17.05.2007. / četvrtak

...ALO MUNCHEN EVO I MENE NAPOKON...

BY:EDI
smijehAlo evo i mene NAPOKON nisam jako jako dugo pisao to svi znate možda oni koji bas ne čitaju ovaj blog oni ne znaju ali oni koji čitaju oni znaju…Ali ja ne znam šta da pišem ali ovako ću ja sad znam da je za ovo pre kasno ali ja ću ipak to napisat,da sam ja bio na onom vanjskom vrednovanju pisali smo hrvatski i matematiku nije bilo bas tako strašno teško uspio sam puno toga napisat ali sam više napisao hrvatski nego matematiku,hrvatski sam napisao jako dobro jer sam odgovorio na sva pitanja nije bilo tako teško ak sam ja znao onda su i svi…E da sad sam se nečeg sjetio kad je bio onoj ines takozvanoj (ludachi) rođendan ja naravno nisam bio jer sam bio na bistrici budem malo pričo kako je bilo tamo ali sad rođendan ja sam došao malo kasnije oko 7 kad su se spremali u 7.kad sam došao tamo svi su mi rekli da pričam o nečem ne bas svi ali dosta njih rekli su mi da pričam o spolovima i naravno bolestima što to sve uzrokuje,uglavnom,malo ih se smijalo a malo nije.Jer mene je stric koji studira kemiju i biologiju pričo mi je sve naravno ali sve i sad znam naravno jer to dobro dođe u životu.a sada ću mali o Bistrici tamo je bilo ne dobro nego fenomenalno mi smo prije one mise obavili križni put i kad je bila misa mi smo sjedili gore u hladu na klupama a kad je kasnije bio križni put mi smo otišli dolje u grad kupovat pa smo Kreši kupili neku tamo tamburicu i poklonili mu je idući dan na misi in se moro tamo sramotit s tim u ruci ali šta dobro mu je došlo sad svira doma svaki dan čujem ja kad dođem kod njega pa odem da mu ne smetam(šalim se nije istina da svira ne bi on to nikada svirao) e da sad to moram reć Krešo me sad zarazio sa LINKIN PARKOM ja sam prije stalno slušao metallicu ma i još je slušam ali ne bas toliko kao prije...EEEEEEEEEEE daaaa sad sam se nečeg sjetio ajde ja vas molim da mi dajete ideje sta da Kreši kupimo za rođendan ali nemojte to pisat u komentare nego mi pošaljete poruku na broj:0981352317,ne znam bolje rečeno nemam ideju šta da mu kupim nešto pametno mu moram kupit a ne nekakvu barbiku lol…JOOOOJ sad se bliži kraj školske godine i mi idemo van iz ove škole a ja ne bi ne znam zašto ali ne bi tu mogu zajebavat neke nastavnike a tamo neću moči zato što su sigurno puno stroži ali probat ćemo...e smoi da kažem da mi je jako drago da sam upoznao Šolaju takozvanog nightkiller jer lik je lud ko šiba baš ko ja i Krešo sad smo si dobri s njim jučer (16.5.2007).smo išli tamo kod prve on je išao tamo nekog upoznat pa smo išli s njim pa smo se tamo na nogometnom igralištu zajebavali dok ta s kim se trebao upoznat došla,uglavnom,kad smo bili tamo ja sam se melo više strgao sam skakao tamo s onog brda pa sam se sjebao ali „ništa strašno“pa smo tamo otišli u dvoranu gledali kak igraju sta je ono bilo e da odbojka ma bilo je dosadno mi troje smo se zajebavali tamo ko budale smo se smijali ma bezveze…joj da sad se polako i bliži krizma pa smo dobili one gluposti za ispunit ja sam pola ispunio a pola nisam ma lažem nisam samo ispuno ono sranje kad sam kršten to ne znam niti ja niti moji doma jer kad sam ja kršten nisu se davali krsni listovi pa ga ja nisam dobio a kršten sam u terezije avilskoj,i sad ja to moram ići to sve dizat ma budem stignem do mise…e da a kum ce mi biti možda svima poznat Vlašić…e nemam više inspiracije ne znam sto da više pišem……..E sad bas sjedim i dosađuje se naravno i razmišljam kako ti svi ljudi mogu slušati te narodnjake,cajke ja ne znam kako se to vama ne gadi svima pa to je ono fuuuuuuuuuj nešto naj gore na svijetu ja znam da to većina ljudi sluša sad govorim samo za Hrvatsku ali ok ja nemam ništa protiv tih ljudi koje to slušaju niti ću ikada imati ak im je tako do te vrste mjuze pa neka izvole…ja nisam do nedavno znao ko je lepa brena i ona ceca bože ja se čudio kad sam čuo za njih ali su mi onda rekli ko su one…e da prošli tjedan nam je škola onima koji idu na informatiku kupila slušalice tak da imamo i da možemo slušat a ne da nam se muzike miješaju i sad lijepo sluša svatko svoje…ja mislim ali stvarno samo mislim da je ovo dosta ali budem ja još piso samo da mo nešto padne na pamet…Evo me sad smo na informatici i malo je dosadno ali jedino je dobro šta ništa ne radimo,zadnja dva puta ništa ne radimo ne znam zašto ali meni odnosno nama paše...E alo da opet još malo napišem kak je danas bilo u milleniumu bilo je malo dobro a malo i liše ali je više bilo loše neću u detalje ali sve je sada ok i neću uopće više razmišljat o tome...Pišem sada na ovaj post da ne moram pisat sada novi ne da mi se na ovaj je bolji,sad koliko malo piišem dosta je neću novi pisat malo duže moraju mi se skupit ideje ali krešo bude on valjda ima ideja ali ja nemam,naravno imat čudo idučeg puta pozzzzzzzzzzzzzzzwave



