srijeda, 12.11.2008.

Summer 2008 - part 2



Nakon opraštanja sa ekipom iz ronilačkog kluba i kampa Šimuni... krenuo sam preko mosta prema Zadru...



Za one koji još ne znaju, Zadar je dobio novu dvoranu za košarku na Višnjiku, koja će poslužiti za rukometno prvenstvo. Izgleda fenomenalno, projektirao ju je prof. Hržić (kao i Ciboninu dvoranu) uz veeeliku pomoć sjajnih arhitektica iz njegovog malog biroa. wave



Murter. Autokamp Jezera - Lovišća. Kamp je što se smještaja tiče puno bolji od onog na Pagu, jer su parcele super uređene na borovim iglicama u borovoj šumi. Ali sve ostalo nije na razini sa Paga, posebno navečer... Ovaj put sam mogao parkirati scoot odmah do mog malog šatora.



Spavanje samo do 8, kad te hoćeš-nećeš budi jako sunce...



Murter je prekrasan, pogled na Kornate također.





Nakon cijelog dana okolo, povratak u kamp na spavanje.



Izlet u Šibenik.



Novi BMW GS 800... mmmm





Šibenska katedrala...



... i iznutra...



... strop krstionice...



... iz ptičje perspektive...



Ovo mi je definitivno naj jači kućni broj u Šibeniku... smijeh



I onda je pao pljusak. Ja u bircu, kapučino, novine... pogled na scoot i kišu....





... nije dugo potrajalo... i mogao sam dalje... u nastavku Zadar i ostalo...
wave

| 10:07 | Komentaar (2) | Sprintaj | #

<< Arhiva >>


< studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
Opis bloga
Piaggio Xevo 250 travel blog

unique visitor counter

online