam o čemu pisati. LJudi mi ne ostavljaju baš too much komentara pa zakaj da onda pišem! Bezveze!

Zakaj su neki ljudi tak zli???

Već više od 2 tjedna čekam od njega bar jednu jedinu poruku!! Ali ništa!! To puno toga dokazuje!! Taj osjećaj je grozan! Stalno se samo nadaš a nada nikak da dođe!!!! Svaki put kad mi netko pošalje poruku mislim si to je sigurno on a onda pogledam i razočaram se!! Gubim nadu!!!
Za mene riječi više ne vrijede ništa!!! Samo djela!!! LJudi me neprestano svako dan razočaraju!!! Moj svijet je prije bio bijel sad je siv a uskoro će se pretvoriti u beskrajno crnilo!!! Kako je to jedno a ja ga svejedno volim!!!!! Hoću ali nemogu prestati!!!! Dovodi me u očaj! Sama sebi govorim da mi on netreba frendica mi govori da sam se zbog njega promijenila nekad sam mislla da je ljubav predivan osjeća a sad više nisam tako sigurna! Ne očekojem da ovo itko razumije..............................................Mrzim samu sebe!..........Želim prestati ali nemogu!!..............Dosta mi je svega!!!...Ponekad mi je dosta i života!..Samo nemojte misliti da je to sve zbog njega! Nije on toga vrijedan! Ima tu mnogo više toga!..........................................

16:22 - Komentiraj ( 80 ) Print - On/Off

ponedjeljak, 23.07.2007.

...ŠKOLA JAPANSKOG...=)



Moj otac je u kupaoni = Tatami Setushira

Mislim da mu se sviđaš = Chetekara

On voli šljivovicu = Piyeraki Yudo Yaya

Vrijeme je da krenem = Odokuchi

Lijepo što ste svratili = Idikuchi

Odspavaj malo = Idikuchi Ubisowu

On se šali s vama = Ate Zayebawa

On ne može da ostavi cigarete = Nasugushi Kokopushi

On ne predstavlja prijetnju = Neka Migaduwa

Mislim da smo se izgubili = Yao Kudasada

Trebalo bi kupiti krumpir i mljeveno meso = Yedemi

Semusaka

On se toga plaši = Nemamuda

Svekrva = Wadidushu

Imamo ženu za direktora = Namadisha Imapitsu

Gatara = Chiribuchi Riba

On voli gledanje u karte = Ochegata

On ne vjeruje u vradžbine = Nechegata


Ovo je zakon!!!!!!! To sam isto skopirala s nekog bloga!!=)

13:06 - Komentiraj ( 17 ) Print - On/Off

KaD pOgLeDaS nA sAt I vIdIs :

1:1 - voli te
2:2 - mrzi te
3:3 - super si mu prijateljica
4:4 - ne sviđas mu se
5:5 - sviđas mu se
6:6 - lud je za tobom
7:7 - pismo
8:8 - mala ljubavna poruka
9:9 - netko misli na tebe
10:10 - voli te tvoj prijatelj
11:11 - voli te decko iz razreda
12:12 - tvoja simpa misli na tebe
13:13 - prijateljica ti nije povjerljiva
14:14 - dobra ocjena
15:15 - misli na tebe i ocekuje te
16:16 - dobit ces poruku
17:17 - zeli te u krevet
20:20 - upoznat ces se sa simpatijom
21:21 - poigrava se s tobom
22:22 - pitat ce te hodat
23:23 - misli da imas drugog
24:24 - sretna buducnost za vas

THE END!!!!!!!!!!!!!!!!! nutzujo

Fora je to sam skopirala s nekog bloga!!=)

13:04 - Komentiraj ( 1 ) Print - On/Off

ponedjeljak, 16.07.2007.

Hey evo mene nakon dugo dugo vremena! Stvarno mi se neda pisat postove! A i nemam kaj za pisati. Ovi praznici su takva katastrofa da je to užas horror!!!!!!!!!!!!!!!!=) Stvarno nemam kaj za pisat ak imate prijedlog samo dajte jer ja nemam pojma!!!!!!!!..........ajd..........see you....................kissach.................. .............uzivajte..........................cujemo se..........................bye............................=)........................
.....................=).......................=)..............=)............................:)...............:)..........=).............=)



..............evo vam nekih stihova kaj sam pročitala u nekoj knjizi....................BAŠ SU MI FORNI...........

