bezimo_u_mrak

07.06.2006., srijeda

Otac koji vas tera da mrzite majku...

Da li znate oca koji zavadi svoju decu da se ubijaju izmedju sebe?
Da li znate savrsenog oca koji je stvorio nesavrsenu decu?
Da li znate oca koji je svojoj deci stavio na sto sve poroke ovog sveta...?
Da li znate oca koji je uvek sa vama ali vam dozvoljava da radite gluposti?
Da li znate oca koji svoju ljubav prema njemu naplacuje?
Da li znate oca koji vam je vasu majku predstavio kao da je najvece zlo ovog sveta?
Da li znate oca koji vas tera da mrzite sve ostale oceve ?
Da li znate oca koji od vas trazi da mu se svaki dan zahvaljujete?
Da li znate oca koji ce vas oterati na mucenje ako ga ne budete slusali?
Ja znam....a vi ???

Usput... 6.6.2006. gotivan datum :)


- 04:42 - Komentari (4) - Isprintaj - #

03.06.2006., subota

Proslost,sadasnjost,buducnost...

Nove rane preko starih oziljaka...iz dana u dan polako shvatam da je zivot uglavnom samo patnja a da je sreca samo trenutak koji se desi i kad prodje kao da je nije ni bilo...Secanja na prosle dogadjaje...Kada se prisecam lepih dogadjaja padne osmeh na licu...no mnogo vishe pamtim trenutke zivote koje bi radije izbrisao.......nazalost secanja me prate iz dana u dan....i zato kada razmisljam o proslosti cesto promenim frekvenciju mozga na mastanje o dogadjajima koji se nisu ni desili...uostalom koja je razlika kada se secam nekih lepih trenutaka i mastanja...? U pitanju je samo screen u magli....Zato su snovi i mastanje jedan od bitnijih faktora u mom zivotu....Spominjah proslost i sadasnjost...ok...spomenucu i buducnost...da li da planiram...u fazonu....ok zavrsicu ovu skolu pa cu zavrsiti fakultet pa cu se zaposliti imacu zenicu porodicu i umrecu kao matorac koji gleda dnevnik i zivi od svoje zasluzene penzije...Ne kapiram poentu toga...razmisljanje o buducnosti odnosno planiranje....kad god se nesto planira velike su sanse za razocarenje...zato ne volim da planiram....Zivim pa kud me sudbina odvede...Trudim se da sto vishe uzivam u ovome zivotu i da budem srecan...Iz dana u dan dozvoljavam sebi da cak i oko nekih gluposti oko kojih sam se nervirao...da prestanem da se nerviram....I tako danas...retko sta moze da me iznervira...moja zemlja...se raspadala par puta...moj fudbalski tim je izgubio...dobio sam losu ocenu u skoli....ostavila me devojka...kompjuter mi baguje...itd itd...Zaista vishe necu da se nerviram...Zivot to ocigledno zeli...ali ja cu reci "NE"....bicu srecan znacu da uzivam u svakom trenutku ovog zivota...koji je mozda tako bezvredan ali ja cu napraviti da mi bude dragocen...da uzivam u svakom momentu....a kad uzivam u necem...to brzo prodje...tako ce proci i ovaj zivot...evo za koji dan vadim licnu kartu....pa...dobro...sad sam postao svoj covek.....Mogu da se zenim,Mogu da se osamostalim od roditelja,Ubuduce prodavac kad mi prodaje cigare ne krshi zakon....Mogu da za svoje postupke zavrsim u zatvoru....kako god bilo....neka ide zivot...nadam se da cu uspesno prelaziti nivoe....(ono fazon mario kad skakuce i skuplja one novcice i preskache prepreke)i tako furacu samo napred...jer Mario i dok ide...kroz sve te nivoe njemu je unapred zapisano kuda ce stici...dok ne stigne do dela koji se zove.....GAME OVER....
Nadam se da ce uraditi novu verziju za moj zivot....ili cu i dalje morati da igram Maria...ponovo i ponovo....ali je jedno sigurno....sigurno necu praviti iste greske...(prva greska mi je bila sto nisam provalio da me one kornjacice mogu ubiti cak i kada skocim na njih....) sad znam to pa lagano furam dalje :)
- 05:29 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Mesto gde jedan srednjosoklac ubija slobodno vreme...
mail : modro_i_zeleno19@yahoo.com

EKV-Bezimo u mrak

U mrak smo odvedeni
U mrak smo stigli preplaseni
Mesec je podivljao nad nama
Zvezde su se sakrile od nas
Kosti nam je rastavila zima
Vetar je zavijao na glas

Ostaje daleko iza nas
Beskrajno daleko iza nas
Vatra je ostala u nama
Suma ce nas primiti u mrak

Bezimo sa ovog svetla
Bezimo u mrak

U mrak smo zapleteni
U mrak lagano tonemo svi
Zemlja nam je prestala da radja
Ptice su nam pobegle na jug
Deca su nam prestala da placu
Deca su nam izbegla na put
Ostaje daleko iza nas
Beskrajno daleko iza nas
Vatra je ostala u nama
Suma ce nas primiti u mrak
Bezimo sa ovog svetla

Linkovi