petak, 12.01.2007.

Noć vještica

Stigao je kraj listopada a s njime i naš najveći praznik Noć vještica.Hogwarts je toga jutra osvanuo u narančasto –crnom izdanju.Izgledao je pomalo i kićasto.Filch se izderavao na svakoga tko bi ostavio barem malo prljavštine iza sebe.Hufflpeuffi su se posebno potrudili oko naše društvene.Stvarno su je lijepo okitili .Imali smo slobodno popodne ,i dopušten odlazak u Hogesmeade,koji je kasnije vrvio učenicima.Ubrzo sam se morala vratit jer je Cedric organizirao trening.Bilo je malo prohladno no neobično toplo za ovaj dio godine.Po mom mišljenju svi smo letjeli vrlo dobro.


Cedric:Društvo bili ste sjajni .Samo tako nastavite i pobjeda nad Ravenclawima nam je osigurana.
Eric:Znate da imaju novo goniča?
Ja:Da,znamo.Ashlee poprilično dobro udara.
Apricot:Onda bi mogla zavitlati koju Malfoyu.
David:Hm...baš me zanima da li udara tako dobro.
Hannah:Davide pa ne ulaze u metlobojske momčadi niškoristi.Pogledaj samo nas.Prva krema Hufflepuffa.Hehehe.
Susan:S ovim se definitivno slažem.



Nakon treninga samo ostali gledati Ravenclawe.Davide se uvjerio da je Ashlee stvarno jako dobra (izuzmemo li jednog maljca kojeg je uputila prema našoj tribini).Na putu k večeri Ron iz Gryffindora se posvađao s nekim klincima iz Slytherina i htio se tući.Bilo mi je žao ali morala sam mu oduzeti 10 bodova.Za večerom sam dobila poruku da kasnije dođem do Dumbledorea.Tako sam i učinila.

Dumbledore:Otkrio sam jednu činjenicu koja nam je jako bitna.
Ja:A to je....
Dumbledore:Vi zasigurno ne znate čije se godišnjica smrti bliži zar ne?
Ja:Pukim slučajem znam, 13.studenog je umrla Rowena Ravenclaw.No kakve to veze ima?
Dumbledore:Ima i to velike.Otkrio sam da Rowenina knjiga odsijava magičnu svijetlost svijetlost svakig 500 godina ,ili kada je njezin zaštitnik u opasnosti.
Ja:A ove godine je nagađam, 500-ta godišnjica?
Dumbledore:Točno!I bilo bi dobro kada biste se sijetili nekih događaja iz vašeg djetinjstva pošto je vaša majka bila čuvar te knjige.
Ja:Ali ja se ničeg vezanog uz to ne sijećam.
Dumbledore:Važno je ne prestajati pitati se.


Ta rečenica mi je odzvanjala cijele večeri.Kako da se sijetim nečeg takvog?I tada mi je sinulo.....dan maminog ubojstva.

Nastavit će se...

- 14:52 - Komentari (35) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.