U SVA VREMENA
I DA SE NEBO
SMRAČI
SVE DOK SMO
ZAJEDNO
TO NIŠTANE ZNAČI.

Jelda da su forni.................Komentirajte mi puno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=)


evo vam moje najdraže pjesme (u 3 verzije)=) I DON'T WANT TO BE










evo i moje druge najdraže pjesme!=) Where you lead





EVO JOŠ NEKIH PJESMA!!!=)
Crazy

Gone Daddy Gone

Who Cares

smiley faces...

Motivitation

handle this

pieces

all the small things

dammit

.................................................see you.........................................=)................:)..................

13:07 - Komentiraj ( 8 ) Print - On/Off

četvrtak, 12.07.2007.































































































































13:41 - Komentiraj ( 44 ) Print - On/Off

srijeda, 11.07.2007.

MOJA SESTRA JE VIDLA DUHOVE!!!!! NE LAŽEM!!!!

12:46 - Komentiraj ( 16 ) Print - On/Off

utorak, 10.07.2007.

Nastavak......onog kao dugačkog posta.........=)

.............sad sam na red došla ja.............
Čitam neku super knjigu "Čokolada".
Praznici = dosada i usamljenost
Jučer mi se javil dečko i veli da mi nekaj mora u srijedu dati. Gorimburninmad od znatiželje kaj je to.
Jedva čekam subotu na novoj je Mrak film, gledala sam ih sve ali ipak........
Totalno me živcira dok mi teta pokušava glumiti mamu..........
* * *

Ja sam totalno bi se moglo reći "dvolična". Kaj da sam " dvostruka". Dok sam doma ili kd bake ili tak nekaj uvijek glumim neku "glupu slatkicu" i svi uvijek misle kak sam dobra i mirna ikajtijaznamsve...A... Marijanom ili s društvom ili u školi radim gluposti, psujem(uglavnom govorim "jebote"....) uglavnom radim sve kaj si "moja "draga" obitelj" nebi ni zamisliti mogla. Staroj se nikad ne povjeravam (nema pojma da imam dečka ili tak nekaj...). S starim se svađam, uglavnom se on dere na mene ili staru (a ja se zatvorim u kupaonu i......i.......plačem............ Takozvana "sestra" mi je glupalud ko kladalud uvijek i neprestano ma živcira......... Tak da (zvuči umišljeno ali ipak) ja sam jedina donekle normalna osoba u obitelji..........
Jedino kad si mogu dati malo više oduška i slobode je dok sam s Marijanom. Ona mi je poput sestre, jedina je osoba koju smatram pod "obitelj".


Iskreno se nadam da ovaj blog nebu pročital nitko koga poznam osim Marijane.
See you!!!!!!!!!!!! Ostavljajte mi puuuuuuuuuuunooooooooo komentara!!!!!!!!!!!!!!wavemahwaveyeswinksmijehpuknucubangburninmaddeadheadbangnutzujowave=)

13:00 - Komentiraj ( 15 ) Print - On/Off

Blog koji bi kao trebal biti dugačak 3km=)

..........Jučer sam bila na Dravi(bilo je baš dobrothumbup i zabavnoyessmijeh) s tetom(25) i njezine 2 frendice Anom i Dunjom. I tu počinje meni jedna jako bedasta "zgoda". Prvo smo išle po Anu. Dobro, dođe ona u auto i kao veli mojoj teti da ima mjesečnicu i onda se moja "pametna" teta seti i veli da ima i ona ali da je zaboravila tampone, ali nije rekla tampone nego da je zaboravila "t". Onda zove Dunju(teta) i pita ju dal ima doma "t" ak' da nek joj donese. Dobro, dođe Dunja u auto i veli donesla sam ti "t" i "u". I tak su cijelo vrijeme govorile u šiframa. Mislim pa nisam ja glupa ni nikaj slično, neznam koji im je k**** bil kaj se nisu mogle pred menom razgovarati. I neznam kaj su mislile da ih ja ne kužim ili??...........=)

12:46 - Komentiraj ( 5 ) Print - On/Off

petak, 06.07.2007.

