Image and video hosting by TinyPic

!!!Kraljevina Spinčići!!!!=))

četvrtak, 01.03.2007.

BEZ IDEJE

Evo maskare nam proslenamcornamcorpa cemo morat nac drugu temu za pisanje!Neznam sta da vam kazem ,e da danas sam skoro poginuo neki bi rekli "za promjenu",ugl vozimo se po onoj novoj dionici auto ceste iznad bakra i tip valjda zaspo za volanom i ispred nas se okrene za 360% i pogodi zastitnu ogradu a mi cijelo vrijeme vozoli pola metra iza njega!!!:((((((bangbangbangnutnutIII i nista mi samo produzili!!No dosta o nesrecama!yesyesEvo puno pozdrava za one tri cure iz zegota,a posebno puno pozdrava zečici:)))naughtynaughtya i Karmen Electri,i Sariti del poncho!!!:()njamiNeznam sta da jos pricam,ja malo u tinu,malo u olici,malo u valentinotu.u kalamiti i tako!Neki dan nas par optimista spremilo se kao idemo pit:bang:bang,prvo pada kisa,drugo vec je bilo 10.30 i trece nedjelja: I krenemo mi za macic nekako jedva dođemo do macica uđemo ni ziva duse,odemo ca i putujemo 10 min. od macica do olike(1km)Uđemo u oliku ni zive duse!!thumbupthumbupPopijemo cugu dve tripartypartyI kamo mi nego u tin opetpartypartyI onda nekako doma ugl.bilo ok!!Aj koment malo pozzz!wavewave

- 20:27 - Komentari (10) - Isprintaj - #