prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Srpanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

haj ljudi!
u ovom ćete blogu nać
svašta pa ak hoćete
ostavite mi koji komentar

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr







Friendster

Friendster




neš o meni

ime:ana
prezime:nije bitno
godine:15
mjesto:sesvete
kvart:badelov brijeg
ljubav:nesretno zaljubljena dosta dugo
volim;sve što mladi vole(ljenčarenje,izlaske...)
ne volim: ljude koji su bahati,koji
misle da su savršeni i da su najpametniji
kučni ljubimac: pas(pekinezer) mrvica
škola: FRIZERSKA
i mislim da je to sve kaj morate znat o meni

Images for your blog

S. Valentine images





evo jedna pjesma koja je meni super:
Milica Todorović, RECI JA!

REF: RECI JA, RECI JA, RECI JA,DA SE ZNA,
DA SE ZNA, DA SE ZNA,DA SAM NAJBOLJA JE
JASNO KO DVA I DVA, RECI JA,
RECI JA, RECI JA.

KAD PITAM KOJE TA ŠTO TI U POLA
NOĆI FALI,ŠTO TI SRCE UZIMA, ČIJI
DODIR TI KOŽU PALI, KADA PITAM KO JE TA
ZBOG KOJE TI VEČE PADA, DA BI BILA
SIGURNA STO PUTA MI RECI SADA...

REF: RECI JA, RECI JA,RECI JA,DA SE ZNA,
DA SE ZNA, DA SE ZNA, DA SAM NAJBOLJA JE,
JASNO KO DVA I DVA, RECI JA, RECI, RECI JA.

KAD PITAM KO JE TA S KOJOM U MISLIMA
SE LJUBIŠ, I BEZ KOJE NEMOŽEŠ DA ZASPIŠ
I DA SE BUDIŠ, KADA PITAM KO JE TA, ZBOG
KOJE TE MUČE SNOVI, DA BI BILA SIGURNA
STO PUTA MI PONOVI

REF: RECI JA, RECI JA, RECI JA, DA SE ZNA,
DA SE ZNA, DA SE ZNA, DA SAM NAJBOLJA JE
JASNO KO DVA I DVA, RECI JA,
RECI JA, RECI JA.

ponedjeljak, 18.12.2006.

kak ste mi ljudi kaj ima
stara mi je otišla na roditeljski pa sad čekam da se vrati
da čujem šta joj je raska rekla o meni
mala krava iz kemije mi je zaključila 3 na
polugodištu i rekla da bi ja mogla imati i4
samo da se još malooooooooooo
potrudim. ma puši si ga babo jedna
jučer sam bila sa frendicom u velikoj gorici
sestra joj je plesala hip hop pa sam je išla gledat
i bilo je dost ok jer sam vidjela puno zgodnih dećkiju
sutra sam na praksi a tak mi se neda ić jer ona glupa
radnica snježena kad god nama mušterija ostavi za kavu
ona to stavi sebi u đep, prokletnica jedna glupa mrzim ju
mrzim s njom raditi jer je tak glupa. udala se sad nedavno i
kaže ti ona meni da je njoj neko njezinom mužu
stavio u bosni neš u kavu i da on sad nju mrzi i sve oko sebe
pa nije ni on glup valjda je samo shvatio kakva je pa si
je ona to umislila u glavu! a dobro ima svakakvih ljudi

A SAD NEŠ O NARODNJACIMA
ja neznam kak neko može da ne sluša narodnjake
pa to je neš super. ja shvaćam da svatko ima svoj ukus ali to
to je neš uz šta se možeš zabavit a kak ću se ja zabavit ak mi
počne neko zavijat od naših poput maje blagdan ili dražena
zećića pa to slušaju samo starčeki. cajke su zakon iako ih puno ljudi
mrze ali ja to shvačam i ne želim suditi ljude zbog glazbe
to mi je jako glupo.


a sad neznam kaj bi više pisala pa idem!!!!!!!!!!!!!!!!!
cccccmmmmmmmmmmmmooooooooooooooookkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!


| komentari (0) | print | # |

subota, 16.12.2006.