MOLIM VAS=)

Molim sve ljude i neljude svijeta da mi ostave komentar. Znam da mi blog nije nekaj posebno ali ipak...........
Molim vas!!!!!!!!=)smijehpuknucubangheadbangdeadyesyesyesnutzujowaveludzujonutyes

18:44 - Komentiraj ( 28 ) Print - On/Off

Ispričnica=)

ISPRIČAVAMyesyesheadbangbangpuknucuyes se zbog svih greški koje radim u postovima!!smijehyesyesnutzujo

17:21 - Komentiraj ( 10 ) Print - On/Off

srijeda, 04.07.2007.

Postić br. 2b=)

Hi!wavemah Evo mene opet! Danas je tak super danthumbupyesnut, stalno pada kiša (ali meni to ne smetawinkyeszujo). Fora mi je gledati ju kak pada i slušati njezin zvuk. I još je superthumbupyes dok dođeš u grad a tam nema nikoga, nema gužve sve je tiho................... Anyway...btw, u ponedjeljak sam pročitala cool book "Lijepe djevojke ne padaju s neba", a jučer jednu isto tak super book "Miris knjige",a danas čitam book "Nabor u vremenu" yeswinknutzujosmijeh(znam previše čitamyesyes). Jučer sam se vidla s Marijanomyeszujonutyeswink btw, i ona se dosađuje kao i ja. Uglavnom bilo nam je super. Kak je ovo čudno!yes, obično se osjećam nekak tmurno i jadno i sad odjedamput baš dok pada kiša ja se osjećam super. Čudno!ludyeswinkyesnutzujo Još jedna potvrda da sam iz svemira.ludludludlud Sad moram ići nažalosteeknutzujoeeknonoheadbangbangdeadnoyes! See you!yeswinkyesnutzujomahwaveyessmijehsmijehthumbupmahwavesmijehwinkyes

16:51 - Komentiraj ( 10 ) Print - On/Off

utorak, 03.07.2007.

Prvi postić =)

Hy!wave Nemam pojma kaj da napišem (tješim se s tim da je ovo ipak moj prvi blogbangyesheadbang). Btw, a i život mi baš nije nekaj interesting.nozujo Pa za start evo nekaj o meni. ludeeknutzujo Name mi je Maša (kaj mogu, čudno je, ali nisam ja kriva nego ona tam neka koju nazivam mama/stara (whatever)burninmadeekrolleyeslud, jer ime je njezina "super" idejayes). Za dva (2 mi je favourite br.) mj. počnje school (koja ću btw provesti u totalka dosadiheadbangpuknucupuknucu i ubijat'bang ću si moždane staniceheadbang gledanjemeekyescoolzujo serija na tv-u koje btw ispiru mozak) i ja krećem u sedmi razryesnutzujoyes (0Š "Braća Radić" u Kc). Rođena sam jednog ludog zimskog dana 18. 2. '94.g. u bolnici u Kc ili se možda varam pa su me donesli alieniyesnutyeszujolud(a to je jako very vjerojatno probablyludzujoludyeswink). Idem u ludi najluđi eEeEeEe razred koji sam btw prošla s 4.9yesnaughtyzujo (joj kak sam pametna a i malo umišljena jelda??) i btw mogla sam proći i s 5.0 da mi onaj luzer sinjereclud(njegovo se ime ne vrjedi pisati VELIKIM početnim slovomyeslud) iz prirodenutzujo nije dal ČETRI44444!. Ali kaj možeš život je takav shit happens. Frendovi: s svima sam si ono donekle dobra ok ali, naj frendicawinkyesthumbup mi je Marijana(zakon girlyes)thumbup a od dečki???hm....da vidimo....paaa... to bi mogao biti njezin dečko Matija(zvan monkey monkey - takvo mu je i ponašanje - uglavnom otkvačeno dijetezujoludsmokin- često zna iri ljubomora kakve nema ali kaj možeš takav je kakav jeyesludzujo). Imam dečkaludzujoludlud aka se to uopće može tako nazvati (jebote nekad me stvarno živcira!!! al' kaj mogu kad ga volimcerekbangheadbangyeszujonutkissheadbangbangburninmadludpuknucu). ITD.........Joj kak sam glupa velim da neznam kaj da napišem a gle kolko sam napisala!!!ludnicaludpuknucuyeslud!!!!!!!................eekdeadeekyesnutzujolud Da vidimo............... kaj bi još mogla reći............Musicthumbup: obožavam ju!!!!yesludyeszujo(Avrilthumbupthumbup, BEP, Eminem, 50 cent(ili kak dj dodoludludyeswink veli 3,5 kn), Akon, T.a.T.u.,Norah Jones, Bob Marley.............uglavnom sve i svakaj pomalo( osim narodnjaka to ne smatram pod music)........................Filmovi(također h oožavam, a tek kino....super!!!!!yeswinkyesthumbupthumbup):Kuća voštanih figura, Zemlja živih mrtvaca, Progonjeni, Hannibal, Kad jaganjci uthnu...........Honey, Crossroads, Step up, Amelie, Harry Potter(svi dijelovi i knjige i filmovi), Gospodar prstenova(svi dijelovi i knjige i filmovi), Deja vu, svakakve komedije..............itd..............onda... volim čitati.......naj book:Sumrak i sve book od R.L.Stinea...............yeswinkludzujoyessmijehsmijehdeadsmijehsmijeh............itd...........
Sad mi je svarno dosta!!!yespuknuculudpreviše informacija..............bar za danas................ludwavemahwavepuknucupuknucusmijehsmijehsmijehsmijehyeseeknutzujozujozujo
See you!!!winkyesyessmijehsmijeh Valjda tomorrow!!!!yesyesnutzujozujomahwavemahwavecerekcereksmijehpuknucusmijehyeswink=)

