Bilo jednom jedno carstvo

17.03.2006., petak

I još jedna

Ova je posvecena jednoj konobarici iz pizdića. Nije ona jadna kriva što je takva. Jedan joj se tip ko uvaljiva " Kad ćemo nas dvoje" na što je ona njemu odgovorila.... citiram "Neš se moje lasit, neš kad ti kažem.... prrrIIIIIIĆa je meni ćaća o takin ko sto s' ti".
Hehe svako joj čast.
Znaći No. 3




NEŠ SE MOJE LASIT


Da ti nešto samo kažem

Nije da te lažem

Moja neće tvoga krasit

Jer ti se nečeš moje lasit.

Jadna mu struktura cijela

Meni treba mortadela

Neće te vijagra spasit

Jer ti se nećeš moje lasit.

Neš kad ti kažen!!!!

Bog (i Hrvati!!!)



- 22:03 - Komentari (7) - Isprintaj - #

14.03.2006., utorak

Pjesma druga......

Ovaj hit je nastao nakon jedne latinice o plastičnoj operaciji kada je jedna od gošća tjerala sugovornika da joj pipne lice...... morbidno.
Uživajte pa ćemo pokrenit glasovanje za naj pjesmu hehehe....
No.2


PIPNI MI KOŽU

Momak ti baš si fin

Al za seks malo lin

Da si mi kaznu strožu

Nečeš da mi pipneš kožu.

Kazalište nije disko

Al je mome srcu blisko

Sjela sam te ja u ložu

Pa ti vičem pipni mi kožu.

A ti nečeš da ga jebeš

U moje srce ti me grebeš

A ja trčim prema nožu

Pipni mi kožu.

I jopet nečeš govno malo

Nije ti do kože stalo

Nožem ću ti prste kidat

Pa ćeš ti vidit šta nečeš pipat.


Bog (i Hrvati!!!)

- 13:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #

10.03.2006., petak

Hitovi, hitovi, hitovi

Naredna 3 posti biti će posvećeni hitovima koje sam naravno pisala ja.
Da odmah riješimo dilemu i moguće loše primisli; Sve pjesme su bazirane čisto na zajebanciji i šprdanjima koja su se događala prilikom konzumiranja različitih...... stimulansa.
Dakle uživajte.

No.1

MASTURBACIJA


U sobi kćer daljinski gura

Mater se u autu na mjenjač fura

Sinu je srcu priraslo tijesto

Otac je na usisivaču pronašao mjesto

Baki je štaka postala draga jako

Djed je nekako probio sako

Striko ižuljao tepih cijeli

Strina se jako tušu veseli

Rođaci odbili klavir svirati

I oni će rado sa svima masturbirati.

MASTURBACIJA, MASTURBACIJA

JE SAD NA DJELU

JEDINA ZABAVA ZA OBITELJ CIJELU.

Zet je kupio filmove nove

Nevjesta se često na mobitel zove

Kuma negdje kobasice skriva

A kum boce karlovačkog piva.

Ako nestane cijela jebena nacija

Za sve je kriv tko……masturbacija!!!!!


Bog (i Hrvati!!!!!)



- 10:36 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi