Kišni kokteli...


Koja koma, kiša lije kao iz kabla a baš sam danas navečer htjela izaći van na neki koktel.
Ali ne… kako je krenulo, mogla bi uskoro i zaplivati u prljavoj sivoj Savi ako preplavi radi kiše.

Nadam se da ste se odmorili ovih par dana … ja jesam, ali uvijek zavidim onima koji uspiju otići negdje van svog grada, pogotovo onima koji odu na more.
A ja sam bila na tzv. zagrebačkom moru. Na Jarunu.

Gužva, hrpetina ljudi… nije bilo ni jednog slobodnog mjesta u kafićima, ni jedne klupice, stola, ni jedne slobodne površine … samo se osjetio miris sa roštilja i žamor razjarenih gladnih ljudi koji bi, da su mogli, pojeli i one snježno bijele labudove iz jezera.

Što više tipkam ovaj post, kiša se sve više pojačava… kao da netko stišće plus na daljinskom upravljaču.



Ovih dana sam odlučila da bih se mogla početi baviti nekom rekreacijom.
Tek toliko da imam kondiciju.
Da ne padam u nesvijest dok se penjem po stepenicama zgrade i fakulteta, da mi se pritom srce ne uzlupa kao preplašenom zecu… i da mi se ne vrti u glavi čim ustanem naglo.
A vrti mi se i jer sam slabokrvna, fali mi željeza. Dođe mi da zabijem čavao u jabuku i jedem. Čula sam da su prije tako radili. Možda je to ukusnije od svih ovih odvratnih tableta i sirupa.

Ne želim nikakve body gurue, i uopće se ne javljam frendici koja me još uvijek zivka svaki dan. Od kada je upala u tu ekipu «body gurua» ne mogu je prepoznati. Hoda od čovjeka do čovjeka i nosi onaj bedž po faksu «Smršavite lako, pitajte me kako».
Strava… hodaju kao neka sekta po gradu sa tim bedževima.
Kako takva vrsta posla promijeni ljude, odjednom svi bježe od nje.
Zato jer s kim god da se nađe počne pričat samo o tome… imam dojam i da mravu na cesti kad ga ugleda počne nuditi sve vrste prehrana i vježbi.

Ne znam na šta da idem… na plivanje, teretanu, aerobic, aquarobic, pilates, tae bo… ili šta je sada «in» - trbušni ples. naughty

Baš me zanima da li je itko kupio onu kazetu Renate Sopek di izvodi vježbe…
Tko može gledati dva sata u onu užasnu mimiku lica, kreveljenje i usilu naprćena usta.
Mislim da su je kupili samo oni koji stišaju ton i onda tupo pilje dva sata u njeno međunožje dok diže noge, stražnjicu dok se savija i grudi. (Kako sam se lijepo izrazila, baš sam dražesna… )
Bila je bolja dok nije progovorila. Dok smo je samo listali po Kliku.


Ma neće mi kiša ovaj dan pokvariti.
Neka lije, popit ću ja taj koktel… kad mi se baš pije Banana man.
A tek «sex on the beach» pa nakon njega «kick in the balls» smijeh
(baš paše redoslijed... koktela jel smijeh)


Neki njami recepti alkoholnih koktela:


Sex on the beach



0.3 dl votke
0.3 dl Midori
0.3 dl Cassis
0.6 dl soka od brusnice
0.6 dl soka od naranče

«Usipajte alkoholna pića u čašu s kockicama leda redom kako su nabrojani. Usipajte odjednom oba soka u čašu i pričekajte da se pića promiješaju stvarajući lijepe crveno-narančaste boje u čaši. Ukrasite s «narančinom zastavicom» koju ćete napraviti tako da krišku naranče zarežete po sredini i zakačite je za rub čaše. S čačkalicom pričvrstite maraskino višnju za vrh naranče i dodajte slamku.
Koktel poprilično omiljen među djevojkama, ali nemojte se nadati da ćete nakon nekoliko čaša biti sposobni za išta na plaži osim dobrog sna.»



B-52



1/3 Grand marniera
1/3 Kahlua
1/3 Bailey's irish cream


»Promućkajte u šejkeru i iscijedite.
Jednostavno i idealano za cocktail početnike.»



F.B.I.



0.25 dl votke
0.25 dl Baileys
0.25 dl Tia Maria
Dvije kugle sladoleda od vanilije
0.3 dl šlaga
0.3 dl mlijeka


»U mješalicu dodajte sladoled te alkoholna pića. Smrvite kockice leda i dodajte količinu ekvivalentnu jednoj kugli sladoleda. Led ćete smrviti najlakše da ga staviti u čistu krpu, zamotate i izudarate s čekićem. Miješajte 15 do 20 sekundi postepeno dodajući mlijeko i šlag. Ako je koktel prerijedak dodajte još mlijeka i šlaga. U suprotnom slučaju dodajte još leda i tada miješajte nešto sekundi duže. Koktel mora biti tekuć ali kompaktan. Ukrasite sa maraskino višnjom i slamkom.
Pitate se zašto se zove F.B.I.? Navodno je u SAD-u federalni prekršaj ukoliko vam netko ponudi ovaj koktel, a vi ga odbijete…»



Bloody Mary



0.33 dl vodke
0.75 dl soka od rajčice
uštrcak Worcestershire umaka
uštrcak Tabasco umaka
prstohvat soli i papra


»Nasipajte vodku u visoku čašu napunjenu ledom i uspite sok od rajčice na vrh. Dodajte začine i stabljiku celera.
Ovaj koktel ima specifičan okus, ali nakon što se naviknete na njega stalno ćete mu se vraćati.»



Pina Colada



0.45 dl ruma
0.60 dl soka od ananasa
0.60 dl kokosova mlijeka


»Promućkajte s ledom i servirajte u čaše za martini ili koktel. U čaše prethodno stavite led. Oprezno s rumom: premalo tog slatkog proizvoda nastalog fermentacijom šećerne trske prouzročit će da Pina Colada bude poput soka, a previše ruma uzrokovat će opak mamurluk.»





Eto, pa tko voli... šejker u ruke i da vidimo prave koktel majstore.
Meni će uskoro rođendan pa ću se potruditi malo oko toga...
Tko će dočekati ljeto...


p.s. – No name (sk8eru), toliko si me nasmijao svojim komentarima zadnji put… i na vrlo originalan način si se dosjetio ipak ostaviti onaj dugački komentar.
Žao mi je što su tvoje komentare protumačili kao spam, samo ti šalji te svoje dugačke komentare, volim ja čitati.


05.05.2007. | 00:30 | 41 Šapni... | Papiriziraj | # | ^

<< Arhiva >>


< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Free Web Site Counters
Ovdje škica




Ja sam:
studentica sa 4godine staža smijeh





Meni dragi blogovi:


Moj humoristički portal - niktitanik.com -

sky devil
MarginalnaDrustvenaKronika
KinkyKolumnistica
Blacken The Angel
matovilka
itsjustlife
.::the new me::.
FaTaLna_
looloo
*BrokenShadow*
*u3ne friends*
wet sand
Head against the sky
limerick
just me
butterfly
Jeja
Naa...
Atlantida
vrag_s_licem_andjela
Marchela
SK8er




Strašno je voljeti te
na mjestu tako krhkom
kao što je svijet.

Mučno je voljeti te u tom kraju
punom nesavršenstva
gdje nas
sve lomi i ušutkuje
gdje nas
sve vara i rastavlja.