bez obrva

utorak, 04.04.2006.

KOKA 3: GRUNGE

čo'eče ne osjećam se seksi, možda zato jer se ne seksam, a kao proljeće je i svi su nešto jeboviti . i zec mi je poludio, trči mi u krug oko nogu.
a nije da mi se ne seksa, nego sam u nekoj emotivnoj krizi s dečkom pa neću iz principa. a ako baš ne mogu izdržat imam pinkija :)))
osjećam se previše grungy. razmišljam da napravim sise, iako dečko kaže da su ionako velike. no da, sad mi je jasna ona koju sam davno čula da ženama sise nikad nisu dovoljno velike kao ni muškarcima njihovi penisići.
ma jebeš to, ako se objese nakon 30-te radim ih bez dvoumljenja. al možda ću tada više voljeti sebe pa neće biti potrebe. a možda su u šumi.
osjećam se ko mali kurt. još mu s ovom kosicom i nalikujem.
- 14:26 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>