ah, ti informatičari...
[ # ]

Muž se vraća kasno s posla. Konverzacija . . .

Muž: - Zdravo dušo. Logujem se...
Žena: - Šta misliš o kupovini novog televizora?
Muž: - Internal error. Out of resources.
Žena: - Daj mi kreditnu karticu, želim u kupovinu.
Muž: - Sharing Violation. Access denied...
Žena: - Voliš li me koliko voliš i komp ili ti služim samo za zabavu?
Muž: - Too many parameters...
Žena: - Pogrešila sam što sam se udala za tebe.
Muž: - Data type mismatch.
Žena: - Ti si totalno lud.
Muž: - ...by Default.
Žena: - Šta je sa tvojom platom?
Muž: - File in use. Try again later.
Žena: - Šta ti se dogodilo s autom jutros?
Muž: - System is unstable. Press CTRL + ALT + DEL to Reboot.
Žena: - Hoćeš popiti još malo vina?
Muž: - File system is full.
Žena: - Šta misliš o mojoj familiji?
Muž: - Unknown Virus.

30.12.2006. ...20:13 [ Komentari (2) ] Isprintaj

pismo mužu informatičaru
[ # ]

Dragi mužu,
Šaljem ti ovo pismo u lažnoj koverti od neke kompjuterske kompanije, da bih bila sigurna da ćeš ga pročitati. Molim te oprosti mi za ovu prevaru, ali mislila sam da bi trebao znati šta se dešava u kući u zadnje dvije godine otkako si kupio to računalo. Djeca su dobro. Marku je 7 i nacrtao je portret cijele porodice. Tako bi bio ponosan na njega da samo vidiš kako je tebe nacrtao. Stolica i vrh tvoje glave odostraga izgledaju vrlo realistično. Maja je napunila 3 ovog kolovoza. Još uvijek je presretna što si proveo s nama njezin rođendan. Kaže da joj je to bio najbolji dan, iako je padala kiša i nije bilo struje. Ja sam takođe dobro. Ofarbala sam se u plavo prošle zime. Moj šef se brine o mojoj karijeri i postao je jako dobar obiteljski prijatelj. Kad sam primijetila da ti smeta da usisavam oko tvoje stolice vidjela sam da je održavanje kuće postalo mnogo lakše. Kuća dobro izgleda. Nisam sigurna da si primijetio da sam ofarbala zidove prošle godine. E, dragi moj, moram se ići pakovati. Moj šef nas vodi na skijanje. Zaposlila sam čistačicu da se brine o tebi i o kući dok nas nema. Doliće ti kavu, donijeće ti jelo za sto, baš onako kako ti voliš. Nadam se da ćete ti i tve računalo provesti lijepo vrijeme zajedno dok nas nema.
S ljubavlju, tvoja žena.

P.S. Pokušaj nas se sjetiti dok resetiraš računalo

27.12.2006. ...20:00 [ Komentari (0) ] Isprintaj

a što drugo nego "Sretan Božić" ! :)
[ # ]


Afrikander - "Een Plesierige Kerfees"

Arabic - "I'd Miilad Said Oua Sana Saida"

Argentine - "Felices Pasquas Y felices ano Nuevo"

Armenian - "Shenoraavor Nor Dari yev Pari Gaghand"

Basque - Eguberri on

Bohemian - "Vesele Vanoce"

Breton - "Nedeleg laouen na bloavezh mat"

Bulgarian - "Tchestita Koleda; Tchestito Rojdestvo Hristovo"

Chinese - [Mandarin] - "Kung His Hsin Nien bing Chu Shen Tan"

Chinese - [Catonese] - "Saint Dan Fai Lok"

Cornish - "Nadelik looan na looan blethen noweth"

Czech - "Prejeme Vam Vesele Vanoce a stastny Novy Rok"

Danish - "Glćdelig Jul"

Dutch - "Vrolijk Kerstfeest en een Gelukkig Nieuwjaar"

Inupiaq Eskimo (Kotzebue area in NW Alaska)-
Quvianagli Anaiyyuniqpaliqsi suli Nakuuluni Ukiutqiutiqsi-
(Merry Christmas) (and) (Happy New Year)

English - "Merry Christmas"

Estonian - "Haid joule ja head uut aastat"

Farsi - "Cristmas-e-shoma mobarak bashad"

Filipino-"Maligayang Pasko"

Happy New Year in Filipino

"Manigong Bagong Taon"

