< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Angel Of Heaven
animewings
Animas
Byakuya
Hotaru
Jeanne
Misuzu
Rob Lucci
ssa
Sasu×Naru (Anime Manga Girl)

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters












naruto
Which Naruto Character Are You?
Test by naruto - kun.com

subota, 13.10.2007.

DALI ili JELI??????

Dali ili jeli?? Pitanje je sad...


Kao prvo želim zahvaliti Misuzu, a pogotovo Peri na inspiraciji za ovaj post.
Dugo nisam napisao ništa o sebi pa sam odlučio skratit priču šta mi se događalo u zadnje vrijeme. I usput da kažem da ovaj post neće imat ama baš nikakve veze sa naslovom (PONOVO)!!


LJETO:
Najbolje ljeto do sada. Radio sam na plaži izdavao pedaline (zajedno sa Byakyem).Upoznao sam čak i previše ljudi. Neke bi bilo bolje da nisam ni upoznao, ali o tome mi se neda pričat. Uglavno upoznao sam nekoliko osoba koje su mi potpuno promijenile život i to na puno bolje. Skoro svaku večer sam bio vani tako da izlazaka nije nedostajalo.
Ovi putem se ujedno ispričavam što nisam bio prisutan na internetu preko ljeta jer mi je kompjuter bio pokvaren nekih skoro mjesec, dva. Zato nisam mogao biti ni na MSN-u ni komentirat vaše ni pisat sebi postove.

ŠKOLA:

Nažalost i ona je morala počet, ali valjda je tako i bolje jer da je još malo dulje ljeto trajalo bi se previše ulijenio ( a nije da se nisam i ovako već previše ulijenio). A čak mi je već i društvo počelo malo falit.
Bilo je ful zabavno gledat izgubljene prvašiće sa svim onim knjigama koje su dobili kako potpuno izgubljeno hodaju po školi.
Ocjene i ispitivanja su počeli, neke baš i nisu najbajnije (biologija-prokleta bila), ali se zato nekima ponosim...


ANIME & MANGA
U zadnje vrijeme gledam samo Bleach i Naruto S. posudio sam Blood + on već gore navedenog Byakya Ali mi se neda započinjat ništa novog gledat.
A potpuno sam zaluđen sa BERSERK MANGOM. Potpuna je šteta što su prestali sa animeom, ali mogu reć da je manga fantastična.
I veoma žalim isto gore već navedenu Misuzu što je odustala od Berserka zbog samo jedne glupe scene i to u 3. epizodi, pa tako i Byaky.


Ne znam kad sam zadnji put napisao ovako dugačak post pa bi najvjerojatnije bilo vrijeme da napišem i kraj posta.


THE END



















| Komentari (19) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.