DOBRA RIJEČ

Zborite dobrim riječima: riječima kao bliske ruke hranjivima, kao bosiljak nakon kiše mirisnima, kao vjetar uzbudljivima,
kao otvorena vrata odlučnima, kao smrt blagima. Krijepite ih dobrim mislima kako bi uvijek bile sočne i svježe.

Zlim riječima putove od sebe i do sebe učinite neprohodnima: naselite ih neumornim riječima i mirisima dobrote. Dobre misli i riječi uklonit će od vas svaku bolest, a drugima će, ljekovite, zacjeljivati rane.

I ako vam ostane samo jedna dobra riječ i samo jedna dobra misao, nemojte je štedjeti. Podajte je prvom na koga se namjerite: tako vam dobrih riječi i misli nikada neće uzmanjkati. A na smjer koji vam je poći neka pokazuje djetinjstvo vaše duše.

S. Lice


< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


komentari Da/Ne

design by: N-dizajn

Opis bloga

Riječi su toliko snažne, izgovorene u prazno su ništa, zapisane skriveno ništa, ali podijeljene... to je već nešto :)

... čovjek koji ne pravi greške, obično ne radi ništa ...

... put od 1000 milja započinje jednim korakom ....

Sve veličine ovoga svijeta ne vrijede koliko jedan dobar prijatelj. (Voltaire)

četvrtak, 13.05.2010.

who I am?

nekad sam bila vedra osoba, nasmijana, nisam imala što izgubit kad je cijeli svijet bio preda mnom.. onda sam skupljala lijepe trenutke, čuvala ih u sebi da bi me sad progonilo to da ih želim natrag.. da ne želim hladnoću. da želim ljubav, lepršavost one stare mene.. sve se to uništilo ove zime, a stiže već ljeto, nisam nadošla.. al ta moja tuga, to na moj račun ide, sama sam si kriva. sama nisam vidjela tko sam da znam to i ostat, tražila se, onda se prilagodiš svima i nit znaš gdje se trebaš vratit, a shvatiš da to nije taj put kojim treba dalje. i shvatiš da tamo gdje pripadaš - da te tamo više ne cijene, ne žele, ne znaju jer šabloniziraju a ja nisam ni blizu takva.



| komentari (1) | printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.