srijeda, 30.08.2006.

Napad u Hogesmeadeu



Svi smo se veselili nadolezećem kraju školske godine.No jedan je užasan događaj pokvario naše veselje.Te smo subote kao i obično Ryan,Bastian i ja šetali Hogesmeadeom.Bastian nam je prepičavao svoje avanture s Rusima,ali mi smo ga slušali samo krajičkom uha.Ja sam željela u medičarnicu ,a Ryan je htio kupiti nešto kod Zonka.Kasnije smo se trebali nači s Apricot u restoranu njezine mame.Ali omeo nas je zvuk kopita iz daljine.Na njima su jahali muškarci odjeveni u crno s nekakvim zastrašujućim maskama ,koje bih prepoznala i u snu:bili su to smrtonoše.Zaledila sam se na mjestu.

Ryan:Jill jesi dobro?
Bastian:Daj plašiš nas Jill!Reci nešto!
Jill:Ono su smrtonoše!Tamo na konjima!Moramo se skloniti!
Primila sam ih za ruke i počela trčati prema obližnjem šumarku,prepunom gustog grmlja.Sakrili smo se u jedan od njih.

Ryan:Kako znaš da su to oni?
Ja:Ryan,ne pitaj suvišana pitanja.Naravno da znam kako izgledaju!Ubili su mi mamu!Ne mogu dopustit da mi uzmu još dragih osoba!
Bastian:Jill,smiri se .Sad smo skriveni.

Ubrzo smo čuli viku i plač.Pomislil smo da su počeli napadati.Tamo je bilo toliko mojih prijatelja,kojima ja nisam mogla pomoći.Svi su se razbježali.Čuli smo zvukove borbe.Stigli su aurori.Smrtonoše su bili protjerani,ali ostavili su užas iza sebe.Vratili smo se natrag na ulicu gdje je vladala zbrka.Učenici su bili prestrašeni.Vidjeli smo hrpu njih kako se okupljaju oko nečega.Našoj radoznalosti nije bilo kraja,pa smo odlučili provjeriti što se događa.Progurali smo se između rulje i vidjeli smo užasnut prizor:Cedrica koji leži bez svijeti,nad kojim kleče mnogi Hufflpuffi.

Bastian:Cedric!
Ja:Ernie,š...št..što mu se dogodilo?
Ernie:Napali su ga smrtonoše.Bio je razgovarao s Cho kada u mu prišli s leđa i napali ga.Htio ju je odvesti da ju zaštiti ali ona mu nije vjerovala da su tu smrtonoše.Umjesto da spasi svoje dupe,budala je zaštitila Cho.Ukleli su ga Cruciom.
Ja:Ovaj...je...je li mrtav?
Ernie:Na sreću ,dobro je.Ali trenutno nema svijesti.

Cedrica su prvo odveli u školsku ambulantu.No, pao je u komu.Posjetili smo ga jednog popodneva,nadajući se poboljšanju.

Bastian:Jeste sigurni da nije mrtav?
Ryan:Kretenu,vidiš da diše!
Ja:Samo se nadam da neće imati posljedica.
Apricot:To je malo moguće.
Ernie:Čuo sam od Dumbledorea da će ga premjestit u Sveti Mung.Tamo će ga nastaviti liječiti.
Ja:Tamo radi moj tata!Napisat ću mu pismo što se dogodilo.

Ono je odprilike glasilo ovako:

Dragi tata!

Sigurno si čuo za nedavni napad smrtonoša u Hogesmeadeu.Javljam ti da smo Alex,Oliver i ja uredu.Iako smo bila tamo nisu mi naudili.Ne želim da se brineš jer sam Ok.Sutra će u Sv.Mung stići jedan moj prijatelj iz Hufflupffa sa 7. godine.Zove se Cedric Diggory.Napali su ga Cruciom.Trenutno je u komi i voljela bih da mi javiš ako bude kakvih poboljšanja njegova zdravlja.To bi bilo sve!

Voli te Jill!

Na povratku u ambulantu srela sam Cho,kako pokušava vidjeti Cedrica.

Ja:Cho,što ti tu radiš?
Cho:To bih ja tebe mogla pitati?Došla sam vidjeti Cedrica.
Ja:Čini se da imamo istu namjeru!No,on više nije tvoj dečko,i da nije bilo tebe on bi bio sada s nama.
Cho:A tko si ti da mi sudiš ha?
Ja:Recimo,ponekad zamjeram Cedricu što je tako dobrodušan prema svima ,čak i prema neprijateljima.Očito mu je to jedina mana.Ali da si ga ti poslušala i sakrila se.Ništa se od ovog ne bi dogodilo.Da je Cedric pohlepan on bi pobjegao i ostavio tebe samu.No on te zaštito.Tebe koja si mu nitko i ništa.Da nije bilo njega vjerovatno bi ti večeras ležala u onom krevetu.I još te nije sram doći tu pred njegovo lice.
Cho (na rubu plača):Kako možeš biti tako okrutna!
Ja:Možda i jesam okrutna ali znam da imam pravo!Ni u snu te ne bi pustila da posjetiš Cedrica.Njemu sada trebaju prijatelji a ne sažaljenje.

Cho je plačući pobjegla u toalet,a ja sam brzim korakom nastavila u društvenu prostoriju.Na putu sam srela od uha do uha nasmijane Chloe i Ashlee.

Chloe:Stara,čula sam kaj si rekla Cho!Genijalna si!
Ashlee:Jill,tebe treba za predsjednicu!
Ja:Cure ,nije mi do veselica trenutno.
Chloe:Oh..da sorry.Nego kako je hufflpuffski princ.
Ja:Ako misliš na Cedrica ,trenutno je u komi.Sutra ga sele u Sveti Mung.Vjerovatno će pasti godinu jer neće položiti sve ispite.

Na današnji dan sam se prisjetila događaja kada sam imala pet godina.Tada su mi ubili mamu koja je mene zaštitila i sakrila od smrtonoša.Zahvaljujući njoj ja danas pišem ovaj post.No zahvaljujući meni svijet je izgubio jednog anđela na Zemlji!

- 15:05 - Komentari (10) - *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.