bikkojipuši

16.04.2008., srijeda

NAGRADNO PITANJE

Vrijeme je za pitanje

Majku svih pitanja, apsolut

Jedan kroz jedan, tešku hegelovsku misao

Digao sam se da pišam nuždu oko pola pet

Pa legao u topli krevet, i sad moram opet

Kako glasi pitanje?

Jeo sam prije petnaest minuta, 6 kila telećeg buta

Trebao bih spavat cijeli dan, ali još sam gladan

Pitanje glasi?

Proveo sam noć s njom, omamljen njenom magijom

U dubini ćutim nemir mali, kao da mi nešto fali

Pitanje je….

Sedmi dan se opijam, rušim, gradim, opkopavam

Budim se u pola noći, ali san neće na oči

Da čujem, „the“ pitanje….

Na poslu se stalno gazim, ponizno pred gazdom plazim

Ali zbog mene ljuta galama da kurcu ništ ne valjam

Koji…?
Možete ponovIti, ne čujem dobro!
Koji…?
.
.
.
.
.
KOJI MI JE DANAS KURAC?!!!!

Pa dobro…. Reče stari Hegel i nastavi jesti sarmu

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.