evo da stvimo malo i spotova evo malo ljubiteljima korna,ova pjesma se meni i kresi najvise od njih sviđa(korn-COMING UNDONE)smijeh



evo da stavim nešto novo od linkin parka svima ljubiteljima evo(to je meni naj bolje)(linkin park-given up)smijehsmijeh



evo još jedne pjesme od korna ta nam je iosto dobra ali ne tako ko ona(korn-twisted transistor)



- 16:10 - Komentari (70) - Isprintaj - #

10.05.2007. / četvrtak

malo srece...malo sranja...

Evo ljudi opet se ja javljam...a zasto, neznam ni ja...hehe...uglavnom, bas kad sam mislio da je sve super, usere mi se jucerasnji dan i to skroz...al ajde sad sam malo bolje...nego zasto sam ja so zbilja pisat post ovaj je zbog novog albuma moje naj grupe, kao sto vecina zna Linkin Park...u tome puno zahvljujem Mole-u, pa ak vam se bude dalo posjetite i njih...sto se mene tice, album je zakon, vec sam ga dosta puta presluso...ima 12 pjesama, a najbolje su mi what i've done i given up....a sto se tice zvuka, oprostili su se od nu-metala, sad tu ima i popa, i rapa...ali svejedno ima i starog zvuka u par pjesama, tak da se nebi neki razocarali...meni je do sad pa mozda i najbolji album, i isplatilo se cekati...a sad da idem dalje...sranja se dogadaju, ko sto rekoh...tu su i dobra i losa...al vise losih...a sad sta se dogadalo, pa bas se vise i nesjecam...lol, al po prvi put nije bilo tak puno sranja, ko prije...ajde da krenem od cega se sjecam...danas pod biologijom, popusilo por razreda jedinice, jer nismo imali nes napisano...malo smo popizdili al nema veze, onda smo hodali sa stakama po skoli, i svaki nastavnik se bunio...i onda nam dode jos razrednica i pocne srat, kao sta hodamo sa stakama i tak...prekjucer bila tuca...konacno nes zanimljivo, prvo se nisu mogli odlucit ko ce krenut, al kad je pocelo, nije bilo lose, ovaj jedan lik je zavrsio sa sljivom...haha...sta jos da kazem...u zadnje vrijeme sam dosada, ko i sad, a jbg takvo je vrijeme =)...ugl u razredu, budale...a pogotovo Cipris...on kao oponasa zvukove zivotinja, i sad kao ide leptira i pocne se frkat ko da neko sere...mi smo umrli, koja je to budala...a ima i za ostale, al to trebate cut...mulac...sta jos, upozno ja puno novih ljudi, a tak i treba...i jedva cekam da zavrsi skola, da konacno malo odmora, i tak...a sad vec bezveze pisem jer nema bas tema...pa ajde ljudi do iduceg puta...zz svima...by kr3šo


Evo jedna nova pjesma od Lp-a moja naj... What I've done

- 12:31 - Komentari (15) - Isprintaj - #

02.05.2007. / srijeda

...pa sjetili se mi...

