Srna...biti lovina

11.02.2006., subota

Pogled unatrag...

Možda je nostalgija u pitanju... Možda samo hladnoća koja mi se uvukla ispod kože u ovo hladno splitsko veče... Možda zabušavanje u onom čime bi se trenutno trebala bavit... Možda sanjarija (il' fantazija) kao besciljno lutanje prostranstvima koja ti dozvoljavaju svaki mogući scenarij... Možda pisma koja svira na radiju u podlozi moga mišljenja... Možda želja da vam se javim... Možda... U svakom slučaju misli su me odvele tamo gdje odavno nisu bile... i sjetile me na jedan gotovo proročanski zapis iz moje virtualne bilježnice:

Obećavam da se neću vratiti, a ti znaš da vratit ću se... jer ja ne znam što bih trebala i što bi trebalo znati i što je potrebno i što mi je potrebno i jesi li mi potreban kad te ne znam... al’ ti znaš... da vratit ću se. I osvetit ćeš mi se neznanjem kad ja možda naučim iz knjiga ono što je trebalo znati instinktivno, po prirodi mi senzitivnoj. Imat ćeš priliku viteže biti vjetrenjača... možda tad izgubiš potrebu osvećivanja, osjećajući se redovitim mojim osjećanjem, u zamjenjivanju uloga. Možda se i ja osjetim tvojim osjećanjem me i možda poželim da mi se osvetiš, ne mazohistički poželim, nego možda poželim, zbog tolike uzalud potrošene osjećajnosti tvoje, iskupiteljsko iskupljenje... za tvoje oproštenje, za oproštenje od tebe, za nas...


Iako nisu namjenjene nikome... ipak... svaki pjesnik treba svoju muzu. Nisam znala da želim biti pjesnik. Nisam željela ni muzu ove vrste. A ipak ispisah ove redove što su se nametali mojoj misli, pripisujući ih točno određenom licu, opet nenamjerno. Podsvjest je jača od mojih namjera... čak i sad dok ispisujem ove retke... u kojima samo želim reći da je sve što činimo, mislimo i zapisujemo proročansko, jer nepovratno određuje našu budućnost... Posebno me plaši uplitanje podsvjesnog u svjesno i pripisivanje pravih riječi pravim licima. A ovaj scenarij iz moje virtualne bilježnice, zabilježen u ljeto 2002., postao je realan prije nego li sam ja postala svjesna napisanog.

- 21:52 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

U traganju za izgubljenim vremenom...




Linkovi

...ako ti zatriban...

srna_st@yahoo.com