<link rel="alternate" type="application/rss+xml" title="Evo zrno slatke laži, pa na njemu potraži moju posvetu" href="https://blog.dnevnik.hr/black-pearl/rss.xml" /> <link rel="EditURI" type="application/rsd+xml" href="https://blog.dnevnik.hr/wlw/rsd.php?12167233" /> <link rel="shortcut icon" href="https://blog.dnevnik.hr/blog.ico" type="image/ico" /> <meta name="keywords" content="black-pearl,nema to smisla i umrijet ćemo bedasti,blog,hrvatska,film,fotografija,gastronomija,ljubav,glazba,humor,internet,karijera,književnost,novac,obitelj,obrazovanje,osobno,poezija,politika,priče,putopisi,računala,religija,seks,sex,sport,televizija,umjetnost,zdravlje,znanost,rasprave,diskusije,korisnik,politika,www" /> <meta name="description" content="nema to smisla i umrijet ćemo bedasti,blog.dnevnik.hr/black-pearl" /> <link type="text/css" rel="stylesheet" href="https://blog.dnevnik.hr/resources/themes/toolbar/css/main.css?v=2012-09-27a" /> <script type="text/javascript" src="https://blog.dnevnik.hr/resources/themes/common/js/facebook.js?v=2011-09-30"></script> <script type="text/javascript" src="https://blog.dnevnik.hr/resources/themes/toolbar/js/main.js?v=2012-09-27a"></script> <script type="text/javascript"> <!--//--><![CDATA[//><!-- var pp_gemius_identifier = 'p8ZF1D7vmeoe8Uuxwuq2j_TSLd8RN1sF.aREMenHvGT.i7'; var pp_gemius_use_cmp = true; var pp_gemius_cmp_timeout = 10000; // lines below shouldn't be edited function gemius_pending(i) { window[i] = window[i] || function() {var x = window[i+'_pdata'] = window[i+'_pdata'] || []; x[x.length]=arguments;};}; gemius_pending('gemius_hit'); gemius_pending('gemius_event'); gemius_pending('pp_gemius_hit'); gemius_pending('pp_gemius_event'); (function(d,t) {try {var gt=d.createElement(t),s=d.getElementsByTagName(t)[0],l='http'+((location.protocol=='https:')?'s':''); gt.setAttribute('async','async'); gt.setAttribute('defer','defer'); gt.src=l+'://hr.hit.gemius.pl/xgemius.js'; s.parentNode.insertBefore(gt,s);} catch (e) {}})(document,'script'); //--><!]]> </script> <!-- slowmetrics --> <script type="text/javascript"> /* <![CDATA[ */ (function() { var d=document, h=d.getElementsByTagName('head')[0], s=d.createElement('script'); s.type='text/javascript'; s.async=true; s.src='//test-script.dotmetrics.net/door.js?id=' + (document.location.hostname.indexOf('dnevnik.hr')== -1? 610: 977); h.appendChild(s); }()); /* ]]> */ </script> <!-- Google Tag Manager --> <script>(function(w,d,s,l,i){w[l]=w[l]||[];w[l].push({'gtm.start': new Date().getTime(),event:'gtm.js'});var f=d.getElementsByTagName(s)[0], j=d.createElement(s),dl=l!='dataLayer'?'&l='+l:'';j.async=true;j.src= 'https://www.googletagmanager.com/gtm.js?id='+i+dl;f.parentNode.insertBefore(j,f); })(window,document,'script','dataLayer','GTM-5H83FN');</script> <!-- End Google Tag Manager --> <!-- Google Tag Manager (noscript) --> <noscript><iframe src="https://www.googletagmanager.com/ns.html?id=GTM-5H83FN" height="0" width="0" style="display:none;visibility:hidden"></iframe></noscript> <!-- End Google Tag Manager (noscript) --> <script type="text/javascript" src="//blog.dnevnik.hr/js/hr/prototype.lite.js?=1"></script> <script type="text/javascript" src="//blog.dnevnik.hr/js/hr/moo.ajax.js?=1"></script> <script type="text/javascript" src="//blog.dnevnik.hr/js/hr/frontend.js?=2"></script> <link rel="shortcut icon" href="//blog.dnevnik.hr/blog.ico" type="image/ico" /></head>