Merry Christmas and a Happy New Year in Filipino- "Maligayang Pasko at Manigong Bagong Taon"

Finnish - "Hyvaa joulua"

French - "Joyeux Noël"

German - "Froehliche Weihnachten"

Greek - "Kala Christouyenna"

Hawaiian - "Mele Kalikimaka"

Hebrew - "Mo'adim Lesimkha. Chena tova"

Hindi - "Shub Naya Baras"

Hungarian - "Kellemes Karacsonyi unnepeket"

Icelandic - "Gledileg Jol"

Indonesian - "Selamat Hari Natal"

Iraqi - "Idah Saidan Wa Sanah Jadidah"

Irish - "Nollaig Shona Dhuit"

Italian - "Buone Feste Natalizie"

Japanese -" Shinnen omedeto, kurisumasu omedeto.
The first part is translated "Happy New Year.
Kurisumasu omedeto means Merry Christmas.
Japanese people generally add the expression gozaimasu to indicate soemm humility.

Korean - "Sung Tan Chuk Ha"

Latvian - "Prieci'gus Ziemsve'tkus un Laimi'gu Jauno Gadu"

Lithuanian - "Linksmu Kaledu"

Navajo - "Merry Keshmish"

Norwegian - "God Jul"

Pennsylvania German - "En frehlicher Grischtdaag un en hallich Nei Yaahr"

Polish - "Wesolych Swiat Bozego Narodzenia"

Portuguese - "Feliz Natal" "Boas Festas"(Good Holidays.)

Rumanian - "Sarbatori Fericite"

Russian - "Pozdrevlyayu s prazdnikom Rozhdestva s Novim Godom"

Serbian - "Hristos se rodi"

Slovakian - "Sretan Bozic or Vesele vianoce"

Samoan - "La Maunia Le Kilisimasi Ma Le Tausaga Fou"

Scots Gaelic - "Nollaig chridheil huibh"

Serb - "Sretam Bozic. Vesela Nova Godina"

Slovak - "Vesele Vianoce. A stastlivy Novy Rok"

Slovene - "Vesele Bozicne. Screcno Novo Leto"

Spanish - "Feliz Navidad"

Swedish - "God Jul and (Och) Ett Gott Nytt Ĺr"

Tahitian -Merry Chrismas :" Ia orana te Noera"

and Happy new year is "Ia orana i te mata iti api"

Thai - "Sawadee Pee Mai"

Turkish - "Noeliniz Ve Yeni Yiliniz Kutlu Olsun"

Ukrainian - "Z Rizdvom Khrystovym !" - "Merry Christmas"

" Z Novym Rokom !" - "Happy New Year"

"Z Rizdvom Khrystovym i Novym Rokom !" - both greetings together.

Vietnamese - "Chuc Mung Giang Sinh"

Welsh - "Nadolig Llawen"

25.12.2006. ...00:00 [ Komentari (1) ] Isprintaj

ah, ti programeri
[ # ]

Pita sin oca programera:
• Tata, reci mi, kako sam se rodio?
• Dobro sine, znao sam da ćeš me jednoga dana to pitati. Evo ovako. Tata i mama su napravili jedan copy/paste na jednom chatu. Tata je onda pozvao mamu preko e-maila na sastanak u WC-u jednog cybercafea. Onda je mama napravila nekoliko downloada sa tatinim memory stickom. Kad je tata bio spreman za upload, primjetili smo da nismo stavili firewall. Pošto je bilo kasno za korištenje gumba delete, 9 mjeseci kasnije stigao nam je zajebani virus.

23.12.2006. ...19:56 [ Komentari (1) ] Isprintaj

koliko je sati hehe
[ # ]

ljudski digitalni sat

...17:17 [ Komentari (3) ] Isprintaj

..::..vic..::..
[ # ]

Nakon smrti Microsoftov programer dolazi kod Svetog Petra. Petar se ne može odlučiti pa ga pita hoće li u raj ili u pakao.

• Pa, ne znam - misli se programer - mogu li probati jedno i drugo pa da se onda odlučim?
• Može - reče Sveti Petar.

Ode programer u raj, nema pića, nema žena, nema ilegalnog softvera, molitve svaki dan, ležanje u 10 uveče. Ode zatim u pakao - kad ono tulumi non-stop, alkohol na cisterne, pentiumi IV, besplatno logovanje na sve siteove.
Vrati se programer Svetom Petru i odluči se za pakao. Na to ga Sveti Petar stavi u lance i da đavolu na obradu.

