ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


~komentari jep/nope

...dizajn: retardihno dizajn©...

o meni:

ime:MONICA
prezime: KAULITZsmijehdead
razred:7
godine: 13 i polnut
nadimak: MOMO
naj pjevac: BILL KAULITZcerek
naj pjevacica: AVRIL LAVIGNE
naj boja: CRNA I CRVENA
naj frend: pfff..... RENO, FILIP......ima ih...
naj frendica: TINA, TEA, VAVA, ZIKI (hr), SAMY, VIKI, MELLI, ANNA, ALMA (bec)
naj pjesma; SVE OD TH-A, PUNO NJIH
naj grupa: pa naravno TOKIO HOTEL
volim: OBITELJ, TOKIO HOTEL, BILLAcerek I TOMAdead, zabavu, partye, putovatinaughty, praznike, frendove i frendice, sunce, ljeto, dugo spavati...
mrzim: antifanove th-a, dosadu, glupache, razmezene kuje, rano se budit, biti bolesna, zadace, zimu, bube,kisu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi


ninaaaaa
debb
devilish_angel
filip
moj i kikin blog
moj drugi blog
borna
zlatar

utorak, 18.03.2008.

bill je bolestan!!!

ljudi bill je bolestan, a jadnicak moj mali, tak mi je zao, ima laringitis, a bill brzo mi ozdravi, nije mogao niti pricati a kamoli pjevati. cak su i odgodili koncert u lisabonu, tj. premjestili su ga na 26.lipnja, bas mi je bilo zao i billa i onih fanova....na pozornicu su izasli tom, gustav i georg i ispricali se da im je jako zato. bill je u to vrijeme putovao za njemacku i sada prima najbolju njegu( joj da sam bar ja tamo). nesmije pjevati 1 tjedan... a joj nemogu vam opisati koliko mi je zao...on se toliko trudio i veselio tim koncertima, i to se tako dogodi.....aaAhhh....nadam se da ce brzo ozdraviti, i da ce se vratiti sve na staro....joj BILL!!!!!! ozdravi mi brzo!!!!
to ne zelim samo ja nego i puuuuno ostalih fanova........idem sad, jer mi je lose.....tuzna sam zbog billa a happy sam zato kaj danas idem u hrvatsku......juppiiiiii, JOJ nadam se da ce bill brzo ozdraviti....idem leute......pusa i pozz svimaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.S- o billovoj bolesti imate sve bolje informacije i pismo za fanove i videa na stranicitokio hotel cro pa ko hoce nek pogleda......

BILL VOLIM TEEEEE



~kommaj... (14)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.