Vidi jel te simpatija voli

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (21)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by Underground Queen

Opis bloga

Ime:Ivan
Prezime:Nije važno
Nadimak:V@$o
Godina:13
Treniram:Nogomet
Naj prijatelji:Bruno,Balta,Ivor,Matko,Fila(iz hajduka).....
Naj prije:Karla,Vale,Kate,Iva,Stega,...
Slusam:Svasta
Volim:Nogomet,prijatelje,izlaske...
Mrzim:Kad neko izaziva,debile,pedere,blitvu...
Ljubav:Nije za javnost
Naj jelo:pizza,spageti...
Naj pice:fanta,cola,nestea...

MOJ MSN: bobetco@hotmail.com



Za KoGa NaViJaTe ???
Hajduk
Dinamo
Sibenik
Osijek
Varteks
Medjimurje
Kamen Ingrad
Zadar
  
pollcode.com free polls


kOjA vAm Je NaJdRaZa SeRiJa ???
Zakon Brace
CSI: Miami
CSI: New York
Puna Kuca
Bracne Vode
Zaboravljeni Slucaj
Pod istim krovom
  
pollcode.com free polls

Blogichi

Vale
Iva
Kate
Frki
Karla
Dea
Vale i Karla
Vale i Kike
Andi

srijeda, 27.12.2006.

Neman o cemu pisat

e ljudi moji ja van neman o cemu pisat ali blizi se taj dan kad idem u njemacku pa cu vam napisat pun kurac toga


vELIKI POZDRAV I KOMENTIRAJTE MI



| CoMeNtIrAj (359) | PriNtAj | # |

ponedjeljak, 25.12.2006.

Tvoja smrt





Tvoja smrt... bwahahaha...
Full Name
Age
Umrijet ćeš na ovom mjestu... u crkvi
Umro/la si zbog/od... droge
Kak se osjećaju tvoji frendovi... cmolje
...a tvoja obitelj... umiru od tuge
This Quiz by irmarina - Taken 842 Times.
New - Kwiz.Biz Astrology



| CoMeNtIrAj (52) | PriNtAj | # |

Ko vam igra najbolje nogomet u 6.a razredu
Ja
Ivor
Vlada
Bruno
Skraba
Marin Jakic
  
pollcode.com free polls



| CoMeNtIrAj (39) | PriNtAj | # |

Dobro jutro

Dobro jutro svima. Evo da vam ispricam moje jutro. Jutros sam se diga sa cudnim bolovima u oku otisa sam do wc-a pogledao se u ogledalo kad tamo vidim oko mi cilo nateceno otisa sam do materine sobe da je pitam sta mi je ovo na oku. Pogledala je i kad je vidila imala je sta vidit rekla mi je spremaj se idemo do doktora. ja sam se vec bia usra misali ko zna sta ce mi radit s okom na hitnoj. I tako smo krenili. Kad smo dosli mama je odma pitala ko vam je dezurni za oči. Odgovorio je dr.Galetovic joj ja i mama smo odahnili jer je to nas odlicni prijatelj i talo smo se popeli na 2.kat i vidli Galu(nadimak) odma me je pregledao naravno isa sam priko reda i nakon glupih pregleda reka je da mi je tijekom noci nesto upalo u oko i da je izvadio (nije nam reka sta) i da je to samo mali konyuktivitis(upala oka) propisa nam je neke ljekoe za oci odmah smo otisli kupit vratili se doma i sad me evo ode pisem ovaj post. To bi bilo to.


SRETAN BOŽIĆ SVIMA I KOMENTIRAJTE MImah



| CoMeNtIrAj (20) | PriNtAj | # |

subota, 23.12.2006.

Friendster images

Friendster images



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

Vjetre s Dinare

http://www.youtube.com/watch?v=RwPTOaKPiVQ



| CoMeNtIrAj (12) | PriNtAj | # |

Friendster images

Friendster images



| CoMeNtIrAj (1) | PriNtAj | # |

Playboy

Friendster

Friendster



| CoMeNtIrAj (1) | PriNtAj | # |

Friendster

Friendster



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

Izlazak

Sad sam bia vani s Nikom,Križanovićem i Malim pederom Franom kad tamo vani se pojavi i mali "hanibal lecter"koji se zove Luka taj mali je doša iz Zagreba i navija za Dinamo mali je tako drzak bia tako da smo ga ja i Nike tako istukli i kako to ide po obićaju mali "Hanibal Lecter"isa kući i svi smo bili sretni i zadovoljni.Sad sam dosa doma i dosli mi dosadni gosti u 18.30 jebate jedva san se izvuka na kompjuter mah



| CoMeNtIrAj (1) | PriNtAj | # |

      

Scroll images by bigoo.ws



| CoMeNtIrAj (7) | PriNtAj | # |

Bob skockani

MySpace images

MySpace images



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

Jebačina u tijeku

MySpace images

MySpace images



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

Jing-Jang Marihuana

MySpace images

MySpace images



| CoMeNtIrAj (1) | PriNtAj | # |

Gang

MySpace images

MySpace images



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

image hosting file

image hosting file



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

Hajduk

http://www.youtube.com/watch?v=prkndEaGcL0



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

Mile Kitic

http://www.youtube.com/watch?v=NhV0SR7ASOc



| CoMeNtIrAj (0) | PriNtAj | # |

petak, 22.12.2006.

Gađanje

Jučer smo bili na priredbi Nike,Bruno,Balta,ja......na povratku su za nama slućajno išle Vale(ona koja stalno piše NIKI)i Karla joj kako smo ih izgađali megama,zengama...kad smo došli u ulicu zajebavali smo ŠVABU koji je na kraju izletija iz kuće i trča za nama. Takvu smo crtu uvatili da bi on na kraju sta i isa ca
JEBOTE KRETENA ŠVABE



| CoMeNtIrAj (15) | PriNtAj | # |

Svađa

Danas san se svađa s materom sta da mi kupi za Božić a ona meni "Stedi lovu za Njemacku"(jer iden na turnir u njemacku) koji kurac da ja u njemackoj kupim za 20€ posla san je u kurac i otisa na blog



| CoMeNtIrAj (1) | PriNtAj | # |

NAPIŠITE NEŠTO DOSADNO MI JE

Ajde pišite nesto pun mi je k..... više sidenja na ovoj stolici



| CoMeNtIrAj (1) | PriNtAj | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.