Black-wolf

26.05.2006., petak

mama ti glupa

kaj ne...?
E paz sad ovo,bila norijada u gradu,a ja bio doma,e.Stari moj,popizdio sam,majku ti tvoju.
Buraz mi je lud ko batina,neću dalje pričat jer ne bu dobro,stari moj,e.
Anja mi već pomalo ide na živce s onim svojim pearsingom,stari moj e.Free Image Hosting at www.ImageShack.us

23.05.2006., utorak

Pak bu padala kiša.....

Joj ne opet majku ti isusovu.....Kako sam danas nalešćil tipa...skoro je opal u komu...zajabavam se,samo sam ga malo naboksal,....a jebiga,sam si je kriv.Anja,jer može imena tih ženski da mi daš,i naravno brojeve mobova....Free Image Hosting at www.ImageShack.usEto,danas je puštena krv junaka....he,he
Wht is going on with this world.....?

22.05.2006., ponedjeljak


Evo ti buraz sad na.Vrane su ti ko braća.Anja kaj si morala baš Neli morala reći za moj blog?
Ženska je luda ko batina...žikiš eeee?STari moj u kurcu sam.Anja daj mi najdi neku Žemsku...Kužiš eeeee.Dosadno mi je u životu...

Kad bi mi barem neko reko kakvog smisla ima ovaj život.Ja to ne razmem.
Kako je sve u kurcu,sve mi je već postalo dosadno.Ma idem doma.Čujemo se.......

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>