subota, 08.10.2011.

Bila sam jucer
na hladnoj kisi
volila te i trazila
izmedu neba i zemlje.
I reci cu ti .
Nisam te nasla
nisi bijo u prvoj hladnoj kisi.
Ni u hladnim suncanim zrakama
nisi bio izmedu neba i zemlje.
A trzila sam te.
Kao vjetar kroz ulice,
kao sunce bez oblaka
kao suha zemlja bez kap kise.
Trazila sam te.
I kad je sivi oblak, sunce sakrija
i kad je kisa padala.
I kada gusta magla put
pokrila
Trazila sam te
Dok zadnje suze kroz noc sam
brisala,
dok zadnji korak se gubija
dok zadnja nada se gasila.
Trazila sam te i znam uvjek trazit
cu samo tebe...!!

- 18:03 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

poezija

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis