srijeda, 08.08.2007.

I want to pull away when the dream dies

Sjedila sam u šumi , na panju okružena raznim stablima. U zraku se osjećao miris vlage koji je širio vjetar. Sve je bilo tiho bez cvrkuta ptica bez ikakvog glasića.Listovi su mirno padali na vlažnu zemlju. Odjednom sam začula korake iza sebe. Nesigurno sam se okrenla i u nevjerici ugledala Olivera.

-Oliver?Što ti radiš ovdje?-
-Jill ovo nije san , pozorno me sušaj…-
-Ali kako…Ti si mrtav!-
-Znam ali samo ti želim pomoći.Ne smiješ ni pod koju cijenu Voldemortu otkriti gdje je Vorbei-
-Tko ? Vorbei?-
-Ne mogu ti ništa drugo reći. Jill ja znam da ti to možeš. Vorbei može uništiti horkruks u tebi…-
-Oliver! Reci mi što je to ,gdje ga mogu naći!- viknula sam mu
-Žao mi je sestrice…-reče dok je nestajao u daljini.

Magla se nadvila nas šumu i kiša je počela lagano sipiti .Počela sam trčati za njim , no uzalud. Pala sam i uprljala spavačicu. Suze su mi potekle niz lice…


-Jill! Probudi se otupštena si iz bolnice!-
-Mh…Oliver…Vrati se…-tapšao me po ramenu Harry dok sam mucala
-Ja,ja ne znam…-rekoh zbunjeno
-Ponovo je sanjala onaj san- predpostavljao je Ryan
-Ne nije bio san. Barem ne onaj san sa Voldemortom- na posljednju riječ su se svi osim Harry trznuli
-Da…hm…Društvo idemo. Mislim da je bolje da Harry i ona ostanu sami-rekla je Chloe i odvukla ih iz sobe
-Reci što si vidjela?-upitao me
-Ne bih rekla da j to bio san, više kao vizija- rekoh mu
-No što je bio?- zanimalo ga je, a ja sam mu ispričala
-Vorbei? Nikada nisan čuo za to. Zvuči jezivo-
-Znam. Veoma mi je važno da saznam što je to jer se time mogu rješiti horkruksa u sebi. Tada bi prestalo ubijanje moje obitelji.-
-Ne znam mogli bismo pitati Hermionu. Ona je pametna i pročitala je mnogo knjiga…-
-Ne! Ne njoj! Bolje da sama istražim-rekoh mu
-Kako ti želiš. Hajde idemo na večeru- reče mi dok sam ustajala iz kreveta. Spustila sam pogled na svoju bijelu spavačicu. Bila je uprljana blatom. Nemoguće cijelo vrijeme sam ležala u krevetu! Ali nije valjda…

-Harry…-
-Molim?-
-Znaš kada sam rekla da sam pala u šumi…-
-Da što s tim?-
-…i uprljala spavaćicu-rekoh drhtavim glasom pokazujući prstom na koljena mjesto gdje je bila uprljana
-To je nemoguće! Ti si to samo sanjala! Nisi bila u…-
-…šumi? Pa…-
-Nije valjda da posjeduješ moć teleportacije!-
-Ne znam! Ovo mi se nikad prije nije dogodilo! Što ako se teleportirm usred sna sa Voldemortom i on shvati da sam tijelom i duhom blizu njega?-
-To nije nimalo dobro. Okulmencija i zaustavljanje teleportacije – to moraš podhitno savladati inače smo u gnoju do grla –

Bila sam u nevjerici . Zar je zaista moguće da sam bila u toj šumi? Što li je taj Vorbei? Ništa mi više nije bilo jasno. Pridružila sam se kolegama na večeri.Djelovali su zabrinuto dok sam ih ja pokušala uvjeriti da je sve uredu iako nije bilo tako.

-Nekako si blijeda- zaključila je Sam
-Samantha! Pusti njezin izgled! To sada nije važno! –reče Chloe
-Hajde malo kobasice,jaja i slanine pojedi pa ćeš biti bolje –predložio je Bastian u svojem uobičajenom izdanju

Žamor u velikoj dvorni prekinulo je naglo otvaranje velikih vrata na čijem je ulazu stajala visoka prilika zaogrnuta crnim plaštom…

To be countinued …

- 17:52 - Komentari (26) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.