ej ljudiwave...evo konacno se javljamo, tj ja...jer Edi nikak da mi da post koji je napiso, a daje mi ga vec 2 tjednadead...joooj...ah, bilo je svega, zapravo tolko sranja je bilo da se pol vise nesjecam...ugl idem od onoga cega se sjecam...prosli tjedan je bilo zakon, nije bilo nastavnice iz matke, tak da je odma cjeli tjedan lijepsi, hehenaughty...pogodite zasto! Ugl cjelo vrijeme smo se zajebavali.Hm sad neznam tocno koji je dan bio, ali ugl Dario iz mog raza mulac se iso vozit po skoli s bikeomsmijeh...onda je doso pedagog i nest mu srao, pa je pobjego u dvoranu...onda se tamo unutra vozio i kad je iso u zavoj, blago receno zaljepio se ko pljuvacka,rolleyeswink hehehe...mi smo umrli od smijeha...onda jedan dan bilo ovak...ja se dosadivo pod hrvatskim, i sad svi sute...i sam se cuje jedan moj frend i vikne mama umjesto nastavnicelud, ja kad sam cuo skoro sam opo sa stolca od smijeha...looolsmijeh, nisam mogo disat...a onda kasnije, pod fiz ja sjedim i smijem se ovoj jednoj budali sta sjedi ispred mene jer nije nist napiso...i dode meni nastavnica, valjda se nadala da nemam nist napisano, al sam imo...i onda nije znala sta da kaze pa je rekla da ne sjedim dobro...i htjela me pitatlud...a onda se Cug jos bunio jer je i njemu prigovarala...i sranja bilo...hm... sta je bilo jos...kod crkve iss, ugl dobro da prosli put nisam iso jer se plesalo i bogzna sta, al sam zato ceko 2 sata, iss...sta je jos bilo, da bili smo jedan dan kod Ludache, i edi nama pocne objasnjavat o pubertetu, i o razvijanju tijela i cura i decki, ma ugl. sramotio se...hehe...i da isli smo na rockas od Ines...i ja i darcek se dan prije sjetimo ic u kupovinu...i dobro idemo mi u DM i gledamo tam parfeme, i nismo se mogli odlucit i oni nas poteraju iz ducana jer kao zatvaraju, o isseek...i onda smo morali ic drugi dan...i kupili mi to...i kad smo isli na rockas kasnili 1 hsmijeh....hehe ipak smo to mi...al na rockasu je bilo ok, sam sto je bilo malo svade, i tak al na kraju bilo sve super...jeli smo, pili,pusili, a na kraju smo...isli do grada...svi su se okupirali iza kolodvora i neznam kaj su radili, jer kad sam ja doso, neki tip je srao, a naravno nebi ja izdrzo bez podjebavanja.rofl..hehe i on meni nest sere ja njemu, i krene on zamnom onda sam odlucio otic, hehe...i u sedmicu...tam sam bio dost dugo unutra, i za vrijeme tuce, jbm kak sam to propustiono, a ovo je bio jebeni fight...ah, i onda drugi dan mi svi do luna parka, a meni se nije bas dalo ic, al sam moro jer me nisu pustili doma, joj joj...i dobro dodemo mi tamo, i na jednu klupu se natiskalo nas 5, hehesmijeh...i kad smo isli doma meni neko vice bok, ja gledam koji vrag sad, i onda skuzio da to billa Ozywave, pa evo da ju sad odma i pozzam...eh, i upozno sam Nightkillera, to je likthumbup...hehe, a i nasmijo se malo jer je ines frkunla preko biciklanamcor...hehe, i da...zaboravih napisat, jedan moj frend ide snama do grada i skace na biciklu radi sranja, i dode pred 7-cu zakocu i preko governala frkne, mi smo umrli, hehe...e daaa, i pozz Ivani koju smo ja i Darcek upoznali taj dan, mislim trebalo nam je pol sata da skuzimo jel je to onasmokin...hehe...to je zapravo tuzno kak smo glupinamcor, al nema veze to je sve prirodno...i eto, tak smo proveli ta dva tjedna...sad sam se raspiso, tak da cu lijepo sad stati do iduceg pisanja, hehe...ajde pozz Aniticerek, Antoneli, Ines, Ediju, Ivi, Ani, Ivani ostalima iz mog raza, Iris, Heleni, ma svima, hehe...ajde ljudi pozzzwave...by kr3šo

Linkin Park - Faint

- 00:12 - Komentari (127) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.