srijeda, 15.08.2007.

Mi smo samo zapravo ono što ne vidimo.Sve smo propustili sanjareći.

Muk je zavladao velikom dvoranom. Lik koji ju je izazvao krenuo je prema učiteljskom stolu ,no Filch ga je zaustavio . Nešto su razgovarali kada je Filtch uputio pogled Dumbledoru koji je potvrdno kimnuo glavom. Kada je prolazio pokraj našeg stola moglo se zamijetiti da nije stariji od sedamnaest godina. Pogedi su nam se susreli dok su njegove oči crveno zasvijetlile. Lecnula sam se na mjestu.

-Što li je ovo bilo?- upitao je Cedric
-Ne znam , ali doimalo se jezivo- reče Chloe
- Jeste li vidjeli?-upitah ih
-Što to?-reče Ryan
-Pa…Vidjeli kako su mu oči zasvijetlile kada je prolazio pokraj nas-?-
-Jill bojim se da mu oči nisu svijetlile- reče Sam
-Ali ja sam vidjela! Imale su crveni odsjaj-
-Ja nisam ništa vidio- rekao je Bastian dok su se svi složili sa njim

Znala sam da nisam luda, a zasigurno ni slijepa .Dumbledore ga je odveo u stražnju prostoriju. Svi su zinuli u čudu. Ne događa se svaki dan da potpunog neznanca Dumbledore primi nenajavljeno.

-Tko li je taj?- zanimalo je Chloe
-Ne bih ti znala odgovoriti-
-Čini se čudan. Mislim da nije tu iz puste zabave- reče Ryan
-Ljudi…ja ovaj …totalno sam zaboravila!Moram predati bilješke Chelsei iz Ravenclawa koje sam joj obćala iz napitaka. Brzo se vraćam!- slagala sam istrčala
iz društvene prostorije. Naravno nisam im željela reći da idem do Dumbledora jer bi ponovo postali sumnjičavi.

-Dobra večer Jill!Nije li već malo prekasno za izlaske?- upitao me Dumbedore
-Pravila su tu da se krše- rekoh mu
-Što li vas u ovo doba donosi ovdje?-
-Zanimalo me tko je ona osoba?-
-Ne mogu vam reći-
-Zašto?-
-Zato što ne mogu. Nije pravi trenutak za to. Ne biste mi vjerovali-
-Ali…-
-Bolje da pođeš na spavanje , da ne upadneš u nevolju…-
-Kako vi kažete-

Sljedećeg večeri smo za večerom sreli ni više ni manje, glavom i bradom Bryana Scotta – Ryanova brata blizanca kako se šepurio u Slytherinskoj pelerini i veselo pozdravljao svoje kolege za stolom dok su se Slytherinke hihotale. Nije mogao odoljeti da ne dođe do nas.

-Ryan !Buraz kako smo?-upitao ga je
- Nosi se kućo stara pomislit će da smo u rodu- cinično će mu Ryan
-Vidim da još nisi našao bolje drštvo. Sebastian ti još uvijek dosađuje?-
-Bastian! Moje ime je Bastian!-punih ustiju je govorio Basty
-Kako god…Vidi vidi … Jill ljepoto kako je?-
-Bilo je i boljih dana bez tebe Bryan- rekoh mu
- Znam ja da se ti još uvijek pališ na mene. Ne moraš to skirvati…-reče sa opasnim smiješkom
-Da, svake sekunde žudim za tobom…-odgovorih
-Znaš mogli bi se mi dogovoriti; jedan dan poslije nastave, u spremištu za metle , ti i ja-
-Wow polako! Ovo je prekršilo svaku mjeru !- ljutito će Ryan
-Smiri se! Sve je uredu! Vidimo se kasnije Bryan- rekoh namigujući mu
-Zašto to radiš?-upitao me Ryan
-Ako nisi primjetio , genije , najlakše ga se rješimo ako se služimo njegovim forama! Nisi valjda zaista pomislio da mu se nabacujem?-
-Pa zapravo…-zamucivao je
-Naš je Ryan samo malo previše zaštičnićki nastrojen. Bez razloga se brineš stari. Naša Jill je pametna, riješit će ga se ona već nekako-
-Valjda imaš pravo-
-Naravno da ima!Ja ću vas sada morati napustiti moji prinčevi. Moram još dovršiti zadaću iz Preobrazbe. Vidimo se u društvenoj-

Napustila sam hufflepuffski stol i krenula stepenicama kada sam osjetila vrtoglavicu. Počelo se događati nešto čudno . Na oči su mi navrla sjećanja…

- 10:23 - Komentari (44) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.