haj ljudi!!!!
kaj ima novog!
prvo da se zahvalim brinetama na komentarima i
i blog vam je super!!!!svaka čast
no dobro ajmo sad na moje probleme!
stara mi je danas neš ljuta neznam kaj joj je
sutra je roditeljski al sva sreća da imam dobre ocjene
danas sam morala ić naprakszu i dobila sam plaču
ubila sam se od posla neznam kaj će bit pred božić al
mislim da neću ostat živa. sad sam mislila ić van al mi stara
neda pa neznam hoću li danas ić možda će se kad se vrati stara iz
kauflanda smekšati pa me pusti! danas sam vidjela konobara iz
restorana jelena i prezgodan je. kak sam ja ovaj tjedan u školi
nije me uopče vidio i danas kad sam išla odnijet tacnu na kojoj je donio
šefici gablec pitao me je gdje sam ja ovaj tjedan a ja sam mu
objasnila da sam jedan tjedan u školi a jedan na praksi!
čak mi je reko da sam mu falila. dečko ima 18 godina al je prezgodan.
no nažalost rekao je frendici da voli starije cure i da ima neku tam od 35 s
kojom ima samo avantura al jojo je i rekao da ja imam predivne plave oći
e ljudi sad moram ić!!!!!!!!!!!


image hosting file

image hosting file



| komentari (1) | print | # |

četvrtak, 14.12.2006.

dajte ljudi kaj ne ostavljate komentare????????????'
al dobro,,,,,,,,,,,,,
danas mi je iz engleskog zakljućio 3 a ja hoću 4
u p.m. al zato mi je iz politike zakljućila 4
nadam se da ću proć s 4
ljudi u ponedjeljak je roditeljski nadam se da
ću dobro proći. ma hoću sve je ok u školi nema niš strašnog


danas sam na željezničkom srela rajića i bio je sam bez prte
malo mi je to čudno al dobro možda mu je prije
počela nastava!!!!!!!!!!

ej ljudi kak je moj život dosadan. ljubav mi je u komi
uvijek se zaljubim u pogrešnu osobu a to je poznato kod mene
simpa mi je preslatka obožavam ga al on to ne shvaća ili možda
neće shvatiti. prošle godine smo bili jako dobri prijatelji
no to se ove godine promjenilo jedva da se i pozdravimo
svi mi govore da sam glupa zato što već 5 mjeseci trčim za njim no
srcu se nemože naređivat
govore da si uopće nepašemo i da me nemogu zamislit s njim a ja mislim
da bi si baš pasali
ahhhhhhh,dobro!!!!!!!!!!!!
idem sad$$$$$$$$$$$$$&&&&&&&&


| komentari (7) | print | # |

srijeda, 13.12.2006.

hy ljudi.......
kak ste mi danas???????????????
danas mi je zaključila tjelesni 5 i psihologiju
3, krava, pisali smo test i skužila je da prepisujem
a svi su prepisivali i oduzela mi je 8 bodova manje
i to mi je onda na kraju umjesto 4 bilo 1.........
kujetina jedna......
danas sam bila vani i nisam nikog vidjela
al sam zato jučer.......

kad sam došla doma saznala sam da mi je pas(pekinezer)
bolestan i da bi mogo umrijetnonononono
a najbolje od svega je to kaj se neki dan okotila i imam
u kući sad 5 malih pekinezera!!!!!!!!!
moram ih svakih 2 sata hraniti s boćicom jer nesmiju sisati

e a sad više neznam kaj da pišem pa idem
bbbbboooooooooookkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!1


| komentari (0) | print | # |

utorak, 12.12.2006.

moj prvi post,hihihihihihi.................

haj ljudi kak ste ja sam živčana cijeli dan
u školi sam odgovarala matišu za5 i sve sam znala a ona mi
zbog bilježnice da 4 jer nisam imala jednu zadaću
koja krava. onda još zakasnim na vlak a drugi mi je kasnio
jedanaest minuta. poslije sam išla sa mlađim burazom da zapali
koju petardu i dođe rašić(frend kojeg ne podnosim)
i počne mi tam neku spiku da mu moji susjedi blizanci
duguju neke pare, ko da to mene briga
i priča mi kak on sve okolo tuće po sesvetama
vauuu kak fora sad bi ja trebala zbog toga sliniti za njim
koji kreten
a sad slušam cecu-manta manta i neznam
više kaj bi napisala pa onda boooook!!!!!!!!!!


| komentari (2) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.