Image and video hosting by TinyPic

!!!Kraljevina Spinčići!!!!=))

utorak, 10.07.2007.

Zgode i nezgode Igora Tijana=)

Znam da neki ne vjeruju ali ja sam se ipak sjetio napisat novi post!!!roflroflPa da krenemo nekako!!!
Za pocetak,misli da je to bilo prvo!!!Petrova u rukavcu a bilo ono ok ja bio sva tri dana i ful se zajebavali i bilo je ful strava pjevali smo po putu pjevali smo za nazad na sanku!!!bangpartyE da i ja mislim ponedjeljak nisam siguran malo mi fali filma bila ona glupača od žene Sadra Dabo!!!bangbangTipica ful spaljena ona ti zabrijala da je nekakva kraljica i tamo pjevala i valjala gluposti,GLUPI MORIS ISO PITAT AUTOGRAMheadbangheadbangheadbangbangbangE onda je jamislim bila gza u kalamiti i ful je bila spica i fil bilo pola resetara i opet se mi zajebavali plesali pili i tako!!!!wavewavethumbupPa je na repertoaru bio party od Dodice i Tonkice(ja sam pola toga organiziro nisu ni hvala rekle dobro dobro)nonoBili mi na velim ravnama gore u sumi i opet se skupilo ful puno ljudi pola ih ni neznam ali bilo strava ful smo pjevali i to!!I taman kad sam mislio da je gotovo mene Egon zove ujutro kao ajmo na Krasicu jer svira The next band!!!MI FUL NISMO ZNALI DI JE TO AL NEMA VEZE!bangbangheadbangheadbangI tako mi krenuli oko 10 navecer i glupu Krasicu trazil sat vremena neznam ni ja dismo zavrsili zanm da smo vidili tabelu Fuzine ljevo pa tabela praputnjak i tako!!HeheheheheadbangI jucer bili na moru ja dobio broj od jedne Nine,cura ful simpa i slatka!!!I tako radni moj narode zavrsavaju pustolovine!!!Do sljedecih zgoda i nezgoda vas puuuuuuno pozzzam i do pisanjawavewavewavewavewavewavewave:

- 15:57 - Komentari (81) - Isprintaj - #