Image and video hosting by TinyPic

!!!Kraljevina Spinčići!!!!=))

srijeda, 02.01.2008.

Ajde ajde kad je nova..........

Ajde kad je nova da napišem neštobangHma da a šte da napišempjevaA zabranili nam ulazak u tin pa sad moramo bit u kalamiti al nema veze isto špica ma ustvari di god smo mi je špica al ok!bangI tako skoro svaki vikend osim kad ne otiđemo na ljetnu na ober kraineheadbangheadbangJebote al nemam inspiracije!!!bangburninmadE i onda vam dođe nova godina a igor nema pojma di će ni šta će i onda mia kaže kao ideš s nama na ljetnu ja reko ajde HVALA MIA!waveI dođemo mi dole u opatiju tamo di steju busevi i ja ono vidi morisa a moris tamo s nekim vatrometom u ruci hoda po opatijiburninmadbangbangI da kao dićemo ša ćemo i moris kao ajmo tamo do neke trgovine na pančeru kupit cugo ja ono ajdee i dođemo do trgovine a tipica taman zatvarabangja reko dobro jeeeepartyI ja predložio pa ajmo na ljetnu barem je toplo unutra ima cuge i to=)partynjamiI dobro dođemo mi do ljetne ali nee ajmo mi na tri mulićaaaaaaaaheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangDođemo mi na tri mulića a tamo samo mi i suhi kruh po podu za galebe jebotebangbangI ja odam reko pokrettttttt i došli mi na ljetnu i lagano počeli cugat prvo unutra na šanku onda vani na šanku pa kasnije došli lory ,ana,leona......pa derosi.vili ,dujmović i par ovih iz mog razreda!!partywaveNažalost nisam novu dočeko s majdom al je ipak došla kasnije nakon ša sam ju 50 puta zvao al okk nema veze=)cerekludI tako ja i Blinky malo pričali ustvari ja sam pričo ona slušala opet me neš puklo i nisam mogo prestat priča ono sory BlinkycrycrybeljbeljzuboAj to bi bilo to za sad pa do sljedeće nove godine pozzzzz=)))wavewavewavehe he he šala mala



E da pozz svima a naj MII,BLINKY,SARITY,BREVISU,EKIPI ŽEGOTI,TONKICI ISVIMA OSTALIMAfinofinowavemah

- 13:50 - Komentari (75) - Isprintaj - #