22

srijeda

ožujak

2023

Bio si, tu si

Bio si zlatno slovo na neispisanoj stranici srca
kao klatno na satu tiktaktali su otkucaji
samo za tebe
za naše dane željene
čekajući plimu da nas ponese
drhtaji nade strujali su mladošću
čistom, neoskvrnjenom
svaki otkucaj prolamao je daljine
a htjela sam ih stišavati
čuvati samo za tebe
plima se igrala nama
obustavljajući udisaje
dok na splavi spasa izranjamo
kao brodolomci ljubavi
1986.

O D U Z E T I M I R

Rumeni obrazi
ruke što drhte u vrelini ljeta
zavezan jezik
mucav glas
koljena klecaju pred oltarom ljubavi
nema mi spasa
nadala sam se mirnoj mladosti
bez ovih ludih turbulencija
nestao je moj mir
moja očekivanja
dođe sve munjom
a molim se Bogu k'o smrtnik u hropcu
produži mi bar malo mladost bezbrižnu
slobodu duha i uma
želim biti dijete

1968.

<< Arhiva >>