Image and video hosting by TinyPic

!!!Kraljevina Spinčići!!!!=))

utorak, 05.06.2007.

Samo da nam je pit=)

E moj narode tezak je zivot nas umjetnika=)headbangEvo za pocetak da pozdravim odmah lory leonu DORIJANU neznam jel se pise sa j ili i al ok!!!!!!Pa da krenemo!Za pocetak da vas obavijestim da sam bio na rođendanu od lorypartypartypartyDa da bilo je mucho mucho janopi!!!Neki su se toliko zatesali da smo ih morali nosit doma ali doslovno(POZDRAV LUKI)Neki su se naljutili na mene!!!Neznam ni ja sam zastomadheadbangKAo da sam ja njih konto cijelu vecer a da bi na kreju zabrijo s nekom drugom!!!A ta koja se ljuti ima decka tako da ako sam je i konto nebi smjeo zabrijat s njom!!!bangbang(Nije da me decko sprijecava ali ono ipak)I tako nekako bise na rođendanu!!!rolleyesrolleyesNista posebno se nije događalo osim toga!!!E da neki dan petak ili subotu nisam siguran ja dođem do kalce i dićemo šta ćemo!!!Meni leona poslala poruku kao da joj se pjevathumbupI ok mi ju nazovemo sve 5 i dogovorimo se da cemo u 8.00 se nac u kalamiti nas par....domo,peta,žica.........I sve bilo ok dok svako nije poceo zvat svakog da bi na kraju napunili kalamitu jer se proculo da kalac i njegov band imaju gazu!!!headbangheadbangheadbangheadbangheadbangMA mi se svejedno ljepo zapili pjevali svirali hrvali se i tako!!!!thumbupthumbupNeznam sta da vam jos pricam evo vam pjesmica vidimo se za 160 komentara!!!Zpooooo Heleni, Mii,Valentini,Ivi i svima drugima!!!mahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah


- 17:09 - Komentari (153) - Isprintaj - #