Image and video hosting by TinyPic

!!!Kraljevina Spinčići!!!!=))

nedjelja, 29.07.2007.

I am back=)

Znam da ne vjerujete ali ja sam napokon uspio napisat novi post nakon jedno mjesec dana!!!njaminjamiNeznam od kud da pocnem bilo je ful puno toga tako ako sam sta zaboravio a jebiga!!!thumbupEvo za pocetak ja se ispricavam sta me nije dugo bilo doso mi je neki virus pa mi je komp bio na servisu a taman sam iso na ljetovanje tako da!!winkNecu ja puno komplicirat pa cu rec najvaznije samo!!Recimo bilo je fora dan prije odnosn0 noc prije nego sta sam iso smo bili u kalamiti ful nas pono jer je bio neki turnir i kad zavrsio smo svi sa motorima otisli kupit nes cuge i do kalca na terasu ja nisam jako pio jer sam moro na put tako da sam se malo stedio pa sam otiso oko 11 domathumbuppartypartyZnam da je malo cudno za mene jer se ja ne stedim nikad ali sta se mora uvijek je tesko!!headbangthumbupI da onda sam otiso na ljetovanje prvo do pule sa autom onda od pule na silbu katamaranom sve skupa jedno 4 sata!!!I da dođem ja dole prva dva dana pio ko debil a ovo drugo sam samo spavo i kupo se pa opet kup pa opet spavo i tako!!thumbupthumbupI tako ja doso danas odnosno jucer direktno iz pule na festu i ful mi je falila stara ekipa i ful mi je bilo drago vidit sve vas koje sam vidio!!!thumbupthumbupthumbupthumbupI da jos spomenem cestitam mozda buducem paru iz brguda i trinajstića oni zanaju na koga mislimwavecerekcerekcerekcerekcerekI da ja jucer ful upozno neku Majdu cura je fol simpa a jos je i zgodnacerekcerekcerekI to bi bilo to za sad do pisanjathumbupthumbupthumbupthumbup

Evo nes jednostavno stravaaaa!!!!!Gledaj i slusaj!!

- 14:20 - Komentari (183) - Isprintaj - #