<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Tko je? Sto je? Zasto je?

Vrlojakouzasno sexi blog na kojem djeluju ljudi koji se ne kuze u matematiku i neznaju nit rijeci grckog te se oslanjaju samo na gramatiku. Ovdje se pisu stvari koje prve padnu na pamet, ima psovki, objavljanja tudjih slika i ostalih ilegalnih tvorevina i akcija, dakle ima preprodaje, dilanja itd. Stvoren je na veliki petak, iz potovanja prema Isusu i krscanstvu te sluzi za objavljivanje svega sto sam naveo malo gore.

Pisite s postovanjem, Duhom Svetim i letecim svinjama.

[made by: DMTTID - to je šest osoba]

Counter

Linkovi

GOOGLE!

Net.hr portal
Myspace?
Last.fm
Facebook
Imagini

[DMTTID] - clanovi

~ prvo slovo u [DMTTID]
Draga i milodavna osoba, kriva za sve ovo, organizirala prve bitke jana boca u Hrvatskoj. Ima mnogo tajnih organizacija koje je organizirala i koje dandanas vodi, ukljucujuci mnogo blogova.

~ drugo slovo u [DMTTID]
Covjek jakog i snaznog karaktera, koristi mnoge mudre misli u zivotu tako da ga zovu i Mudrac. Takodjer ateist i najveci zajebant.

~ trece i cetvrto slovo u [DMTTID]
Dva nedefinirana slova tako da se ne zna tko je tko u nazivu nasem. Pisat cu za oboje. Dakle, dvije jako dobre, prposne i vesele osobe, nose imena sa istim pocetnim slovom, godina dana razile u starosti. Nju zovu tigeress, mene zovu imenom.

~ peto slovo u [DMTTID]
Ivančice voli jakooo...naj cool od sviju nas i maherica u latinskom!! I u grčkom ;) Voli lika sa šeširom iako joj je nesuđen :( Ima plavu kosu i bit će debela ako se ne počne bavit sportom :|

~ šesto slovo u [DMTTID]
Dobra i vesela cura, malo divlja, trenira karate i ima sestru. Osim toga zabavna je i pametna. Nadasve simpatična. Stalno ima nalakirane nokte i voli paštetu od tune koju radi njena zla baka :D također najzgodnija od svih navedenih ;)


I adopted a cute lil' fetus
from Fetusmart! Hooray fetus!

naš fetus uvijek spreman za tulač! :)

utorak, 16.06.2009.

jednom kad fuckin' noć

tuzantužna sam. bog ima čudan i uvrnut smisao za humor... trebala sam ić jučer van s onim likom a on je odlučio "zaboravit" na to ... baš je pizdalaze razočarana sam.. ne previše al onak rolleyes
ah dobro vani će past kiša a ja sam se sjetila ivane koja pjeva jednom kad noć to je bilo smješno al se meni ne smije.

mara ima dečka tin ima curu ivana ima onog lika kojeg sam joj pokazala sa šeširićem dora valjda isto ima nekog marko ima trebe ...
dosta mi je ovog idem pogledat koji ćemo film sutra ić gledat
ah dobro život nije fer, nadam se da prema vama je više nego prema meni dorić
love ya

16.06.2009. u 17:48 • 5 KomentaraPrint#

subota, 13.06.2009.

maks i MIR, kaj kornjače mogu plivat,macirati

poštovani! na vašem simpa bonu... ne ne. ajmo ovak - svi dragi ljudi, koji nikad neće pročitat ovaj post tak da nije bitno šta ja pišem u njega a dobro možda pročita ivana ak joj kažem, zdravo! pa kako ste mi vi? ja sam odlično škola je gotova i tak to. uživajući u blagodatima praznika sjetih se ove jadne tvorevine od našeg bloga i odlučih se za nečuveno - napisati post. omojbože bravo dora! oke ovo postaje friki... uglavnom naslov ću vam objasniti možda sada, a možda i poslje... možda sada! maks i MIR znači maksimir, pošto smo ja i djevojke bile danas na veslanju u tom divnom parku i iskoristile jadnog čovjeka koji iznajmljuje brodiće - mislim da u zadnjih 100 godina nisam upoznala ljubazniju i simpatičniju osobuthumbup dakle cilj je bio, pa očito od kada smo sjeli u čamac, ulovit kornjaču - i tako smo se valjda 15 puta zabile u obalu i nasukale kako bi mara mogla doć do kornjače sve dok nas ta ista mara, nakon što je vidjela kako se kornjače bacaju u vodu priupitala:" kaj kornjače mogu plivat?" pa očito da mogu, ili to ili su to bile neke mazohističke suicidalne kornjače. ulovili smo mi kornjaču, da jesmo i onda sam ja počela vrištat jer se bojim gmazova!!crycry a macirati... haha pa to vam ovaj ima veze s jednim dečkom kojeg je iva odlučila, nenamjerno, preimenovati i iskreno se nadam da taj isti dečko nikad neće prčitat ovaj post no ustvari nadam se da nitko osim ivane neće pročitat ovaj post! ustvari ivana vam je bobdylanfannut ali pretpostavljam da ste to već zaključili ili niste pa sam vam sad ja rekla. kako je zabavno pisati ovako randomrofl ma ivanu okružuju ljudi sa malo i premalo testosterona - njene prijateljice, pa bi sad ona boba, ajoj ma kaj će ti on onaj lik koji je bio na rockinklasična je preeepreezgodancerekcerekcerek omojbože kolko sam toga nasralabelje pa nije vas briga! e da ljudi mara ima ljubavne ugrize po vratu!!!!!!!!!! evo sad cijeli svijet zna... znate šta dobijete kad korjenujete korjen od korjena od korjena od korjena od korjena od korjena od korjena od korjena od korjena...od 6? SYNTAX ERROR!!! jedva čekam ponedjeljak, ivana volim te, faraone glup si jer mi lažeš a svejedno sam zacopana u tebe ja bi pjesmu od lilly allen it's not fair a niko mi je nemože poslat idem na more 10.7. s petrom nokti su mi tamnoplavi skoro pa crni i izgledaju fenomenalno!
pusa svima od vaše najdraženajsexynajslađe dorej. wavemah kisscerek

13.06.2009. u 16:32 • 10 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>