• "Eeeej, sta je sad ovo?!".
• "Žalim, ali ono ti je bila samo DEMO verzija..."


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

20.12.2006. ...15:23 [ Komentari (4) ] Isprintaj

malo šaljivih slikica
[ # ]

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

17.12.2006. ...16:36 [ Komentari (2) ] Isprintaj

ne-zgode ostavljenog muškarca
[ # ]

Na zalost nisam ozenjen, doduse bio sam zarucen, ali do svadbe nije doslo, evo ZASTO!
Na Novu godinu htio sam zarucnici pokloniti rukavice, koje bih joj poslao zajedno sa pismom. Medjutim, u prodavaonici sam sreo kolegicu sa faksa koja je kupovala gacice. Nespretna je prodavaica je zamijenila pakete, tako da je kolegica uzela rukavice, a ja sam zarucnici poslao gacice.
SAD ZAMISLITE MOJU ZARUCNICU POD NOVOGODISNJOM JELKOM KAKO OTVARA POKLON I CITA PISMO!
EVO SARDZAJA PISMA:
Dugo sam razmisljao kako da te razveselim i dokazem svoju ljubav. Zadnji put sam konacno primijetio sto ti nedostaje, pa ti saljem u paketu.
Zelim ti da u njima provedes ugodne trenutke. Zelio sam ti kupiti vunene, ali u njima bi se znojila, sto sam zapazio kod kolegice i prodavacice. Probao sam ih na jednoj i na drugoj pa sam ih jedva skinuo. Ali - ubrzo ce proljece, pa ih ti onda, koliko mi je poznato, ne nosis.
Htio sam ti kupiti kozne sa narodnim vezom, ali sam se u zadnji cas sjetio da u njima ne bi mogao opipati ono zbog cega te zelim zaprositi.
Kupio sam, namjerno takve koje se lako skidaju, ako se zuri tebi i drugima.
Ne zaboravi ih ponijeti kada ides u fino drustvo. Nece dugo biti ciste jer ljudi imaju prljave ruke, a ti sa mnogima kontaktiras. Ako ih zelis ocistiti, odi do mog prijatelja, znas onog o kojem sam ti vec pricao, jer on je vec iskusan u tim stvarima.
VOLI TE TVOJ LJUBLJENI...

12.12.2006. ...20:27 [ Komentari (21) ] Isprintaj

Prica o ljubavi i ludosti
[ # ]