12:38 - Komentiraj ( 10 ) Print - On/Off


  srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

_My imagination_

"Never give up..."

"Everything is possible..."

"There are 6,470,818,671 people in the world. Some are running scared. Some are coming home. Some tell lies to make it through the day, others are just now facing the truth. Some are evil men at war with good, and some are good struggling with evil. 6 billion people in the world, 6 billion souls, and sometimes, all you need is one."

"No prejudice..."

"Don`t be afraid your life will end.
Be afraid that it will never begin."

"All men were born equal..."




*** KRILA ***
Krila leptira
Na vjetru tako krhka
Kao ljubav prva.

by PiPi


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Image and video hosting by TinyPic
happy.

happy

happy

Happiness


Image and video hosting by TinyPic
I am:
Maša


Hosted by RockYouPhotos.com

Volim:
glazbu/muziku
filmove
knjige
ići u kino
čitati
književnost
milku s jagodama
pringlese(one zelene)
twix čokoladice
prugice i točkice
jorgovane
prijatelje
pepsi twist/sprite
vroću čokoladu sa šlagom
kakao
engleski
fotografirati
crtati, slikati
sebe(ili sam barem na dobrom putu)
pisati
pizzu
špagete
mačke,majmune,leptire,labudove....
likovni
svoj mp3 & radio
čitati OK
istinu,iskrenost
plavu & ljubičastu
starke
trapke
maglu,kišu,sunce
jesen,proljeće
more
pahuljice
palme & kaktuse
banane
biti sretna
komentirati/izraziti svoje mišljenje
upoznavati nove ljude
smijeh,osmijeh
...

Ne volim:
narodnjake
dosadne i loše knjige
gramatiku
geometriju
ljude koji glume priljepke
laž,bol,zlo
dvoličnost
potpuni pesimizam
tehnički
dosadu
putovati u busu(a moram every day)
biti sama, nesretna,nemoćna,bolesna
tugu
sebičnost
nesreću
reklame
big brother
tjelesni
cigarete i alkohol
kelj
....

sretanzujonutLinkichysretanzujonut
vrijedi ih čitati, ostavljaju super komentare imaju odlične blogove...sretanyessretan

bruise pristine

sofisticirana krvopija

PiPi

mrak66

friend
=)

girl105

hands

~MuSiC~


gnarls barkley~bob marley~oasis~rolling stones~keane~amy winehouse~norah jones~james blunt~akon~50 cent~eminem~sum 41~blink 182~duffy~snow patrol~coldplay~hladno pivo~corrine bailey rae~feist~franz ferdinand~black eyed peas~the killers~dire straits~amy macdonald~....
pjevazujopjeva
_sve po malo_

free


born to be free

freedom

freedom

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic






CREDITS

picture: orchidelutza
base code: sugarmeemee