01

petak

prosinac

2023

Neka se broje

Nije baš dan za odlazak na more. Jutro je bilo tmurno, noć uskovitlana,
a možda je to samo uzbuđenje zbog jednog rođendana koji me raduje.
"Dobro jutro slavljenice, jesi li upalila sviće na torti?" Malo je zastala, a
onda: "E, ti si sestro, ma pusti rođendan, ali je meni do toga" i onda je
izrecitirala svoju besanu noć uzrokovanu kostoboljom i ostalim nevoljama.

"Nego, reci ti meni do kada primaš goste, ne bi mi dolazili ako tebi nije
dobro?" Lecnula se što joj baš i nije u naravi, ali je za svaki slučaj, da se
ja ne bi predomislila odma' izrazila radost zbog dolaska, iako ona ne bi
tila da se mi gnjavimo tamo zbog nekog beznačajnog rođendana. "Dobro,
ako si već odlučila, ali da ništa nisi nosila, svega imam, ništa mi ne triba".

Za sat smo već bili isprid kuće, a na vratima je stajala žena od moga nećaka
vršnjaka (razlika smo tjedan dana), nakon njih priključili su se i drugi sin sa
svojom ženom, naš 88-godišnji brat koji je prije mjesec dana izgubio ženu,
a očekuje se i ostali dio obitelji koji za razliku od nas umirovljenika još radi.

U ovo doba godine silazimo na more da bismo s radošću podilili dobra iz
našega vrta, nije neka vridnost ali je radost obostrana. Naravno, tu je bilo i
nešto za nju osobno, šta je odma' isprobala, par puta se okrenula da nam
privuče pažnju i primi potvrdu kako joj baš lipo stoji. Nemjerljivo!

Odma' je pristavila kavu a mi joj kažemo kako je baš ona najbolje kuva, uz
to smo joj pohvalili cviće koje se još dobro drži s obzirom da je na terasi.

Sanjala je kaže noćas naše rodno misto i neke velebne vile kod naših rođaka
i susjeda, a njoj k'o neugodno kako i sama nema tako nešto. Dopunila sam je,
kako je njoj (iako u snu) moglo biti neugodno s dvi kuće na moru, a ja imam
samo jednu i to iza brda. Na kraju nam ne triba ni to, svi putujemo sa skroz
drugim krovom i dosta nam par kvadratića. "Pogledaj oko sebe, vidi koga sve
imaš, budi sritna, pusti vile i dvorce, raduj se i doživi barem stotku, danas ima
tek 93. Moja sestra, zaslužna za izvlačenje svoje braće i mene najmlađe sestre
s ljutog kamena, dajući nam priliku za nove početke. Hvala joj od srca!

Vratili smo se ispunjeni radošću, što još možemo nekomu priuštiti pinku radosti,
a to vole oni što još puze jednako k'o oni što su na granici puzanja. Potpuno u
stanju nekog milujućeg mira tila sam joj samo još reći..., uživaj i neka se broje.

<< Arhiva >>