Morski report - ukratko



Mjesec dana ljetovanja mi je proletjelo brzinom svjetlosti…
Ne mogu vjerovati da sam kovala tolike planove, zapisivala na papir što moram sve napraviti i vidjeti, kupovala si stvari za more, plažu… sanjala o svemu, i onda je sve to proletjelo i evo me opet ovdje. Na početku. U Zagrebu.



Ukratko, što sam sve zapazila ovo ljeto:

- da nema do hobotnice sa krumpirima ispod peke
- da se ne smije sjedat baš na svaku morsku travu (ukoliko ne želiš crvenilo po stražnjici)
- da ista ta morska trava napravi fleke na (meni novom) badiću koje se više ne daju oprati ni Arielom ni Persilom ni Faks Heliziom ni Čarlijem skupa
- da se i preko ljeta možeš udebljati
- da se ne smije sunčati sa sunčanim naočalama (po stoti put) jer sad imam "rakun look"
- da je najbolja pizza u Zagrebu. Jer mi na moru ni jedna nije virila preko ruba tanjura, jer na moru stavljaju gljive iz konzerve. Jer je na moru pizza skupa.
- da se žena ne smije nikada sama sunčati na malo osamljenijoj plaži ukoliko ne želi da se tik do nje legne goli salasti tip sa knjigom. Ili mladić koji će se nabiti tik ispod njezinog ručnika i blenut u nju.
- da je opasno ispijati koktele u kafiću koji je na vrhu kule i onda se kasnije spuštati dolje po nestabilnim stepenicama
- da sve blagajnice u Konzumu izrazito pate od nadrkavitisa
- da svi hodaju u onim nekim šarenim gumenim ružnim klompama
- da se ne smije ni pod koju cijenu hodati sa fotićem kraj mora ili bilo kakve vode
- da konobari lažu da su japanske lignje jadranske
- da se (po milijunti put) ne isplati vući na more skripte i knjige jer će ostati u netaknutom stanju vraćene u Zg (i samo zauzimaju torbu)
- da opet nisam znala odrediti koliko će mi robe i cipela trebati (naravno – ponijela previše)
- da iako pokupujem pola kioska, nema nikada ništa za čitati (a zaboravila sam ponijeti knjigu)
- da sam se preporodila bez računala, mobitela i ostale tehnike
- da se ne smije hodati u mokrim japankama po plaži (osim ako ne želiš iskrenuti nogu na oštrim stijenama)
- da te konobar, kad se već sprijateljiš s njim i kad ti počne računat na pamet račune, uvijek prevari za par kuna
- da nije pametno ići u ljetno kino ako je taj dan izrazito oblačno
- da je ne moguće imati uredno nalakirane nokte i kupat se i ronit svaki dan
- da me živciraju Francuzi koji u podne po najjačem suncu na +40 stupnjeva pješače po cesti duž cijelog otoka sa prtljagom od 10kg ili se pak voze na biciklima.
- da je Višnjić još jedan od zatucanih rasplodnih bikova
- da me boli ona stvar više za sve te debile s kojima me bombardiraju svaki dan i o kojima znam više nego o sebi



I na posljetku… drago mi je da se opet čitamo… mah-mah wave



19.08.2007. | 15:50 | 14 Šapni... | Papiriziraj | # | ^

<< Arhiva >>


< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Web Site Counters
Ovdje škica




Ja sam:
studentica sa 4godine staža smijeh





Meni dragi blogovi:


Moj humoristički portal - niktitanik.com -

sky devil
MarginalnaDrustvenaKronika
KinkyKolumnistica
Blacken The Angel
matovilka
itsjustlife
.::the new me::.
FaTaLna_
looloo
*BrokenShadow*
*u3ne friends*
wet sand
Head against the sky
limerick
just me
butterfly
Jeja
Naa...
Atlantida
vrag_s_licem_andjela
Marchela
SK8er




Strašno je voljeti te
na mjestu tako krhkom
kao što je svijet.

Mučno je voljeti te u tom kraju
punom nesavršenstva
gdje nas
sve lomi i ušutkuje
gdje nas
sve vara i rastavlja.