Jednom davno, svi ljudski osjecaji i sve ljudske kvalitete nasli su se na jednom skrivenom mjestu na Zemlji.
Kada je Dosada zijevnula treci put, Ludost je, uvijek tako luda, predlozila: "Hajdemo se igrati skrivaca! Tko se najbolje sakrije, pobjednik je medju osjecajima." Intriga je podigla desnu obrvu, a Radoznalost je, ne mogavsi presutjeti, zapitala: "Skrivaca? Kakva je to igra?" "To je jedna igra", zapocela je objasnjavati Ludost, "u kojoj ja pokrijem oci i brojim do milijun, dok se svi vi ne sakrijete. Kada zavrsim sa brojanjem, polazim u potragu i koga ne pronadjem, taj je pobjednik."
Entuzijazam je zaplesao, slijedilo ga je Odusevljenje. Sreca je toliko skakala da je nagovorila Sumnju i Apatiju koju nikada nista nije interesiralo. Ali nisu se svi htjeli igrati. Istina je bila protiv skrivanja, a i zasto bi se skrivala? Ionako je uvijek, na kraju, svi pronadju. Ponos je mislio da je to glupa ideja, iako ga je zapravo mucilo sto on nije bio taj, koji se sjetio predloziti igru. Oprez nije htio riskirati.
"Jedan, dva, tri." pocela je brojati Ludost. Prva se sakrila Lijenost, koja se kao i uvijek, samo bacila iza prvog kamena na putu. Vjera se popela na nebo, Zavist se sakrila u sjenu Uspjeha koji se muceci popeo na vrh najviseg drveta. Velikodusnost se nikako nije mogla odluciti gdje se sakriti jer joj se svako mjesto cinilo savrsenim za jednog od njenih prijatelja. Ljepota je uskocila u kristalno cisto jezero, a Sramezljivost je provirivala kroz pukotinu drveta. Krasota je nasla svoje mjesto u letu leptira, a Sloboda u dahu vjetra. Sebicnost je pronasla skroviste, ali samo za sebe! Laz se sakrila na dno oceana (laze, na kraju duge), a Pozuda i Strast u krater vulkana. Zaborav se zaboravio sakriti, ali to nije vazno.
Kada je Ludost izbrojavala 999.999, Ljubav jos nije pronasla skroviste jer je bilo sve zauzeto. Ugledavsi ruzicnjak, uskocila je, prekrivsi se prekrasnim pupoljcima.
"Milijun", zavikala je Ludost i zapocela svoju potragu.
Prvu je pronasla Lijenost, iza najblizeg kamena. Ubrzo je zacula Vjeru kako raspravlja o teologiji s Bogom, a Strast i Pozuda su iskocile iz kratera od straha. Slucajno se tu nasla i Zavist, i naravno Uspjeh, a Sebicnost nije trebalo niti traziti. Sama je izletjela iz svog savrsenog skrovista koje se pokazalo pcelinjom kosnicom. Od tolikog trazenja Ludost je ozednila, i tako u kristalnom jezeru pronasla Ljepotu. Sa Sumnjom joj je bilo jos lakse jer se ona nije mogla odluciti za skroviste pa je ostala sjediti na obliznjem kamenu.
Tako je Ludost, malo po malo, pronasla gotovo sve. Talent u zlatnom klasju zita, Tjeskobu u izgorenoj travi, Laz na kraju duge (laze, bila je na dnu oceana), a Zaborav je zaboravio da su se uopce icega igrali.
Samo Ljubav nije mogla nigdje pronaci. Pretrazila je svaki grm i svaki vrh planine i kada je vec bila bijesna, ugledala je ruzicnjak. Usla je medju ruze, uhvatila suhu granu i od bijesa i iznemoglosti pocela udarati po prekrasnim pupoljcima. Odjednom se zacuo bolan krik. Ruzino je trnje izgrebalo Ljubavi oci.
Ludost nije znala sto uciniti. Pronasla je pobjednika, osjecaj nad osjecajima, ali Ljubav je postala slijepa. Plakala je i molila Ljubav da joj oprosti i naposljetku odlucila zauvijek ostati uz Ljubav i pomagati joj.
Tako je Ljubav ispala pobjednik nad osjecajima, ali ostala slijepa, a Ludost je prati gdje god ide.

08.12.2006. ...19:58 [ Komentari (3) ] Isprintaj

<-- vicevi -->
[ # ]

Mama pita Ivicu: 'Jesi li ti naučio papigu proste riječi?!'
Ivica odgovara: 'Ne, naučio sam je riječi koje treba izbjegavati.'

'Morat ću vas kazniti sa 50 kuna', govori policajac vozaču.
'Ma, to je sitnica', odgovara vozač: 'Jučer mi je za manji prekršaj vaš kolega uzeo vozačku dozvolu.'

Kako znaš da će plavuša reći nešto pametno? Kada rečenicu započinje s 'Jedan tip mi je rekao...'

05.12.2006. ...17:43 [ Komentari (6) ] Isprintaj

jedna pametna .. ;)
[ # ]

ako imaš prijatelja,
istinu mu uvijek kaži,
prijateljstvo sve oprašta,
ali teško prašta laži...

04.12.2006. ...21:06 [ Komentari (8) ] Isprintaj

možda kasnije...
[ # ]

neke stvari su se riješile, neke su se još više zakomplicirale... zato bi molila osobu koja se ispod zadnjeg posta potpisala "možda kasnije" da se predstavi... možda je sad došlo to kasnije... vrijeme da istina izađe na vidjelo...jedino tako ja mogu odgovoriti na pitanje da li mi je žao...

01.12.2006. ...11:59 [ Komentari (20) ] Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

::::::a kaj tu ima::::::

  • Image Hosted by ImageShack.us


    dosađuj na msn ;
    black_pirate6
    @hotmail.com



    ak vas zanima kaj ima na ovom blogu, čitajte ga pa budete vidli...


    thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
    KLIKNI ME !!!
    thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup





    mah
    imaš prijedlog, komentar?? pošalji mi mail...
    black_pirate666@yahoo.com

    wave


    i once had a life...
    now i have a computer...
    and a modem

    Image Hosted by ImageShack.us

..::;; zanimljivi linkovi ;;::..