srijeda, 11.06.2008.

Gluh i glup (vic)

Bili glup i glug.
Gluh pita glupog koliko je 4+4.
Glup odgovori 6, a gluh nos ti posran!

- 21:06 -

Komentari (33) - Isprintaj - #

Ispiti iz glazbene

Sutra imam ispit iz violine.

Ukomi sam bas mi to sada treba.

Neka barem dobijem vrucicu, i da kazem prof. Eti pasteti :"UH IMALA SAM VELIKU VRUCICU NISAM MOGLA DOCI NA ISPIT".

Ah da bar.

Jedna ljestvica i to A-dur, etida br. 2 i br.30.

Pjesma Concert.

Ubila bih se.

Profesorima je to maciji kasalj.

E kada im je maciji kasalj neka si sami sviraju, a ne da djecu maltretiraju.

Ah ta skola.

Drzite mi fige!!!!

Pusa!!!!=D

- 19:07 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

JAAAAAA

Kao sto sam rekla ja sam Marija Anđela. Imam 10 godina i dem 4. razred. Idem Osnovnu skolu Zamet.
Jako sam skakljiva i zabavna.Skola me je skroz promijenila. Prije sam bila uvijek tiha i jako skrta. Kada sam bila mala svi su si medusobno davali igracke, a ja sam sve za sebe radila. Taman posla da mi jos i uniste nove igracke. Tek sam ih dobila, a za sekud mi se uniste. Prolazim s 5,0. Odlicna sam ucenica. Volim se igrati vani, a najvise volim ici na ples. I u glazbenu ali ipak ples vise. To bi bilo to.
Kissi Kissi!!!!!

- 18:57 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 10.06.2008.

Dobrodošli

Svih mnogo pozdravljam!

Ako vam se svidi moj blig ostavite komentar, a ako vam se ne svidi bit cu sretna

da ste docli.

- 18:02 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

MOJE SESTRE I JEDAN BRAT

Imam dvije sestre i jednog brata.

Najstarija mi se zove Jelena. Ona ima 19 godina.

Najmlađa mi se zove Katarina Nera. Ona ima 9 godina.

Brat mi se zove Nehaj - Mile možda vam je čudno ime ali ga volimo takvog kakvi je.

Svi smo jako složni.
JELENINA MATURALNA I NEHAJ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

KATARINA NERA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 16:15 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

MOJ PAS

Ja imam bulldoga koja se zove Luna.

Zensko je.

Ima 5 mjeseci i rodena je 03.01.2008.

Jako je slatka mozda vama nije ali ja ju volim najvise!!!

LUNA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 15:58 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Putovanje u AUSTRIU i NJEMAČKU

Prespavala sam put iz Hrvatske.
Došli smo u Sloveniju i sve je bilo čisto kao suza.
Šteta ali sve je bilo jako skupo za razliku u Hrvatskoj.
Išli smo posjetiti Mozartovu rodnu kuću.
Kada sam to rekla prof. iz violine, ona se jako razveselila, a ja je čudom gledala.
Mozart kugla kako je ona fina. UHHHHHH
Imam prijateljicu koja se zove Klara.
Njoj su ukrali novcanik, ali je jedan Švabo zaustavio klinca i predao novcanik Klari iz 5.b
Iza dvorca Mirabell je bo veliki tobogan.
Nora, Miriam i ja smo se isli spustit s njega. Samo da cujete tu operu na vrhu.
Uzas Carobna frula.
Uciteljica se cudila tko se dere a mi aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Bilo je fantasticno.
Nadam se da cu ponoviti spustanje niz divovski tobogan.
Bili smo u dvorcu po kojem se napravio Disney.
Ogroman je a tek da vidite park uzivo.
Napokon smo dosli u hostel izgledao je bezveze ali smo se ludo zabavljali.
Sutradan smo isli u vasser spielen (igre vodom).
Tamo su umjetne pticice proizvodile zvuk pomocu vode.
I neke figurice su se pokretale pomocu vode.
Naravno ono sto je bilo najzanimljivije tamo su nam pustali vodu.
Dosli smo do kamenog stola i vodic nas je pitao tko ce sjest za stol.
Nitko nije sjeo za stol.
Vodic nam je rekao da smo jako pametni jer bi nam se ovo dogodilo.
Voda je pocela curiti iz stolica, stola i poda.
Tako da su kraljevi prijatejli bili skroz mokri.
Isli smo i u rudnik soli.
Cijeli rudnik je bio pun soli.
Rado bih vam pricala jos ali se vise ne sjecam!
DIVOVSKI TOBOGAN
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MOZARTOVA RODNA KUCA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

GLAZBENA SKOLA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

UCENICI PORED DVORCA MIRABELL
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VELIKI DVORAC
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

FONTANA ISPRED VELIKOG DVORCA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NASA SOBA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TAJ ZABAVAN HOSTEL
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 14:35 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Lollobrigida

Najvise volim slusati Lollobrigidu.

Mislim da im je najbolja pjesma "MOJ DEČKO JE GEJ"!

Ida Prester se cool oblaci.

IDA PRESTER
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 12:25 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Top model

Obozavala sam gledati Top model by Tatjana Jurić.

Također sam i navijala za Sabinu Behlić.

Ja sam budući top model Hrvatske. Navijajte za mene, za koju godinu kada se budem prijavila! buhuhuuhuhu :D just kidding


Image Hosted by ImageShack.us

- 10:47 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Pozdrav!

Ja sam Marija-Andela i imam 10 godina.
Uskoro cu u 5. razred. Malo sam uzbudena radi toga.

Inace, sviram violinu i idem na standardni ples na kojem sam naucila: cha-cha-cha, sambu, twist, paso doble, quick-step, jive, disco hustle te otkrila ljubav prema takvom sportu - obozavam plesati.

Takoder şam clanica Doma mladih, gdje idem na tecaj rolanja te tecaj fotografiranja.
Obozavam fotografije.

Danas sam imala ispit iz solfeggia na kojem sam imala grooooznu tremu.

Pozdrav svima koji me citaju. Mwaaaaaaaa!!!! ;)


Image Hosted by ImageShack.us

- 10:33 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovai blog sam odlucila napraviti iz razloga sto mi se blize ljetni praznici pa cu imati puno slobodnog vremena da ga redovito pisem...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr