black spaceship

subota, 08.07.2023.

jastuk

Prekriven pukotinama samo
tren djeli da budem razbacan.
Da znaš?
Pobjegla bih gdje mirišu
meka jutra izgaram
kao svijeća budi vjetar
mi.
Potraži izvor miran
bistar i pitak
putuj mi opušteno.
Kad jednom prođe
sve dirali smo se
samo sjeti se.
Odlazim sam
ako odem prije tebe
postoji li nešto iza
života bacat ću ti
meke jastuke gdje god
mi ideš ti.

.
- 13:58 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 04.07.2023.

s zemljom

Obučen vjetrom topline
krila jedva
lete kupamo
se gdje more
i rijeka plešu
zajedno.
Prihvaćam sve
lakše je kad
odjeveni smo u odjeći zemlje
laganije vibracije
i šumovi mora ljepe
se u uši.
Borovi miluju hladom
dok razmišljam o tebi
i da su mrvice savim
dovoljne da nahrane
nas.Treba vremena
za ljubav svoju
izgraditi pa pocjepati
i zaljepiti dio na
tvoje srce.Samo
ako bih to tijela.
Mnogo upitnika dok
simfonija prirode
pjevaju mi pjesmu.
Sve je lakše.
- 00:02 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.