Image and video hosting by TinyPic

!!!Kraljevina Spinčići!!!!=))

nedjelja, 13.05.2007.

Evo mene malo opet

Evo ljudi ne biste vjerovali ali ja sam se sjetio napisat novi post nakon jaaaaaaaaaaaako dugo vremenaeekeeknonononoEvo za pocetakobavijestavam vas da grupa brevis uspijesno napreduje ta da mozda dobiva jos jednog clana neznam ni ja tocno pa necu nista recthumbupthumbupthumbupInace imaj svoj blog a adresu imate u mojim linkovimanjamithumbupEvo slike ste vidjeli kako nam je bilo u oliki na gazi mislim da se vise nema sta rec osim da onima koji nisu bili moze bit veoma zao jer neznaju sta su propustiliburninmadburninmadburninmadburninmadheadbangheadbangmadEvo kod mene nista se bas vaznoga nije događalo u ovih mjesec dana osim sta sam jucer odnosno danas bio na gazi od The next banda u crnom macicupartypartypartypartypartyBa bilo je po mojem misljenju ok jedino je cuga malo bila sakupa-Rox votka 28 knEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJheadbangheadbangheadbangheadbangbangbangObican bambus 10kn ma za popizdit ali sva sreca da je marino imo neke dvije litrice bambusa u autu pa ono!!!!!!!!!thumbupEvo ljudi stvarno neznam sta bi vise piso?==))(()&?)(&??headbang

Nista ja vas ljepo pozdravljam do sljedecih 150 komentara!!!KBOOOOOOOOOwavemah

- 11:54 - Komentari (168) - Isprintaj - #