Pogled u budućnost...

Otkako sam bila na obdukciji, želja da postanem doktorica u meni se sve više povećava. Nisam uopće mislila da će mi se toliko svidjeti to što sam vidjela, ali ipak je. Imam neopisivu želju da završim ovu medicinsku školu sa 5 te da uspješno položim prijamni i upišem medicinski faks.
Međutim, u mojoj ludoj glavi stalno se javljaju pitanja poput onih: Hoću li ja to moći završiti? Što će se desiti ako mi bude preteško pa ne uspijem? Što će biti ako padnem par godina pa se studiranje jako oduži?
Medicinski faks nije mačji kašalj i znam da će mi biti teško, ali kome god da ja to spomenem u školi,uvijek je odgovor: Ma ti si pametna, ti ćeš sve to moći naučiti i sve će biti ok. Tako i obitelj i svi govore. Sve će biti ok ako ti to stvarno želiš.
I želim.
I ja znam koliko ja mogu. Ali nekako me muče ta pitanja i strah od neuspjeha. Ali ipak ću pokušat jer mislim da ću se moći nositi s tim budem li uložila dovoljno truda i muke.
Možda je nekima rano da razmišljaju o tome i još uvijek ne znaju što će studirati ili hoće li uopće studirati, ja želim na medicinu još od petog razreda osnovne škole. I kroz sve te godine izmijenih mnogo želja u vezi koje vrste doktora želim biti: stomatolog, ginekolog, patolog (to me najduže držalo), a sad mi se najbolje čini biti kirurg. I još tad, od petog osnovne imala sam cilj koji me vodio do toga da upišem medicinsku i da prva dva razreda prođem s 5.
Bilo je onih koji su našli govorit da sam štreberica, ali to je ono zadnje što jesam. U osnovnoj su mi ocjene uvijek bile 3-4, a sada su mi većinom petice zato jer mislim da mi tek ovo gradivo treba u životu.
I mrzim kad mi netko kaže da sam ambiciozna. Nisam. Po meni je ambicija najgora mana koju osoba može imati. Biti ambiciozan definitivno ti ne pomaže u pozitivnom smislu. Ambiciozni ljudi obično imaju neku želju koju žele ostvariti pošto-poto ne birajući sredstva. Katkada se u svemu tome zanesu pa učine ono za što će se kajati. Ja radije idem opušteno, bez trunke ambicioznosti u sebi, jer to mrzim.
I onda negdje čujem pametnu rečenicu: Ambicija je posljednje utočište nesposobnih. Kako odlično! Točno tako!
I to je ono što se kod mene u glavi zbiva ovih dana... Uglavnom razmišljam o budućnosti i o tome kako će izgledati moj život kad napunim 18 i postanem svoja osoba, neovisna o roditeljima i koja treba biti sposobna sama se brinuti za sebe i svoj život. Nekako mi se to čini prevelikom obavezom, a to dalje moram sama donositi važne odluke i prekretnice u životu me pomalo plaše.
Ali sve u svemu, ja previše filozofiram. Katkad na neku temu tolko razmišljam pa tolko izfilozofiram da zna glava zabolit i mene i ljude oko mene. A štaš kad sam takva.
Evo to je sve za danas, jest da je post sav nekak sklepan bezze, al takav je dan. On je kriv za sve smijeh

11.11.2006. u 16:07 | 19 Reci mi | Printaj | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Prosinac 2006 (3)
Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (5)
Rujan 2006 (6)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (2)
Lipanj 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Uh, sve i svašta...

Btw. ono što bi bilo lijepo za napomenuti... Ako ste prvi put na blogu (ili nema veze, može biti i ko zna koji put) ne morate ostaviti brdo komentara, dovoljno je sve smjestiti u jedan =)) Lijepo pročitajte post, prokomentirajte i ja ću to isto napraviti i vama. Čak ću vam i nabacat komentare ako želite =))








Click here to get awesome songs for FREE!

Ljudeki koje chitam:

Blog.hr
Forum.hr
Moj drugi blog
Dora :)
Melitača
Karolina
Lucija
Ivona
Stvarčice za blog
Virtual Friends Location




Posjeta:

Free Counter
Free Counter


Moja mail i MSN adresa: martina.laurafan@hotmail.com


Create your own message at BlingyBlob.com


Malo o meni:

Zovem se Martina i idem u treći razred srednje medicinske škole. Imam mnogo hobija (valjda zato jer imam previše slobodnog vremena) a neki od njih su surfanje netom, gledanje telenovela, skupljane gumica (malo spooky al ajd) i da više ne nabrajam... Obožavam strane jezike a govorim engleski, španjolski i naravno rvacki, a ako Bog da, trebala bi počet učit i francuski.
Zahvaljujući telenovelama, na jednom forumu o telenovelama stekla sam zaista dobre i drage ljude koji su mi i super prijatelji! Naravno, bilo je tu i loših iskustava sa foruma o telenovelama, ali to radije neću ni spominjat da se naljutim odmah.
Država koju najviše volim i obožavam je Mexico (fuck all the rest, osim Švedske, jer ju moja frendica obožavasmijeh ) i nadam se da ću jednog lijepog dana otići iz Hrvatske i doseliti se u C.D.Mexico, moj grad iz snova. Hrvatsku ne volim i smatram da je to rupa, da budem iskrena.
Životni san mi je da završim studij medicine i postanem estetski kirurg, ali ak mi to ne uspije, tu je uvijek studij stranih jezika, hehe. Dakako, koji god od ta dva studija da završim, radit ću izvan Hrvatske jer tu je plaća mala šta god ti po zanimanju bio.
Omiljene su mi životinje psi, ali ja ga nemamrolleyes Imala sam ja i pse i ptičice, ali su svi umrli nekim nesretnim i tajnovitim slučajevima. Btw. I to je nekak spooky. Al nema veze.
Obožavam svoj mobić Samsung SGH E-720 i čuvam ga da se ne izgrebe. Sve svoje stvari jako čuvam pa tako i bilježnice. Prijatelji iz razreda mi svi govore da nisam normalna kad se derem da mi ne zgužvaju bilježnicu ili kad jednoj curi govorim da ne ide prstima po grafitu...
Eto sad više ne znam šta da napišem. Ak se još nečeg sjetim, ja ću to nadopisat.

Image Hosted by ImageShack.us


















Create your own message at BlingyBlob.com




Create your own message at BlingyBlob.com



I am going to die at 76. When are you? Click here to find out!


Umrijet ću sa 76 godina!! Dosta!


I am nerdier than 8% of all people. Are you nerdier? Click here to find out!

What does this mean? Your nerdiness is:

Definitely not nerdy, you are probably cool.


I'm proud of myself!!smijeh


Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!




Cursors


blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog Layouts

blog Layouts



blog

blog



Uf, gle ovog buce kak je sretan :)

blog

blog



Bush se uživio...