Shop till you drop!


Po sobi mi već 3 dana leti balon sa helijem. Stajala sam pola sata u redu da ga dobijem.
A sladak je. Ima medu na sebi.
Uglavnom bila sam na otvorenju toliko razvikanog Avenue Malla.
Da, baš na samom otvorenju u 9h ujutro kada je svemogući Bandek primio ogroman simbolični ključ.
Ja i penzioneri. Ja i bakice. U prvom redu. Tko će prije.
Tko živ tko mrtav.
Prva kročila na tlo Avenue Malla. Zabljesnulo me sto kamera i fotoaparata u facu kao da sam Paris Hilton.
A nisam neka teška šopingholičarka, stvar je samo u tome da živim 5 minuta od tog evenju mola.



I tako stojim ja pola sata u redu da dobijem taj balon sa helijem, veselim se ja – vesele se kikači oko mene i cviče, kad dođe neka baba (pardon, bakica) :"Jel' bi mogla ja preko reda, da uzmem za unuka jedan balon!"
NE MOŽE! Ispalila sam kao iz topa. Ne može baba, ne dam – to je moje.
Zavezala sam balon oko ruke i krenula po trgovinama.
Ti penzići samo koriste sve moguće sile da se proguraju svagdje preko reda, a pogotovo kada se nešto dijeli.
Onda su prvi i najglasniji i mogu trčati, i hodaju brže od mene.




Zaru su doslovce razgazili u stampedu, to se uzima roba na sve strane, svi u grču – samo grabi, uzmi, otmi prije svih, laktari se. Ne daj nikome, svi su ti neprijatelji! (Sad mi je jasno zašto kola hitne pomoći stoje svaki dan na ulazu u centar) A lijepih kaputića, torba i cipela kao u priči.
Sephora – lijepo uređena i uglancana trgovina sa šminkom, dugo i puno najavljivana. Sve miriši, sve se sjaji… kad –hop- neko Sephora sjajilo 300kn. Obično sjajilo za usta!! A ja sam mislila da su Dior, Chanel, YSL i druga sjajila koja dođu oko 150kn skupa.
Okret na peti i van.
U nekoliko trgovina me iživcirala preglasna glazba. Unajmili su DJ-eve i samo trešti, nisam mogla čuti ni svoje misli u glavi, a kamoli se skoncentrirati na robu.

Veselim se Algoritmu, veselim se Cinestaru… ali on još nije otvoren.

Ogroman je taj Evenju Mol, dobra je stvar što je tako puno trgovina na jednom mjestu, što je na neki način stvoren centar u Novom Zagrebu. A još se i preko puta njega gradi Muzej moderne umjetnosti koji se počeo prvi graditi i trebao već biti gotov.

I tako sam ja skoro živu glavu izgubila na otvorenju.
Konobari i prodavačice neljubazni već u startu a tek je počelo... pitam se kakvi će tek kasnije biti.

p.s. - morala sam raditi novi dizajn bloga i sve, jer mi blog uopće nije radio, nisam mogla ostavljati postove niti su se komentari mogli bilježiti.
Nadam se da će sada biti sve u redu.







02.09.2007. | 20:20 | 35 Šapni... | Papiriziraj | # | ^

<< Arhiva >>


< rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Web Site Counters
Ovdje škica




Ja sam:
studentica sa 4godine staža smijeh





Meni dragi blogovi:


Moj humoristički portal - niktitanik.com -

sky devil
MarginalnaDrustvenaKronika
KinkyKolumnistica
Blacken The Angel
matovilka
itsjustlife
.::the new me::.
FaTaLna_
looloo
*BrokenShadow*
*u3ne friends*
wet sand
Head against the sky
limerick
just me
butterfly
Jeja
Naa...
Atlantida
vrag_s_licem_andjela
Marchela
SK8er




Strašno je voljeti te
na mjestu tako krhkom
kao što je svijet.

Mučno je voljeti te u tom kraju
punom nesavršenstva
gdje nas
sve lomi i ušutkuje
gdje nas
sve vara i rastavlja.