Srna...biti lovina

20.01.2006., petak

Razmišljam...


... o Boroševoj "teoriji nade" koja dopušta mogućnost da će svaki čovjek... u posljednjem trenutku... po posljednji put... biti upitan je li ZA ili PROTIV...


- 23:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Objašnjenje...


Vidim da sam vam svojim sretnim tokom misli ostavila zagonetku. Možda je to bilo i namjerno. Za slučaj... Kao da kucaš o drvo...
Dakle, moja Rođena diplomira za koji dan. To je uistinu mal dan za čovječanstvo, al' velik dan za jednog čovika. I za više njih.
Radujem se! I više od toga! Htjedoh vam samo reći... koliko se radujem!
- 14:23 - Komentari (7) - Isprintaj - #

18.01.2006., srijeda

Neka cili svit zna...


Nema me na ovim poljima... jer...
Iako nije sezona berbe, neki beru plodove.
Ja držim skale u ovoj berbi.
Plodovi su i više nego zasluženi.
Bilo je...
Kiše i sunca.
Bilo je...
A nije kraj... Svita.
Kraj je jedne agonije... đačke.
Ja nisam taj đak.
Ja sam samo đak.
Koji drži skale.
A nije u krađi.

- 18:54 - Komentari (4) - Isprintaj - #

17.01.2006., utorak

Bez naslova...


Listam svoja sjećanja...

Cili dan mi se nekako u glavi vrte ovi stihovi. Vrtim li ja njih, ili oni mene... ne zna se?! Siječanj je. I nije mi do njega.
- 22:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #

04.01.2006., srijeda

Na dobro vam došlo novo lito... moj narode!

Nisam od velikih riči. Bar ne danas. Samo vas želim pozdravit da ne mislite da sam napustila ova virtualna polja (ili šume, Anxio ;)).
Ne spavam... već nekoliko dana... i to ne svojom krivnjom, a kao ozbiljan ovisnik o što dužem snu, u suprotnom ne funkcioniram dobro. Spavalica il' sanjalica... ?! A ne spadam u red onih što spavaju zimski san...?!
Razmišljam o početku novog lita. Drago mi je što sam onom uzmakla. Počelo je uz Oliverove stihove. I dobar... sasvim neočekivan... pogled na zanimljivu Facu. Grlio je neku drugu. Kao da mu je suđena. A kasnije je (drugdje) pričao o njoj kao "u prolazu". Nije bilo ugodno oku (osim mazohistički), ali je pasalo atmosferi čežnje vezane uz Oliverove stihove. Nisam ga od tad vidila. Nadam se. Sklona sam ignoriranju. (Ne bih volila da netko o meni ovakve stvari piše, al' se svejedno samo sjećam početka 2005.)
Moja tadašnja nova godina se nastavila u najgorem mogućem tonu. To je valjda najgora i najstrašnija vijest što sam je čula u ovom tisućljeću, a da me se tiče. Bliži se godišnjica, a potisnuti sadržaji kao tsunami izbijaju na površinu. Ne volim više ni siječanj.
Nakon toga sam osjetila što to znači imati neprijatelja... ili bar nekog zlog (Strvinara je prava riječ)... u blizini. I još bliže. A ja teško zaboravljam i opraštam izdaju, uvredu i prevaru! (Bar sam to definirala!)
Recimo da je sve skupa bilo turbulentno! Malo sam odrasla. Bolno sam shvatila i da prijatelji ne idu istim putem kojim idem ja, iako smo na njega skupa krenuli! Sebično... nikada nisam razmišljala da ja ne idem njihovim putem! Odrastam! I boli...! Nešto se ipak otkida od tebe... k'o jabuka od stabla jabukovog! Nekad samo istrune, a nekad iz zemlje izbije nova mladica!
Malo po malo... prođe 2005. Bilo je svega. Karta na koju uvik igram uvik i dobija! Ne kažu za ludu: tko ne riskira ne profitira!
Mogu vam samo reć da je 2006. počela bolje. U svakom smislu. Spava mi se... il' sanja...?! Nije mi do mora... ni onih noćnih ni onih na javi! To znam...
- 21:16 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

U traganju za izgubljenim vremenom...




Linkovi

...ako ti zatriban...

srna_st@yahoo.com