četvrtak, 26.03.2009.

I SEE THE SKY , IT'S SO BEAUTIFUL AND BLUE

Zgrabila sam rizik. I uspjela. Prekinut, ali sam snažnija, nego ikad.

Image Hosted by ImageShack.us


EKV - Pored mene

U sumrak otezaju senke
I plaze nam po licima
Sjaj u ocima je dubok i nestvaran
Putujemo recima i razmisljamo koracima
Ti i ja, ti i ja

U sumrak tvoje hladne ruke
Me miluju po grudima
Zaboravljam, zaboravljam

Da samo ti znas koliko mnogo ih ima
Samo ti znas koliko mnogo

Pored mene, budi pored mene
Pored mene, budi pored mene

U sumrak znam da znas da znam
Sve o nevaznim stvarima
Iza brda je polje, iza polja je suma
Iza sume je kuca, iza kuce je put
Koji vodi (koji vodi)
Koji vodi (koji vodi)
Koji vodi do tebe, koji vodi do tebe

Jer samo ti znas ..

U sumrak tvoje hladne ruke
Me miluju po grudima
Zaboravljaaaaaaaaam

Pored mene ..


Volim vas. Vek.

- 22:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

0