nema to smisla i umrijet ćemo bedasti

uhm, da, ne znam zasto ne mogu at least svaki mjesec napisat post pa da mi se ne skuplja sve u glavi i kad napokon sjednem da se nemrem ničeg sjetit.

majka mi se ženi, ne znam dal sam to rekla već - ugh i senilna postajem - that's the important thing, da ne zaboravim...
ništa od Hurtsa. *tears*
The Smiling Goth (aka knjiga koju pisem s drugaricom, imate u boxu link) je u stagnaciji i to me jako frustrira, jer zelim da uspije, toliko planova za knjigu imam i za likove opcenito, donedavno sam imala 7 poglavlja unaprijed zbivanja - a sada mi rijeci fale, kao i općenito... Imam ideja, toliko puno ideja, i sjednem za stol/na kauč/bilo gdje, uzmem papir i olovku i ništa. I to me frustrira.
Sve me frustrira. Frustrirala me bipolarna majka koja sad zadnjih tjedan dana ipak nije bipolarna (jer sam bila bolesna, što me isto frustrira), retardirano drustvo u kojem sam lately deklarirana kao emo/darker jer sam oh no počela slušat bendove tipa Black Veil Brides i svi najednom primjecuju da imam nes crno, attention seekeri etc.
Frustrira me vlastita frustracija. Ukratko :)

Ponovo sam u onom periodu u kojem sam dezurni svetac, i to cak sama iniciram, i nisam sigurna hoce li to najbolje zavrsiti (jer zadnji puta nije) ali koliko god puta si ja kažem Liss slušaj što ti ljudi govore, ne govore bezveze, yeah - nema nekog efekta.

uhm, što se tiče le talijana, godišnjica je bilo 31.10. (here comes most people's awwww) ali iskreno mi ide na imaginarni kurac, što bi značilo da ima razne dodatke, i pokušavam smanjiti komunikaciju ili ju dovesti na razinu hey i just met a cool italian guy i'll never see, he means nothing to me jer to je, s mog gledišta, zaista naša razina. Da, i ja se sjećam onog vremena od prije dva mjeseca gdje je on volio mene i ja sam bila zaljubljena u njega, but idk if it's just me ali jednom sam rekla da me nervira posesivnost... Iz nekog razloga on je imao moju šifru od fejsa i ne znam zašto je išao na njega i vidio je srce od mog najboljeg prijatelja i dao si je prvo da prevodi poruke i napao me da šta ja frendu imam reć da ga volim, slat srca, pričat o usvajanju djece. I onda mene dovodi u situaciju da mu se ispričavam. Halo. Tko si ti meni? Ide mi na živce i nemam namjeru dugo nastaviti pričati s njim, jer za mene lately postaje doista samo neki talijan sa Chatrouletta. Scusa.

događaj dana je da mi je Dea pod satom razrednika pokazala njegov ask te njegov odgovor o 'osobi koja mu najviše znači'. Slatko, da, ali ukrao je moju rečenicu kao zadnju, inače spoiler iz The Smiling Goth: she makes me see who I really am - a complete idiot - and she loves me because of that.
I on me frustrira. Ugh.

Počela sam raditi mixeve. Mislim, mix-tapes. na CD-u. But still. Uživam sretan



uh, okej, žao mi je što se post na kraju vrtio oko talijana ali trebalo mi je, obećajem bit ću ovdje češće, više obraćati pažnju na vas i vaše posteve - jer nisam dugo, falite mi. Pozdravi!


nedjelja (03.11.2013.) komentiraj post